úterý 22. prosince 2015

Nejlepší pečující kosmetika za rok 2015 - Top 5

Ahoj všichni! Chytá se vás už vánoční nálada? Abych pravdu řekla, tak mě moc ne. Ovšem od zítřka mi začíná dovolená, takže začnu objíždět rodinku, a možná se to změní :-) A jelikož jsem měla chvilku času, tak jsem nafotila top 5 letošního roku.

Ono je docela těžké nafotit všechny přípravky po ruce, když jsem některé vypotřebovala nějakou dobu zpátky. Ale pokud jsem si je nekoupila znovu, tak to asi není to nejlepší, co? Proto tedy věci, které si to místo opravdu zaslouží, a já se k nim vrátila.


Opravdu bylo těžké vybrat jen  věcí, které mi přijdou jako nejvíc nejlepší. Ale kdyby to byla 10, už by to nebyla taková pecka. Jo, fotky by mohly být lepší, ale přece jen to světlo venku nic moc.


Jako první je kondicionér Alverde s Mandlí a Arganem, tuším, že s oleji. S koupí kondicionéru jsem dlouho otálela (nechápu proč), ale už jsem vypotřebovala nesčetně cestovních balení. Když mám tenhle kondicionér, je mi docela jedno, jaký mám šampón. Tenhle kondicionér můžu dát na konce, a trošku i ke kořínkům, a vlasy nemám zplihlé. A hlavně po každém umytí a proschnutí vlasů mám takový "wow efekt"! Dělá mi totiž hezké vlnky na vlasech, a vlnky jsou hezky oddělené.


U vlasů ještě zůstaneme. Aneb po dvou dnech nemytí vlasů je Batiste suchý šampón schopný oživit vlasy do takových rozměrů, abych je mohla nosit rozpuštěné, to mi zatím žádný jiný sucháč nedovolil. Tenhle je zrovna s vůní nějakých kytiček, ale mám doma ještě balení Batiste Original, které je účinné stejně, jen bez parfemace.


Saloos Karité  je stálicí mého kosmetického neceséru už nějakou dobu. Nejraději mám balzám Atopikderm - poradí s mou loupající se kůží u loktů, a potom tenhle Argan Revital, který s sebou tahám na cesty. Miluju jeho univerzálnost (když není zbytí, nahradí odličovací balzám a krém).


Skin food od Weledy byla vlastně taková náhodička. Potkala jsem jej ve výprodeji v dmku, a i přes to, že jsem doma zrovna zásobičku krémů měla, jsem jej šoupla do košíku (tak sleva, že jo). A světe div se, tahle výživa se stala mým oblíbeným pomocníkem. To, že je univerzální asi zmiňovat nemusím. Je hodně mastný a voňavý a skvěle se hodí na vysušené ruce, suché lokty, a nespočet dalších věcí. Já ho mám nejraději jako krém na obličej (čemuž se nepřestává můj mastný xicht divit). Směs olejů a éteráků se mi zalíbila, a já si jej musím pořídit znovu, protože dochází.


Tramtadadá, moje chlouba balzámové sbírky - Burt's Bees ve verzi Wild Cherry. Nelituji ani jediného penny, který jsem do balzámku vrazila. A měla jsem si jich vzít více! Balzámek voní úžasně, a jeho pěstící účinky jsou bombastické. Dokonce ještě o dva chlupy lepší, než Crazy Rumours (fakt je mi líto, že to říkám). Kdykoliv budete mít možnost si ho koupit, jděte do toho. Jo, a jemu podobný balzámek Bee Natural (který je u nás taky nedostupný, ale o více než polovinu levnější než Bártovy včelky), se mu nemůže vyrovnat ani v nejmenším.

Tak co, máme něco stejného? Co jste si oblíbili (předpokládejme, že mám i nějaké čtenáře) letos vy?

16 komentářů:

  1. Batista je super (jen to teda není na každodenní použití, to bych se asi udrbala :D), balzámy od Saloosu jakbysmet a Burt's bees pro mě taky nemají konkurenci. :)
    Krém od Weledy musím konečně taky vyzkoušet. :)
    A co jsem si oblíbila, o tom bude článek taky, tak se nech překvapit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda nějak extra nekouše, ale denně bych ho asi taky nepoužívala. Tak už se těším na článek, kde práskneš, co sis oblíbila ty! ;-)

      Vymazat
  2. Batiste suché šampóny mám veľmi rada, tiež ich asi zaradím medzi top produkty roka, mám variant pre svetlé hnedé vlasy a je úžasný, konečne značka ktorá má riešenie pre všetky farby vlasov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Batiste mají super širokou nabídku, čímž si získají nejednoho příznivce :-)

      Vymazat
  3. Tak buřtíkův balzám jsem si v Kanadě koupila taky v medove verzi, a jako dobrý, ale Alnatura heřmánek je prostě lepší,nemám s ním potřebu tak často přemazávat a ta cena je taky někde úplně jinde.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já ten Alverdí heřmánkový tolik nemusím, když už, tak mám ráda ten Višňový. Ale určitě cena je úplně někde jinde :)

      Vymazat
  4. Přesně tenhle Batiste mám ve větším balení a je super. A Burta mám taky, akorát jsem ho ještě neotevřela, mám spoustu jiných načatých balzámů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, Brunwen, myslí, že já nemám otevřených milion dalších balzámků? :D Jeden v kabelce, druhý v druhé kabelce, v batohu, v práci, v kapse, v kuchyni... :D

      Vymazat
  5. Pěkný výběr. Na tento kondiconér se chystám už delší dobu :) A jak víš balzámek na rty mám nyní nově a použila jsem ho zatím jen 2x a jsem z něj absolutně nadšená!!! Podle mě už ted mouh potvrdit jeho místo v top 5 :) Mastný Weleda krém dávám letos k Vánocům tchyni,která má šíleně suché ruce, tak snad bude spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kondicionér je super, a hlavně oceňuji, že ho dělají i v cestovním balení :-) Já myslím, že tchýně spokojená bude, je suprový :-)

      Vymazat
  6. Ach tak vyzera, ze som jedina, ktora Skin Food skritizovala :). Ten moj exemplar proste strasne smrdel!! To je velke minus, aj keby bol ucinok fajn, co ale na moju plet nebol. Po Batiste som kedysi pozerala, ale pamatam, ze ma ako fanynku biokozmetiky odradilo zlozenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to je mi líto, že ti Skin Food nesedl. A na ruce jsi ho zkoušela? Mě teda krásně bylinkově voní, tak možná jsi měla nějaký špatný kousek :-/ Máš pravdu, Batiste není žádná přírodka, já mu to ale za tu dobrou práci odpustím :-))

      Vymazat
  7. Batiste suchý šampon je jednička!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to nejlepší suchý šampón, na který jsem zatím narazila! ;-)

      Vymazat
  8. Super výber, super tipy. Pre mňa je tipom určite kondicionér, ktorý si chcem kúpiť už dosť dlhú dobu, ale neviem naň natrafiť. Vyskúšaný mám balzam na pery Burt's Bees - Acai Berry, ktorý som práve dnes minula, ale v zásobe mám ďalší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Burt's Bees jsou super ;-) Doufám, že budeš mít příště štěstí, a na kondicionér natrefíš ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥