středa 23. prosince 2015

7 věcí, které Vánoce dělají snesitelnější

Nejsem velký milovník Vánoc, nebaví mě všeobecný povyk okolo, přeplněné obchody a nervózní lidi, kteří vám klidně přejedou nohu vozíkem, jen aby ulovili poslední kus vánočky v akci. Ale snažím se na ně nahlížet pozitivně za každou cenu. Třeba to Grinchům, jako jsem já pomůže :-).



1. Minimálně týden a půl volna
A když se zadaří, tak třeba i dva. Kdo by si nerad na chvíli dáchnul od práce nebo od školy. A vyspávání do poledne. Pro pracující lidi to bývá většinou nejdelší volno za rok, a je třeba si ho náležitě užít. Ať už na horách nebo ve městě.

2. Cukroví everywhere!
A všichni vám nabízejí, tak se nežinýrujte a nadlábněte pupík. Hostitel má rád, že vám chutná, když už se s tím tak patlal, a vy doplníte zásoby cukru na půl roku dopředu.

3. Vánoční večírky
Za tu dřinu, co v práci odvádíte vám zaměstnavatel uspořádá minimálně večeři a dovolí vám i víno nebo pivko. Kdo si dobře vybral zaměstnavatele dostane i dáreček, a to se taky počítá!

4. Bramborový salát
Které jiné období v roce je vhodnější pro to, aby jste bramborový salát snídali, obědvali a večeřeli více? A ještě budete za dobrodince, že se to aspoň nezkazí!

5. Návštěvy
Vidíte rodinu a přátele, které jste viděli neviděli ani nepamatujete. Možná naposledy před rokem. A Vánoce k návštěvám přímo vybízejí, co jinak dělat s takovým množstvím volného času?

6. Dárečky
Kdo nerad dostává dárečky, tak kecá. Každého potěší i sebemenší drobnost, nemusí to být zrovna parfém Channel nebo Kabelka Micheal Kors.

7. Alkohol everywhere
Nikdo se vás nezeptá, jestli chcete kafe nebo čaj. Jdou rovnou na věc s vínem, vaječňákem nebo svařáčkem. A co teprve trhy s punčem. No a po punči hezky vyhládne a chce to trdlo (a jsme zase u toho jídla :D).


Ano, v podstatě je to všechno o jídle a o pití. Ale Vánoce jsou doba dělaná na to, abychom si to vychutnali.

Máte něco, na co se na Vánoce těšíte každý rok? Co je zpříjemňuje vám?

Tak vám všem přeji krásné Vánoce a bohatou nadílku!


20 komentářů:

  1. No já teda Vánoce vůbec nemusím, jediný, co na nich shledávám jako pozitivní, je to volno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, volno je velké pozitivum Vánoc :-)

      Vymazat
  2. Ja se tesim na portske a rybi polevku. Prave se vari.

    Preji ti krasne svatky.
    Ať si je užiješ přesně tak, jak píšeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti, tak snad se polévka povedla! Krásné svátky!

      Vymazat
  3. Oujeeeeees!! Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu!! :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou jee, a já zapomněla na vaječňák, že jo!

      Vymazat
  4. Já se taky těším na jídlo a pití a čas strávený s rodinou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vánoce miluji, miluji dárečky, alkohol, cukroví, přežíračky a hlavně volno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, krásné Vánoce, ať si je užiješ, tak jak si je přeješ ;-)

      Vymazat
  6. Ja teda vianoce milujem, síce tie preplnené obchody a plné parkoviská sú fakt na nervy. Ale potom tá pohoda, vianočné dobroty, čas s rodinou, oddych, to proste má svoje čaro, ktoré nie je nikdy inokedy počas roka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Zuzi, má to svoje kouzlo! A ta pohodička, když se nenecháš stresovat je k nezaplacení ;-) Krásné Vánoce!

      Vymazat
  7. Já na cukroví, pohádky v Telče, volno a obálky od babiček :D Hezké Vánoce zlato! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké Vánoce i Tobě Teri! Hehe, já už nějakou dobu obálky nedostávám :D

      Vymazat
  8. Já můžu salát, cukroví, klid a pohádky. Večírky nesnáším. :D
    Krásné Vánoce. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, krásné svátky i Tobě! A bez večírků ;-)))

      Vymazat
  9. A taky pohádky (nejlépe v kombinaci s tím jídlem a alkoholem) :D
    Krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem pohádkový typ, ale s jídlem a alkoholem to zvládám :D Hrozně mě na pohádkách rozčiluje, jak tam všechno dobře dopadne (já vím, to je jejich princip, jsem hrozný realista :D)

      Tobě dodatečně taky hezké svátky, snad sis je užila, tak jak sis je představovala! ;-)

      Vymazat
  10. Teda Claire, to bych nečekala =) Já jsem milovník Vánoc! Pořád pohádky (letos jsme všechny povinně už viděli 2x dokola, sám doma už 3x =D všechno je krásný a konečně je na světě krásně, protože je zima (už pár let ne dobře).... Vánoce jsou fakt nejkrásnější obdobíá v roce =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tess, já vím, jsem děsná :D Ale naprosto tě chápu, já mám stejný názor na léto, každý jsme prostě jiný :-) A jsem ráda, že aspoň někdo má Vánoce rád tak jako ty, protože když máš takové lidi v okolí, nutí tě to koukat na ně trošku jinak (lépe) ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥