pondělí 14. prosince 2015

Nejlepší koupě letošního roku!

Vzhledem k tomu, že se nezadržitelně blíží konec roku, nikdo se nevyhne bilancování, že jo. Já nebudu výjimka a zkusím tak trošku shrnout. To, co jsem si přála, bylo rozebráno zde. 





Co z toho jsem si nepořídila?

Havlíkův přírodní zázrak - díky tomu, že se vyrojily i negativní recenze, rozhodla jsem se, že je nepotřebuji. A hlavně mě odradilo chování firmy, na veletrzích - jakože intimní gely ostatních značek způsobují rakovinu, ale náš ne (psala o tom myslím černá moora). Děkuji nechci.

Oční krém - Jeden jsem vypotřebovala. Ovšem nebyl to 100% Pure, ale Alverdí. Stačil mi, ale pořád toužím po 100% Pure. Zůstává na seznamu. 

Make-up 100% - Prej se změnilo složení, a už to není to, co to bývalo. Ale skamarádila jsem se s MMU (článek tady), takže jsem po něm přestala toužit.

Madára - startovací set
- Já nevím, nějak mě to přešlo. Zapomněla jsem v průběhu roku, co na tom bylo tak supr. A tak jsem si ho nekoupila ani při návštěvě biooo obchůdku. Třeba příště.

Jo, takže větší část seznamu zůstala nevyplněná. Ale přece jen něco jsem si vyplnila.

Brow set - Sice ne Benefití, ale Alverdí tužku na obočí a gel na obočí od stejné značky. Moje obočí už vypadá k světu!

Sparitual lak na nehty - Ou jé. Vyhrála jsem jej v soutěži u An. A co na něj říkám? Že nechápu to haló okolo. Je to průměrný lak. Ale mám ho v krásné růžové barvičce (jsem za to ráda, protože má 50 shades of red kolekce už začíná být neúnosná).

A jako poslední kolo! Ano, byla to má největší investice, včetně spousty píchnutých duší, servisů, řetězů atd. A musím říct, že to byla dobrá investice, protože jsem se na něm dopravovala do práce, trávila na něm víkendy, a tak nějak jsem s ním strávila hodně času. Stalo se mým dopravním prostředkem no. 1, a teď je mi smutno (v té kose se fakt jezdit nedá, zkoušela jsem to :D).

Suma sumárum, jsem ráda, že jsem si wishlist udělala, a na teď zjistila, kolik věcí jsem nepotřebovala (naštěstí nepočítám věci, které jsem si koupila, a koupit nemusela :D). Na příští rok si udělám další wishlist, abych zjistila, kolika módním věcem jsem odolala.

A co vy a wishlisty? Pořídily jste si letos to, co jste si přály nebo tajně doufáte, že to Ježíšek za vás dožene? ;-)

PS: Nevíte, co je to s bloggerem? Upravuje mi text na střed, a nejde to změnit!

14 komentářů:

  1. Já bych teda ještě do tvého seznamu top nákupů přidala letenky do Londýna!! 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, letenky do Londýna tam určitě patří! ;-)

      Vymazat
  2. Ja si zoznamy robím veľmi rada, lebo vďaka nim si nekupujem až toľko iných zbytočností, snažím sa ísť len po tých, ktoré si tam už napíšem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky snažím jít jen po tom, co mám na seznamu, ale ne vždycky se to povede :D

      Vymazat
  3. Já si právě koupila vánoční limitovanou Rouge G od Guerlaina... :)))
    Jo, s tím mě Blogger taky štve. Dá se toho zbavit tak, že odstavec označíš a klikneš na tu ikonku napravo v řádku ikonek - odebrat formátování nebo tak nějak se to jméno. Měl by ti pak odskočit nalevo a už by s ním mělo jít normálně pracovat. Dělej to ale před jiným formátováním (tučné písmo, kurzíva), jinak si ho vymažeš taky. Osobně doufám, že je způsob, jak se toho zbavit, ale ještě jsem na něj nepřišla. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Brunwen, tak to se těším na článek! Ráda obdivuju Guerlainí věčičky.

      A moc moc děkuji za radu, zachránila jsi mě! A co jsem se u toho včera navztekala! :D

      Vymazat
  4. Já teda nevím, ale filozofie Havliku se mi líbí... Ten zázrak je super, ale má v sobě mák a já jsem zjistila, že na něj mám alergii... Ted jsem zkoušela čisticí 3 minutovou masku a čučela jsem co to dokáže!

    Se Sparitual taky nesouhlasem, jde hlavně o to, že Sparitual musíš umět používat a především pochopit fyziologii celého těla a především nehtu, správné postupy manikúry a vše co se jí týče, pak pochopíš proč je tak super a bude pro tebe nedocenitelný =)

    To kolo muselo stát hrozně moc penizku, ale snad slouží jak má =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě chtěla vzoreček Havlíka, abych věděla, jestli mi sedne, sice o žádné alergii na býlí nevím, ale nikdy nevíš, třeba jak u tebe. A třeba až pojedu do Brna, tak bych se do jejich prodejny zastavila, a koupila si pár vzorečků, to zase jo :-)

      Chápu, Sparitual je o komplexní péči o nehty. Sice o tom něco načteno mám, ale tolik se na to nesoustředím. Jen jsem prostě čekala, že bude mít třošku více user-friendly šteteček, nebo tak něco :-)

      Kolo stálo docela dost (i když to není to z obrázku), ale je to nejlepší kup roku ;-)

      Vymazat
  5. Havlíkův zázrak jsem měla ve vzorečku a bohužel mi na citlivou pleť nesedl, takže bych nedoporučovala nákup plného balení bez vyzkoušení ;) a od SpaRitual mám 2 laky a taky mě nijak neuchvátily, čekala jsem po všem tom vychvalování víc, ale to se mi stává pořád, takže to už neřeším :D ... wishlisty si nepíšu, jsem strašně neorganizovaný člověk, takže to nemá smysl, ale taky se mi několikrát stalo, že jsem po něčem strašně moc toužila a pak když byla možnost nákupu, tak už mě to tolik nebralo :D ale jiných blbin jsem si mezitím nakoupila samozřejmě milion :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško, díky za rady, myslím, že v lednu si pořídím nějaký vzoreček v Brně, ať se z toho neosypu :-) Já jsem právě po tom vychvalování byla taky zklamaná, čekala jsem mercedes, a mám Octávku. Ale možná to je jen našim přístupem k nehty, však víš :-))). Jo jo, naposledy to byla Smokyna, co? :D

      Vymazat
    2. přesně - smoukyna, pche! :D tolik peněz ušetřených! :D

      Vymazat
  6. Mám v počítači soubor, kam si píšu věci, které se mi zalíbily a chtěla bych si je někdy koupit. Problém je, že si nepamatuju, co v něm je (je tam asi milion věcí), takže si to nikdy nekoupím :D A místo toho kupuju furt samý kraviny :D
    Jinak okolo Havlíka nějakou dobu kroužím, ale právě kvůli těm ne tak nadšeným recenzím to furt odkládám. Tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to je dobrý :D Já jsem taky přes rok skoro zapomněla, co na tom wishlistu bylo, takže stejně nakupuju intenzívně. Ale takové větší položky si tam dám, ať se pak můžu mrknout, jestli jsem dostala rozum nebo ne :D

      Viděla jsem, že Havlík prodává sadu vzorků - to vypadá jako ideální řešení pro mě :-)

      Vymazat
    2. Sada vzorků zní dobře, uvidíme :) Děkuju za info :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥