čtvrtek 26. listopadu 2015

V jednoduchosti je síla - co mě naučila přírodní kosmetika

Zamyslela jsem se nad tím, jak dlouho už používám přírodní kosmetiku. Ne, nepamatuji se. Ale od té doby, co bloguji, jsem přešla na přírodku výhradně (ne-li úplně), takže tomu budou minimálně 3 roky (fanfáry zní)!

Pro magazín LOHAS jsem napsala článek, čím některé přípravky na obličej/tělo/whatever nahradit. A co jsem si oblíbila z DIY kosmetiky - tipy na masku, krém, peeling, atd.

Odkaz na článek àTADY

Letos LOHAS přišel na trh s kampaní HATE FREE - myslím, že letos je to docela aktuální téma, jelikož se více než obvykle hovoří o uprchlících, muslimech a dalších menšinách. Před pár dny proběhly médii zajímavé fotky (TADY) - vlastně nemusíš být jen menšina, aby měl někdo narážky.




4 komentáře:

  1. Hate free je skvělá věc, mimo jiné mají většinou zajímavý akce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, akce vypadají parádně (škoda jen, že většina věcí je v Praze :-/)

      Vymazat
  2. musím naprosto nezaujatě (samozřejmě) napsat, že tvá konopná mastička a nadýchaný pleťový krém mi letos pomohli k tomu, aby mi nevylezl ekzém na krku jako každý rok na podzim, takže díky za ně! :* a to jsem předtím vyzkoušela všechno možné i nemožné, takže jen tak dál! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Liško, to jsem moc ráda, že to sedí a vyhovuje! A děkuji, budu dále pokračovat :-))

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥