čtvrtek 18. srpna 2016

Letní top 5 - pečující kosmetika '16

Co si budeme povídat, letošní léto se zatím moc nepředvedlo. A já už většinou na přelomu srpna začínám být pesimistická, že léto už je u konce (letos tak nějak pořád věřím, že to teplo přijde!). Ovšem oblíbence v pečující kosmetice tady mám taky, leto neléto.


Vrhneme se na to po hlavě (nebo od hlavy!)

Slaný sprej od Baley
Asi nejlevnější slanýá sprej, který v drogerce najdete. Loni jsem si vyráběla svůj, letos jsem se k tomu nedostala, a raději si koupila tenhle. Nutno podotknout, že obal má vskutku škaredý, ale funguje. Vlasy nejsou extrémně zalepené, nejsou zatížené, a nezdají se mi ani vysušené, Za ty peníze (cca okolo 80 Kč) je to dobrý kup.

Batiste suchý šampón
Netřeba blíže rozpitvávat, všichni víme, jak je v létě málo času, na mytí hlavy není čas (na fesťácích zase voda), a tak je třeba si pomoct suchým šampónem. Jeden nosím neustále v kabelce/batohu, druhý velký mi sedí nad umyvadlem a zachraňuje mi rána. Zatím jsem nepoznala rozdíl mezi účinky různých vůní, za to palec hore (už jsem jich vyzkoušela více: Original, třešeň, květy, marakesh).


Alverde krém na obličej SPF6
Pamatujete si, jak jsem loni vychvalovala krém s goji, Q10 a SPF 30 (odkaz zde)? Jo, tak ten v sobě nemá SPF ani za mák, a já ho nosila celé léto. Protože jsem s ním byla loni děsně spokojená, koupila jsem si jej letos znovu. A teprve letos mi docvaklo, že to je pro pleť na 30, ne SPF 30! Šikovná Claire, vrásky vítejte! Tak jsem si pořídila tenhle, který je fajn. Jakože žádná hitparáda, ale neurazí. A to SPF v něm doopravdy je.

Opalovací krém pro citlivou pokožku SPF30
Sice jsem na začátku říkala, že léto moc není, že? A teď tu vytahuju opalovák. Můj odstín pokožky je neustále podobný vápnu (teď už se špětkou kari), a opalovací krém je pro mě nutností (chození po městě, kolo, sport venku) a to i přes to, že opalovačku neprovozuji. Tenhle Alverďácký se trochu hůře rozmazává, konzistenčně je spíše tekutější, ale chrání dobře. A přírodní filtry jsou jednoduše lepší.


Steam Cream
Jako poslední jsem si nechala ještě jeden krém - Steam Cream. Už jsem jej měla v hledáčku dlouho, přišla na něj řada až teď. Myslím, že krém si zaslouží samostatný článek, jelikož je to tak trochu legenda. Já mu neodolala kvůli tomu krásnému balení, na kterém jsou kola. Dejte na něco kolo, a já vám dám všechny svoje peníze a princeznu k tomu. Lehký, nadýchaný, levandulově vonící a výživný krém, který je super na noční výživu.

Co nesmí chybět v létě vám? Užívejte zbytek léta! ;-)


5 komentářů:

  1. No to jsem ráda, žes mi ten salt sprej Balea neomlátila o hlavu :o) jsem ti říkala, že je fajn, za ty prachy.. a co se oblíbené péče týká, na xicht jedu tvůj šípkový olej (miluju ho!!! dííík!) a pod něj hyaluron sérum od eMí (vy holky fakt víte, čím mě obdarovat!) a to sérum Bione za kilo, tak to je objev roku!! škoda, že tu nemáme Pemi, ale tak net to jistí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to jsem ráda, že šípkáč je super, tak to si ho taky budu muset pořídit, hned co mi dojde ylang ylang. A To hyaluron sérum jsem taky chtěla vyzkoušet, už abych dopotřebovala ty své zásoby a vrhla se na něj. No Bione je překvápko roku. Hele ale Pemi má eshop, vědělas? ;-)

      Vymazat
    2. Jojo, vím, že mají eshop... chystám veeelkou objednávku :o) přidáš se?

      Vymazat
  2. Batiste ti teda vyhovoval? Mne pripadalo, že ho treba celkom veľké množstvo, aby vlasy vyzerali ako-tak dobre a nemastno. Baleácky sprej som neskúšala, mám celkom vlnité vlasy aj bez neho, no vždy som bola zvedavá, čo by to s nimi spravilo. Raz som ale skúsila ten od Tony&Guy a pripadal mi byť celkom fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥