pondělí 4. července 2016

Rozkoukání, střípky poslední doby

Zdravím všechny přeživší! Především mám na mysli ty, které zasáhlo zkouškové období stejně nelítostně jako mě, nečekaně a nenadále, ale samozřejmě i všechny ostatní! Jak jste si mohli všimnou, letos jsem ještě nepublikovala žádný článek (vykulený smajlík), a přisuzuji to tomu, že jsem nestíhala. Dokonce jsem nestíhala ani prokrastinovat (no dobře, možná jenom trochu), a i když zkouškové přišlo rychle a nenadále, trvalo až moc dlouho (no dobrá, zase tak hrozné to nebylo, jen to bylo fakt těžké), a vzpamatovávám se z něj doteď.

[zdroj]
  • Tak tohle byl úvod, který jsem napsala v březnu. Možná to zkusíme ještě jednou, je červen.
Ahoj! Ani jsem si nevšimla, že uběhlo půl roku od té doby, co jsem napsala poslední článek. V hlavě mám spoustu nápadů na články, pod kosmetikou mi praskají poličky, ale pořád nejsem schopná zasednout k počítači a něco sepsat. Mám za sebou i další zkouškové, a další milník života (a svatba ani dítě to není, fakt ne :D)
  • Tohle byl úvod, který jsem napsala v červnu. Je červenec. 
Ještě jednou. Mám nafoceny i nějaké fotky, a poslední kapkou k sepsání článku bylo to, že jsem se půl hodiny rozčilovala s focením bází pod oční stíny. Přece to jen tak nenechám ležet ve fotoalbu! 

Dneska teda už nebudu vypisovat sáhodlouhé články o ničem (výmluv bylo dost). Tak aspoň nějaké instantní momentky a střípky ze života. Příště už se vrhneme na nějakou kosmetiku! 

Kdybyste už nevěděli/ly jak vypadám
Dokonalý výhled na Malou Fatru z Kriváně

Bagel & Guacamole & Terry Pratchett, pracovní pauza v parku
A kdysi dávno v zimě jsem zabrousila zpátky do Hradce nad Moravicí, srdcovka ♥

Další žrádlo. Nejlepší vegan burger, který jsem zatím jedla, prasárnička.
Dolní Oblast Vítkovice, místo, které má svůj genius loci
Rose the prisoner
Válečka u vody
Piknik v Olomouci, spousta dobrého jídla
Jahůdky z babiččiny zahrádky
Dokonale modrý hořec. Myslím, že to je hořec.
Kaple objevená při toulkách přírodou na kole

Budoucí borůvky
A příště už kosmeticky. A kdo by chtěl instantní zprávy z bojiště, je tady instagram: kosmetická šmírovačka

    7 komentářů:

    1. Šikovná jsi!! To říkám pořád! Jen piš, recenzí kosmetiky není nikdy dost..
      A ten zimní Hradec tam máš 2x, to schválně? :o))

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Děkuji drahá! Hehe, není to schválně, ale blogger mě kapánek zlobil, tak jsem to asi úplně nezvládla. Spraveno! ;-)

        Vymazat
    2. I love your style !

      awesome post !



      Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

      NEW Post - 3D Nail art tutorial


      Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


      Stay Gold

      OdpovědětVymazat
    3. Odpovědi
      1. :-)) To jsem ráda, že z toho má někdo radost ;-))

        Vymazat
    4. Jsi pilná studentka, to Tě omlouvá, ale koukej občas taky psát, ať mám co číst :-)))) Krásný fotky Drahoušku teda!!! Ještě že se scházíme, abych věděla jak vypadáš! :-D Pořád krásně :-* Hradec je taky srdcovka a kurnik na tu Fatru bych si taky někdy ráda vylezla :-)

      OdpovědětVymazat
    5. Jůůů, jéé, ooo, ááá :) paráda!
      Hele, plně chápu tvojí neaktivitu, koukám, že si zkouškové krásně vynahrazuješ :-)

      OdpovědětVymazat

    Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥