neděle 23. října 2016

Kokosová sada od Urtekramu - dva kokosy a hřib

Tak jsem zase po nějaké době zpátky! Nevím sice, na jak dlouho, ale přesto. Pauzu nemá moc cenu okecávat (někdo mi objevil blog, a musel se vyrovnávat s tím, že jeho rodinný příslušník je slavná blogerka, čau brácha! :D), tak jsem to na chvíli pověsila na hřebík. Ale tahle kokosová trojka mě nenechala chladnou, tak mám potřebu to obkecat. 

Plácla jsem se přes kapsu, a po cca ročním škudlení s vlasovkou Alverde, která mi jakž takž seděla, jsem si pořídila sadičku od dánského Urtekramu: šampón, kondicionér a bezoplachový kondicionér. Celá sada je určena pro normální vlasy, kam moje vlasy asi spadají, po několika letech, kdy byly spíše vysušené (jak už tak dlouhé vlnité vlasy bývají). Vlasy momentálně myji co 3 dny, pokud nejsem po nějakém větším fyzickém výkonu (to klidně častěji).


Kokosový šampón  - Urtekram Coconut
Šampón krásně kokosově voní, asi nejvěrněji z celého setu. Oproti šampónu "Brown sugar", který jsem měla před časem, je tekutější a hezky pění. Takže není třeba ho vyplácat na hlavu tolik a neubývá tak rychle. Pění tak dobře, až jsem musela důvěrněji zkoumat, jestli tam nenacpali SLS, ale fakt tam není. Složení je moc pěkné, coco sulfát až na třetím místě.


Co se účinků týče, nemám výtky. Vlasy jsou po něm umyté a nedělá takový ten vrzavý pocit na vlasech (ten nemám ráda!). Nevysušuje a opravdu hezky kokosově voní. Ovšem za ty peníze si koupím Alverďáky dva (nebo tři), a mám pocit, že mi udělají stejnou službu.


Kokosový kondicionér  - Urtekram Coconut
Tady se kokosová vůně někde vytratila. Někomu se sekla ruka s nálepkou, jinak si to vysvětlit neumím. Kondiš voní (mě teda spíše smrdí) po žampiónech, což není nic, co bych musela mít ve vlasech. Naštěstí po opláchnutí hlavy nejde vůbec nic cítit.


No a co jinak? Jinak je to velký průser. Zkoušela jsem nanášet na celou hlavu, pouze do délek, ale vždycky jsem docílila toho, že jsem měla problém s rozčesáváním (pokud jsem nepoužila i třetího kámoše), vlasy jsem si musela česat téměř po každém mytí (u alverde jsem to dělala třeba po 3-4 mytích). Nejvíce mě teda vytáčelo to, že mi neuvěřitelně zatěžoval vlasy. U hlavy byly upláclé a hned první den po umytí jsem měla pocit, že potřebují nutně umýt znovu. Takže se perioda mytí zvýšila a bylo nutno mýt maximálně co 2 dny (někdy už ten druhý den bylo nutno použít culík a suchý šampón). Možná by mohl sednout sušším vlasům, které potřebují více výživy.


Bezoplachový kokosový kondicionér - Urtekram Coconut
Tady už nikoho nepodezřívám, že by do kondicionéru pomlel košík s houbama, voní jemně a příjemně po kokosu. Vůně není tak výrazná jako u šampónu, ale chvíli se ve vlasech udrží.


Kondiš se stříká na ošušené, ale pořád vlhké vlasy. Musím uznat, že tohle něco dělá. Vlasy se mi rozčesávají o něco lépe (možná to je placebo, co já vím, ale i tak to funguje) a zdají se mi takové lepší. Nahradil na mojí poličce sprej na vlasy od Alverde, takže když přijdu z hospůdky, přestříkám je kondicionérem a vlasy jsou jako nové. Oproti svému bezoplachovému bráchovi vlasy nezatěžuje a nemastí.


Závěr je takový, že šampón a kondicionér si klidně nechejte ujít (pokud máte sušší vlasy, směle do kondicionéru), ale bezoplachový kondicionér vezměte na milost. Já si ho pořídím znovu, až se mu dostanu na dno ;-).

Zkoušely jste tuhle coco trojku? Máte zkušenosti s vlasovkou od Urtekramu? Nebo nějaké jiné oblíbence od této značky? Co je u vás nového? 


9 komentářů:

  1. Hmm tak teda koukám nic moc...dík za ušetřené penízky, taky jsem po této řadě pokukovala

    OdpovědětVymazat
  2. Ten žampiónový puch je fakt dost divný... nic proti žampiónům, ale na vlasech to nechceš, že jo :D připomnělo mi to kafe v pendolinu, to smrdělo podobně.. říkali jsme mu žampiónové kafe :D
    Jinak nic, co jsem od Urtekram zkoušela mě nenadchlo.. vyhozené prachy.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Urtekram kozmetiku som vživote nevidela ani otom nepočula :O zaujímavéé , dobrý typ :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto značku znám pouze z recenzí na ostatních blozích a dle tvé recenze lze říct že je to průměrná vlasová péče. Já momentálně používám konopný šampon od Bione a zdá se mi solidní.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla Urtekramu nějakou řadu a byla to katastrofa. Měla jsem po nich vlasy jako chemlon :-/ Bohužel jsem zjistila, že na mé vlasy pomůže jen chemka... Nu což...

    OdpovědětVymazat
  6. Teda brácho,to je jak najít ségry deníček! ��
    Naštěstí mám jen produkt č.3, jen tak na osvěžení vlasů, nebo když si je přeležím, nevoní, ale na mytí není čas - na to je fakt fajn a má pěkné složení. Místo kondiše ho stříká do délek, když třeba používám jen masku před mytím od Lush nebo BioAromy. Vo i fakt slabounce.
    Za sebe doporučím tip od LeJardinYvonne, která zmizela �� - mycí gel pro děti, myju jím obličej po odlíčení.

    OdpovědětVymazat
  7. zatiaľ používam len kokosový sprchový gél ale aj ostatné produkty vyzerajú lákavo!

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, ten houbový kondicionér je docela síla. Když jsem k němu čuchala v obchodě, říkám si, no sakra, kde je chyba? :D Ale jinak mám Urtekram ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥