úterý 26. července 2016

Letní top 5 - dekorativka '16

Utíká vám to léto taky rychleji než všechna ostatní období? Vzhledem k tomu, že léto miluju, protože se pořád něco děje a sluníčko svítí, tak je to docela mrzutý fakt. Prosím si léto několikrát ročně! A protože jsem líná na to, abych sepisovala recenze jednotlivých produktů  (prej to ani není moderní, pche), tak vyzdvihnu pár věcí z dekorativky, které nosím letos v jednom kuse.

Letošní kousky by mohly být podobné těm letním loňským (pudr, bronzer), ale přece se jen pár věcí změnilo. 
Top 5. Skoro.
Ona je to top . Těch věcí je fakt 5, ale jen 5 druhů. více odstínů a barev se nepočítá, ne? Kdyby jo, tak si nemůžu vybrat. Takže se to nepočítá a tečka :-D.

Začnemě těmi nejnudnějšími, ale nejdůležitějšími. Řása a tužka. Mou letní podmínkou více než jindy je výdrž. Nepotřebuji na očích něco, co ze mě za půl dne udělá pandu nebo obtisk jako z mechanického pomeranče. 


Tuhle podmínku splňují dva adepti, řasenka Maybelline - The Colossal Volume Express Smoky Eyes  a automatická tužka Rimmel Exaggerate. Colossalku už mám několikátou, nakupuji jedině ve slevě (okolo 150,-) a dělá mi asi nejhezčí řasy ze všech řasenek. Chtěla bych zkusit ještě Sensational, nebo nějakou jinou, ale mám takové divné tušení, že by to nebylo ono, a měla bych být spokojená s ní. Vydrží celý den a to i při sportovních aktivitách. Ovšem bacha na voděodolnou verzi - obtiskává se, žmolkuje se a drobí. A za odměnu nejde odlíčit. 

Tužka Rimmel Exaggerate je u mě taky doma stálicí a to v hnědíé barvě. Když jedu do divočiny (na chalupu, do kempu, atd.), jede se mnou, jelikož se dá použít na dokreslení obočí a linky na očích, které vydrží celý den, pokud je kapku zapudruji. Nejen letní must have (což potvrzuje fakt, že loni jsem na ni taky pěla ódy).


Neoddílnou součástí tohoto líta se staly barevné linky na oči, kde vedou výrazné a neonové barvičky. Nemůžu zůstat pozadu, i když s barvama se docela krotím. 


Povedlo se mi ve výprodeji sehnat poslední dvě barvy linek Flormar Colorliner v odstínu V for Victory (bronzová) a Psylocybin Blue (halucinogenní modrá, muhaha, v reálu spíše jen modrá). Klidně bych si vzala ještě zbylé odstíny, které u nás byly dostupné, ovšem ty už někdo vybral přede mnou. 

Linky mají také skvělou výdrž - jen co ráno zaschnou (trvá to chviličku), nehnou se z očí. Pokud je ještě někde uvidíte, berte všemi deseti (ve výprodeji byly k sehnání za 50,-). Jo a ještě navíc mají super cute papírový obal.


A poslední oční oblíbenec, teda oblíbenci, oční stíny od Shira. Shiro  musí znát každý (a kdo ne, šup za shiro guru Brunwen). Oblíbila jsem si pár neutrálních barviček z Harry Potter kolekce a potom následovala objednávka výrazných barviček. A tak letos v létě nosím na očích hlavně růžovou. 


Snažím se nosit na střídačku i zbytek barev (modrá, žlutá, zelená, atd), ale nejčastěji sahám po těchto 4: Eye Contact, Heart Piece, For Generations, We've Got Science (po rozklinutí názvu každé barvičky se dostanete přímo na eshop, kde mají krásné swatche a vtipné popisky). Barvy buď kombinuji mezi sebou, nebo s něčím neutrálnějším a také z nich tvořím barevné linky. 

Barvičky zlehka naswatchovány níže: 


A jako poslední oblíbenec z dekorativní kosmetiky tu mám patlátka na rty, tentokrát čubíky od Clinique. 


Čubíky jsem pořídila ve výhodné akci 3 ks s taštičkou za 650,-, v krásném Ombré setu. Bohužel musím uznat, že levnější alternativy Chubby sticků nejsou prostě ono, buď se divně cuckují nebo nic nevydrží a divně voní (i když bych si přála, aby levnější pastelky byly stejně dobré jako ty od Clinique). 

Heh, jak se tak dívám, vítězí u mě růžová, což je zajímavý fakt, vzhledem k tomu, že jsem růžovou do svých 20 nemohla vystát ani z 50 metrů.  

A co letos v létě nosíte na obličejí vy? Nosíte barevné výrazné linky nebo preferujete minimalismus v podobě dobře držící řasenky?

10 komentářů:

  1. Jasné Maybelline riasenky, to ani nemôže byť inak, ale súhlasím, sú fakt najlepšie na svete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsou myslím, že v jejich nabídce si musí vybrat každý ;-)

      Vymazat
  2. Shirooo... *mexická vlna* :D Já nosím přes celý rok furt všechno. :D I když je pravda, že přes léto sahám často po kouscích, o kterých vím, že se mi ve vedru nerozpustí. Paradoxně to jsou většinou neutrálnější barvičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shirooo! Teda, neutrální barvičky v létě skoro nenosím, hodně si užívám bláznivostí ;-)

      Vymazat
  3. Hezký! Taky si prosím léto několikrát ročně! :-) Teda na tu Maybelline řasenku jsi mě nalákala, má sice šílený obal a s takovým mám jako zahýbat své Milionářce od mišsporty? Ale fakt mě to láká, už jsem několikrát chtěla zkusit něco nového, ale jaksi nebylo moc co...Jo tužky od Rimmel jsou the best, drogeškový nadprůměr naprosto! Jojo Shiro v pytlíku mi fakt nehrozí :-D ale čubičky jednou prostě vyzkouším v původním znění teda, já musím říct, že jedny z nej levnějších variant byly ty od Rimmel, nikdo o nich nepsal ani nevěděl a už zas nejsou na trhu :-/ Jinak užívej Kočko léto, já plánuju minimáč o dovolené, konečně nebudu muset chodit do práce v plné polní :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku mi ten obal taky připadal děsný, ale tak nějak jsem si na něj zvykla. Ona se přece jen žlutá s černou moc nebije A když jsem viděla ty zbylé, co má Maybelline, tak tohle je tam nejlepší volba. Já právě Milionářku měla loni, pak jsem ji u nás neviděla, tak jsem si pořídila tuhle, a zůstalo mi to ;-) Drahoušku, věřím, že tě na shiro ukecáme, jen počkej :D Taky užívej léta, těším na článek, brzké kafe - doufám! ;-)

      Vymazat
  4. Já na Colossalky nedám dopustit! Já letos nosím jen řasenku a balzám, který občas vystřídám nějakou rtěnkou :) ChickFlickCherry blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu říkám letní minimalismus :-) Občas to taky takhle dělám, když jsem hodně lenivá nebo spěchám ;-)

      Vymazat
  5. Já nosím bíbíčko, transparentní pudr, bronzer, tvářenku a řasenku a tvářím se, že namalovaná nejsem, hehe.
    Hele jak jste na to Shiro došly? Sleduju vás všechny ostřížím zrakem už dlouho a barvičky a všechno se mi líbí, ale jako fakt s sebou taháte všude ty pytlíčky a nevadí vám to? Já bych si to určitě při nejbližší příležitosti vykydla do tašky nebo nasypala na bílou košili. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na shiro nás navedla Brunwen, shiro guru (blog)! Většinou, kdžy někam cestuju, tak pytlíčky netahám, a beru jen nějakou uni paletku, ale jinak se s tím doma dobře pracuje (až jsem z toho sama překvapená, dokonce ani já, kopyto, jsem nevysypala ani pytlík. Věř tomu, že to chceš! :D

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥