úterý 20. října 2015

Střípky září a října

S přicházejícím podzimem (teda on už je vlastně ve své plné síle), jsem se na chvíli odmlčela, a snažila se užít si poledního sluníčka. A taky na mě pomalu přichází stres z posledního ročníků a tím pádem bakalářské práce. A tak dneska přišlo na řadu pár fotek, které už jste na instagramu mohli vidět (ale ne všichni ho mají, že jo ☺).


U babi na zahrádce jsem si natrhala spoustu kytiček, abych si mohla na podzim a v zimě dát bylinkový čaj. Sbírání mě bavilo 2x, protože ještě hezky hřálo sluníčko.


Mazlila jsem se s pejskem (bohužel ne mým), a relaxovala na chatě v přírodě.


Navštívili jsme zříceninu Vikštejn, a prozkoumali pořádně okolí a sklepení.


Ou jé, ještě jsem se snažila prohánět se na kole. A někdy se mi nepovedlo přijet úplně tak za světla. Ale tyhle výhledy za to stojí.


Feroušek z našeho klábosení s Enkou usnul, hrozně nudná debata prej... :D


Mazlila jsem se s Naked Smoky, A ujistila se, že jí nepotřebuju, ufff.


Ve Zlíně jsme uspořádaly blogo drbárnu, a ukázaly si svoje poklady. Ehm, co je moje? Nic.. :D


Čtyři sudičky. Účastnice blogo drbárny, kde nám už bohužel chybí An., kterou jsme posadily na žlutý kočár.


Zapojila jsem se do pozitivní výzvy, kde se jedná o to, aby jste napsali každý den 3 pozitivní věci, které vám zlepšily den, po dobu 7 dní. Někdy to je docela fuška, ale líbí se mi hledat si na každém dnu něco pěkného :-) Tyhle Marshmallow Donuts se dají sehnat v Tescu (já jim odolala, ale měla jsem co dělat ;-) )


Jo a s blížícím se Halloweenem jsem se ponořila do tajů magie. Fotka ze zákulisí. Na hlavě sedí  Žofré.

A jaké jste měly vy září a jak užíváte říjen? Působí na vás negativně ubývající světlo (a sluníčko)? Baví vás Halloween? 

PS: Příště už bude plnohodnotný článek, už se na něm pracuje ;-)

12 komentářů:

  1. Žofrého ti normálně závidím!! :D a jsem ráda, že jsem část těch věcí zažila s tebou, i přesto, že mi nudíš psa :o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, že ti nudím psa! Příště už nebudu :D Taky jsem ráda, že jsi většinu věcí zažila se mnou, jsi nejlepší ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díkeec! Žofrého do každé rodiny! :D

      Vymazat
  3. Teda, ty západy slunce na kole Ti závidím!
    A náhodou mě se tenhle styl článků líbí :)

    Užívej podzimu!

    C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že si ti tenhle styl článků líbí ;-) No teď si těch západů na kole už moc neužiju, na kole už je řádná kosa :D

      Vymazat
  4. Tak tu fotku ala Hermiona jsem neviděla ještě a je božíííííííí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Španě mi špehuješ insta :P A díííky! ;-)

      Vymazat
  5. Ta prva fotka je nadherna. Bude aj clanok o tvojej oblubenej jesennej kozmetike a dekorativke? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Mám to v plánu, tak snad ho vydáám dříve, než to bude pasé ;-)

      Vymazat
  6. V prvom rade - krásny blog ♥
    V zime mi veľmi budú chýbať prechádzky a bicyklovanie pri západe slnka. Ten klobúk chcem :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-* No jo, léto má prostě svoje kouzlo, tak doufejme, že sluníčko se ukáže aspoň sem tam (aspoň si jej budeme více vážit ;-) )

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥