úterý 3. listopadu 2015

Podzimní top 5 - pečující kosmetika

Venku je nádherné podzimní počasí, sluníčko svítí a my si můžeme užívat krásného prosluněného podzimu, co více si přát? Možná mi k dokonalosti schází jen to, že si sluníčka stíhám užívat přes víkendy a obědové pauzy (a lepší to do jara nebude, ale co už).

A tak se dneska podíváme na podzimní oblíbence z pečující kosmetiky (které jsem nafotila stylově v barevném listí, oujéé).


Tentokrát je to směska péče o pleť a těla, protože si zaslouží větší péči než v létě - tak jak schnou listy, tak s chladnoucím počasím usychám i já. Tak se tomu snažím bránit různými mazadly.


Alverde - Intensiv, krém na ruce s granátovým jablkem a bambuckým máslem
Přes léto jsem krémy na ruce používala jen po mytí nádobí nebo podlahy. Teď se z toho stala každodenní rutina (x krát denně). Oproti krémům na ruce od Alverde, které jsem již zkoušela (klik na název: Tonka, Aloe Vera), je tohle asi nejlepší Alverdí krém na ruce. Hydratuje dobře, vsakuje se. Za ty peníze (cca 70 peněz) se vyplatí.


Rival de Loop - Clean & Care (starší recenze tady)
Po delší době jsem se vrátila k mému oblíbenému čistícímu gelu. Ovšem oproti starší recenzi, teď odličuji opačně. Nejdříve odlíčím všechno olejem, a teprve potom opláchnu zbytky líčení a mastnotu gelem.


Pleťová voda - DIY
Je u mě nutnost. Potřebuji nějaký dobrý základ pro obličejový olej (nebo extra hutný krém), nebo jako osvěžení po ráno. Pleťová voda je věc, kterou spotřebovávám jak o život, a už jsem nevěděla, kterou bych si zase koupila (stejně mi vesměs všechny přijdou stejné), a tak mi Enka poradila. DIY pleťová voda.

Jak na to? Vincentka v rozprašovači. Tečka. Vyhovuje mi, více toho od pleťové vody neočekávám. Parfemaci nepotřebuji - stejně ji něčím přetřu, minerály v sobě má, a je levná tak, že se v ní můžu skoro koupat.


Saloos bio Karité - balzám Atopikderm (oldskůl recenze zde)
Ano, ani balzám Atopiderm jsem v létě používat nemusela tak často. Jak jsem psala v recenzi již dříve, trápí mě suché lokty s ekzémem "jakože lupénka", a tenhle balzám je jediný, který minimalizuje škody a škrábání.


Topvet Balzám na rty - Kokos a mandlový olej
Novinka, kterou jsem si odvezla z poslední blogodrbárny. Přiznám se bez mučení, šla jsem po obale. Balzámků mám doma mraky, ale zrovna ne žádný plechovkový (teda aspoň myslím). Plechovčičky já tuze ráda, hlavně do práce na stůl, kde se hezky vyjímají. Balzámek je příjemný složením i na rtech (plánuje se recenze).

Tím bychom to mohli uzavřít. Užívejte si krásného podzimu a sluníčka, než se nadobro ztratí pod sněhovými duchnami.

Co je na podzim vašim pomocníkem? Vyzkoušeli jste některý z mých oblíbených výrobků? Jakou máte rádi pleťovou vodu? 


16 komentářů:

  1. Hezká pětka, k mycímu gelu se taky stále vracím. A krém na ruce se musím už konečně koupit. :)
    Vincentku jsem taky občas používala. Vlastně není až tak špatný nápad se k ní vrátit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Vincentka je super, dost mi vyhovuje. A když jsem srovnávala produkt, který prodávají oficiálně v lékárnách, jsou tam přidány zbytečnosti (za zbytečnou cenu.

      Vymazat
  2. Od Alverde ma nejako krémy na ruky veľmi nelákajú, ale táto vôňa granátového jablka môže byť fajn :) zato mám od nich čistiaci krém na tvár, ktorý je celkom fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně granátového jablíčka není nikterak závratná, ale zdá se mi výraznější než u obdobného krému na ruce od Alterry ;-)

      Vymazat
  3. Tenhle krém na ruce jsem dlouho míjela bez povšimnutí, neb jsem kdysi někde četla ne zrovna chválu na alverdí mazání na ruce a byla to chyba, ten krém je totiž boží!
    Tu Vincentku už budu muset konečně vyzkoušet, četla jsem o ní u eM a Enky, ale stále se k ní nedostala. Jelikož stejně jako ty nejsem na pleťové vody vůbec náročná (a upřímně, kdybych neměla navařenou růžovou vodu a občas ji na sebe nešplíchala, neměla bych v kosmetickém arsenálu pleťovou vodu vůbec. A ani by mi nescházela), mylsím, že by mi taky mohla vyhovovat. Jen na to zas nesmím zapomenout :D
    Na Topvet balzám už jsem koukala, moc se mi líbí obal, protože plechovka a retro obrázky se jim taky povedly. Ale další balzám do sbírky fakt nepotřebuji, takže zůstávám u toho obdivování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, já ten krém na ruce taky opomíjela, až nouze mě donutila jej koupit :D
      Jo jo, holky mají dobré nápady :-) Já se taky chystala na to si vyvařit růžovku, ale pak jsem byla děsně lenivá :D
      Hele, balzámů na rty není nikdy dost, to je moje krédo :D Ale snažím se mít rozdělaných maximálně 5 balzámků (jeden v kabelce, jeden doma, jeden v práci, atd :D)

      Vymazat
  4. Tenhle krém od Alverde jsem zatím ještě nezkusila. Musím napravit. Naposled jsem měla měsíčkový a ten mi nesedl. Balzámek od Saloos je fajn, krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten měsíčkový je naprostý propadák oproti tomuhle, to je sto a jedno. Jo, atopikderm voní krásně ;-)

      Vymazat
  5. DIY pletová voda je skvělá. Asi to vyzkouším. Balzám Topvet jsem prohlížela v obchodě, má boží krabičku. Jestli navíc funguje, tak není co řešit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :-) A ten balzámek na rty doporučuji, je fakt roztomilý, a tenhle kokosový navíc i hezky voní ;-)

      Vymazat
  6. Topvet balzám je taký rozkošnícky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Popravdě, nejvíc se mi vždycky osvědčila Nivea :) jsem hrozná, já vím!
    Ale děsně mě zaujal balzámek na rty.. teď mám EOS od sestry z USA a vím, že na něj všichni nadávají, ale když ono je to tak mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ten EOS dobrý? Ty jo, já po něm pořád pokukuji, a nemůžu se rozhodnout, jestli ho za ty peníze potřebuju nebo ne. A niveu jsem náhodou taky mívala ráda. Připomíná mi to dětství, když nás máma mazala niveou proti mrazu, před tím, než jsme šli s bráchou sáňkovat ;-)

      Vymazat
  8. Ten kokosový balzám vypadá hodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámek je super, a po kokosu i výrazně voní ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥