čtvrtek 12. listopadu 2015

Matující fluid a pleťový toner - i+m naturkosmetics

No jo, to jsem zase jednou šňupala na internetu, a objevila akci v jednom z přírodních eshopu (že já to sleduji, pak mám touhu celé to vykoupit). Ale držela jsem se a koupila si pouze věci, které potřebuji. A tak se dnes podíváme na zoubek na matující fluid od a pleťový toner.

Tato německá značka u nás není moc známá a když už, tak je často spojovaná s vlasovou péčí. i+m naturkosmetik používá k přípravě kosmetiky veganské suroviny, a výrobky jsou označeny cetrifikátem BDIH, který zaručuje (mimo jiné) používání surovin z ekologického zemědělství, neobsahují deriváty ropných produktů, a samozřejmě se netestují na zvířatech.


Pleťová voda Hydro-Performance (k sehnání za 399,-)

Vlastně píšou pleťový toner, na který jsem se těšila (očekávala jsem "uzavření" rozšířených pórů, což je účelem tonika). Lehce zabarvená oranžova vodička, v pěkném balení, s funkčním rozprašovačem, který dělá příjemnou "mlhu".

Složení je čisté, voda, Aloe, papájový extrakt, kapka alkoholu, atd. (viz níže). Tonikum nijak výrazně nevoní, což mi nevadí, ale trochu citrusů nebo růže bych uvítala, když už je ve složení parfém. Co mě ovšem nepotěšilo je stahování pórů. Teda spíše nestahování pórů. Přijde mi, že nedělá vůbec nic. Prostě si jen obličej otřete vodičkou, která s vámi nic nedělá. Ale možná jsem jen zhýčkaná toniky od Hadka.

Složení: aqua, aloe barbadensis leaf extract**, carica papaya extract, lecithin, citrus aurantifolia (limetka) fruit extract**, rosa canina**, alcohol denat.*, parfum**, citronellol**, limonene**, linalool**



Phyto-Balance - Fluid Equalizer - Sléz a Hyaluron (k sehnání za 499,-)

Tenhle fluid mě nalákal na lákavý popisek, že hydratuje pleť, podpoří vyrovnanou hydrataci, a zároveň sliboval zmatnění pleti, a je vhodný pro pleť smíšenou. Opět, musím ocenit balení, praktický pumpičkový dávkovač, jednoduchý obal.

Konzistence fluidu je tekutá, roztírá se parádně a do obličeje se vsákne rychlostí blesku. Je dobré jej používat pod krém, který používáte na obličej běžně (samozřejmě se doporučuje krém ze stejné i+m řady) a nebo místo krému na obličej. Vyzkoušela jsem postupy oba, a takhle to dopadlo:

Fluid samostatně: Testováno v létě, kdy na výživu pleti nekladu vysoké nároky. Pokud ovšem použiji fluid samotný na večer, není to ono. Za 5 minut je pokožka jako před namazáním. Možná, že je hluboce hydratovaná, ale tenhle fiktivní pocit mi nestačí. A na ráno se samotný určitě nehodí, neobsahuje žádný SPF filtr.

Fluid pod krém: Tento způsob použití je mi mnohem sympatičtější. A protože nepotřebuju matovat večer, ale ráno, používám ho pod ranní krém jako základní vrstvu. Natřu obličej fluidem, počkám pár chvil než se vpije a použiju klasický krém (těch jsem vyzkoušela více- Alverde, Weleda, homemade). A světe div se, fluid docela funguje. Zdá se mi, že díky první vrstvě fluidu se následující krém lépe vstřebává, a nenechává na obličeji mastnou vrstvu. Takže pokud se rychlé vpíjení následujícího krému dá považovat za matování, tak matuje.

Složení: aqua, aloe barbadensis leaf extract*, arnica montana oil*, glyceryl stearate se, simmondsia chinensis seed oil*, prunus armeniaca kernel oil, xanthan gum, glyceryl caprylate, sodium hyaluronate, malva sylvestris extract*, sambucus nigra extract*, melissa officinalis extract*, foeniculum vulgare extract*, humulus lupulus extract*, achillea millefolium extract*, lecithin, tocopheryl acetate, parfum**, citral**, geraniol**, d- limone**, linalool**


Musím ovšem říct, že bez obou výrobků se obejdu. Fluid je sice fajn, ale bohatě mi stačí, když se ráno namažu, a počkám o chvíli déle, než se krém vsákne. A tonikum, jak jsem již zmiňovala, mi úplně tak nepadlo do noty, jednoduše se mnou nic nedělá, za ty peníze bych čekala větší zázraky.

Znáté i+m? Co naposledy zklamalo vás (a je jedno, jestli to stálo moc nebo málo)? 

3 komentáře:

  1. mám matující fluid (ze stejné akce :D) a bohužel mi ucpává póry (škareďácké aloe!), jináč bych ho ale měla ráda dost, páč jsem si fakt všimla matujícího efektu, což na mém mastném čumáku je docela zázrak ... takže až se příště uvidíme, s těžkým srdcem ti ho věnuju, ale fakt s těžkým! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Liško tobě ucpává póry i Aloe? Ty jo, to by mě teda zajímalo, co můžeš na čumák plácat? Je mi to líto, ale jsi drahoušek ;-) :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jo a dvakrát nadšená z toho nejsem, páč aloe se dává snad do všech krémů na mastnou pleť :D momentálně jsem ve fázi testování, ale pri sichr jsem objednala zinkáč bez zinku (zimní verze) od Mitsuuko, ten byl minulý rok jediný, který jsem snesla :(

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥