středa 30. prosince 2015

Nejlepší dekorativní kosmetika za rok 2015 - Top 5

V návaznosti na poslední článek - top 5 v pečující kosmetice, jsem tady s nášupem dekorativní kosmetiky. Myslím, že rok 2015 byl pro mě zlomový, a já jsem konečně začala používat stíny. Tím nemyslím "rozpatlej si color tattoo po celém víčku", ale stínování s několika barvami, blending, a tak. Dokonce si myslím, že už jakž takž zvládám kouřovky.


Vybrala jsem zase jednoho zástupce z každé oblasti, ve své podstatě tak, abych se dokázala s touto pětkou nalíčit, kdyby mi někdo ukradl všechno ostatní (noční můra!).

Paletka Nude Tude - The Balm
Kupovala jsem ji z druhé ruky od Lucky (blog zde), které nesedla. A já jsem s ní nadmíru spokojená! Možná je to tím, že je to má první paletka, možná je to tím, že jsem stínovací začátečník, ale perfektně si spolu rozumíme.

Paletkou vykouzlím denní líčení na 159 různých způsobů, a díky barvičkám Serious a Sleek i večerní verzi omítky. Palec hore za super kombinaci barev!



Minerální make-up Alverde
Spokojenost nadevše. Už mám druhé balení, a půjdu pro další. Nejsem zastáncem krycích masek, a mám raději přirozenější pleť. Tohle mi MMU od Alverde naprosto splnilo, a já se k němu vracím. Byla jsem na pokraji zhroucení, když jsem jej přes měsíc nemohla sehnat, ale to jen obměňovali balení, takže teď je k sehnání se stříbrným víčkem.


Korektor/Rozjasňovač Maybelline - The Eraser Eye
Nepochopím, proč se neprodává u nás. Je to jednoznačně nejlepší korektor na zakrytí kruhů pod očima, který jsem kdy měla a hezky zakryje i akné. Sice jej v obchodě nenajdete, ale na eshopech sehnatelný je na eshopech (například elnino), takže kdo si troufne bez zkoušení odstínu, směle do něj!



Řasenka Lash Millionaire - Miss Sporty
Ano, obal řasenky je ošklivý, moc! Samotnou by mě nenapadlo si ji koupit. Ale po chválení eM (její recenze tady) jsem ji ve slabé chvilce koupila a světe div se, je skvělá. Tak skvělá, že jsem si koupila další balení, snad ještě ošklivější, protože to černé bylo vyprodáno.



Na fotce porovnávačka s Miss Sporty Studio Lash, která už není tak dobrá, ale ujde. Ovšem černá verze milionářky je nej, za tím si stojím :-).

Rtěnka + Primer Clinique - Cherry Pop
A tramtadadá, to nejlepší na závěr. Pokud letos někdo nezaregistroval Clinique Pop mánii asi nebyl na instagramech, faceboocích a blozích, jelikož pronikla celým virtuálním světem. Mohli jsme ji vidět ze všech různých úhlů, ve všech odstínech a v některých probudila sběratelské pudy. Jak už to tak bývá, nějak jsem ji nepřikládala pozornost, bylo kolem ní tolik povyku, že mě vůbec nelákala. A hlavně jsem hrozný škrťa a nechtěla jsem za ni dávat přes 500.

Při cestě do Anglie jsem zahlédla na internetech, že se v UK prodává jako vzorek v časopise, za 2 libry! Plán byl jasný, hledat tak dlouho po trafikách, dokud ji nenajdeme. A našly jsme ji v poslední trafice, před cestou domů! Byly k dispozici jen dva odstíny Cherry Pop a Nude (?) Pop. Moje volba, jako milovnice výrazných rtů, padla na Cherry Pop.

A opravdu, tato rtěnka si zaslouží ten povyk! Vydrží na rtech dlouho, se srkáním čaje z hrnku okolo 6 hodin (!). Je skvělá, a jsem ráda, že jsme se staly přítelkyněmi, možná bych jí časem mohla pořídit ségru :-).



To je pro letošek všechno, co se stalo vašim grálem v roce 2015? 

Všem čtenářkám i čtenářům (pokud tady nějací jsou) moc děkuji za vaši přízeň a komentáře, uvidíme se v příštím roce! Přeji vám úspěšný vstup do roku 2016, ať nám přinese jen to nejlepší!


21 komentářů:

  1. Sme sa dnes trafili s tým púdrom ;). Strieborné viečka u nás na "východe" ešte nevidno, konečne totiž dorazili vôbec nejaké kusy :D teda klasické zelené... Paletky od The Balm sa mi strašne páčia, škoda, že to neni príroda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudry jsou prostě potvrzeny ze všech stran, jsou suprovní :-) Je to škoda, ale přírodních paletek moc není. Pozitivum vidím v tom, že netestují na zvířatech, a necpou do nich parabeny, aspoň něco ;)

      Vymazat
  2. taky mám infarktový stav, že nemůžu sehnat některé kousky Alverde, ale tekutý make-up v novém stříbrném kabátku jsem taky splašila, uf! Jinak hezké kousky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Yvonne, jsem ráda, že neplaším sama, když něco nejde sehnat. Je hrůza, když si na něco zvykneš, a ono se to přestane vyrábět, vrr!

      Vymazat
  3. Korektorově a rtěnkově se zcela shodujeme. :)) Pěkné kousky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jse ráda, že se shodujeme ;-)

      Vymazat
  4. Pěkná Top dekorativka. Miluji řasenku Miss Sporty, je to opravdu super řasenka. Clinique mám taky , je velmi dobrá,ale vadí mi její rozpíjení. Jaký odstín máš ten korektor prosím?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku se rozpijí, to je pravda, ale není to tak hrozné, alespoň u mě :-) Korektor mám v nejsvětlejším odstínu Light, ale klidně bych uvítala ještě o kapku světlejší, který se bohužel nedělá, nebo jsem jej neportkala

      Vymazat
  5. Se rtěnkou Clinique Pop zcela souhlasím, ta už patří i do mých oblíbenců... a ten korektor Maybelline strašně nutně potřebuju a nemůžu ho sehnat. :-( Na Elninu mají už jen odstín 048 Sun Beige. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je blbý, já doufám, že než mi dojde, že ho naskladní. Kdybych náhodou jela do zahraničí budu na tebe myslet ;-)

      Vymazat
  6. Moj holy grail za rok 2015 je jednoznacne tento Maybelline korektor. Uz nechcem iny :)
    A predsavzatie na rok 2016 je pre mna kupit si konecne ten mineralny puder Alverde.
    Aj tebe vsetko le to dobre do noveho roku prajem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Skalinky, minerální pudr ber, hned jak jej spatříš :-))

      Vymazat
  7. Cherry Pop jsem si taky zamilovala a přesně jak u tebe. Všude se na mě vesele usmívala, ale byla jsem lakomá dát tolik peněz. A pak když jsem si šla do Tesca nakoupit ak se na mě usmívala z regálu s časopisy tak jsem po ní hned skočila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo, to jsem ráda, že nejsem jediný škrťa. Ale fakt je super, dokonce jsem zauvažovala o nějaké další barvičce. :D Kdyby tak byl nějaký vzoreček v prodeji :D

      Vymazat
  8. Ten minerálny púder od Alverde mám tiež veľmi rada, našťastie ho nestiahli z predaja, no ten dlhý výpadok vo mne vyvolával skutočné obavy. Púder pekne kryje a vcelku dostatočne zmatňuje pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, já jsem taky měla strach, myslela jsem, že to nerozdýchám. Ale bohudík se vrátil :-)

      Vymazat
  9. Můj nejvíc nejoblíbenější produkt v roce 2015 je paletka od Makeup Revolution - Girls on film, je pecková! Skvěle pigmentovaná, výborná kombinace barev, super cena (okolo 300,-). Od tý doby co ji mám šly ostatní stíny stranou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, paletka vypadá dobře, vidím, že má spoustu odstínů. s tím si člověk vyhraje, tomu věřím :-) A cena je vskutku taky dobrá ;-)

      Vymazat
  10. Príjemný obľúbenci :) Paletku theBalm mám inú (Balmsai), ktorá je krásna a dá sa skvele kombinovať, no na viečku sa odtiene akosi zlievajú do jednej farby, alverďácky púder by som mala konečne vyskúšať, hoci ja by som ho mala len ako púder, mám totiž rada krytie. S korektorom Maybelline súhlasím - pre mňa veľký objav roka. Riasenky Miss Sporty nepoznám a rúž Clinique tiež nie (môže byť skvelý, ale nepáči sa mi balenie; vôbec).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě Clinique balení nezamlouvalo úplně tak moc, a hlavně mě na něm štve to, že se neuvěřitelně patlá. A Balmsai se mi hrozně líbí - velká škála barev, jen to slévání je škoda. Do Miss sporty řasenky určitě někdy jdi, je to levná a funkční záležitost :-))

      Vymazat
  11. Netusila som ze na elnino ho maju, uz som nad nim viac krat rozmyslala a netusila som kde ho zohnat

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥