úterý 27. října 2015

Podzimní top 5 - dekorativka

Skoro zase nestíhám publikovat podzimní oblíbence na podzim (kdo neviděl letní oblíbence, mrkne sem). I když pořád máme před sebou ještě celý listopad, takže na tom nejsem tak špatně. Letošní podzim se překulil rychle, ale je dostatek sluníčka, takže mu to odpouštím :-) Tak se pojďme podívat, co jsem si oblíbila z malovátek.


Jsou zde oblíbenci, skoro z každého odvětví, lak na nehty, make-up, rtěnka, gel na obočí a oční stíny.

Začneme třeba lakem na nehty. Jedná se o L'oreal Addictive Plum, což je bordó barvička. Dostala jsem ji asi 1,5 zpátky od Sabči ve swapu (tady je link), a vypadá to, že jsem na dně, takže budu muset pořídit novou lahvičku. Laky L'oreal mám ráda, jsou 5-free, mají příjemnou konzistenci a štěteček tak akorát. (hezké pojednání o tom, co za mňamky v lacích můžeme najít psala eMka tady).


Druhý zástupce je Minerální make-up Pure Tient, v odstínu 10 Pure Porcelain, což je nejsvětlejší odstín, který se u nás v drogeriích vyskytuje (jak jinak) - myslím, že si zaslouží samostatnou recenzi . Ze začátku jsem měla z maku-upu smíšené pocity, teď jsme se ovšem skamarádili. Nenosím ho denně, jen párkrát do týdne, pořád preferuji nezatěžovat pleť a tak více používám sypký minerál (odkaz na recenzi).

Cihlová rtěnka z džunglí limitky je můj podzimní oblíbenec - Alverde, Colorful Paradise v odstínu 20 - Orange Sunset (recenze zde), která je touto dobou už bohužel nesehnatelná. Dokonale mi sedí ke spadanému listí, tónu mé pleti a k náladě. Ale! Zahlédla jsem ovšem v dmku novou limitovanou kolekci Alverde Oriental Bazaar, konktrétně Red Pepper, která mě nadchla, a je jen otázkou času, kdy jí přestanu odolávat:-)
Jak je vidno, lehce už je zaprášená

Na podzim už mám náladu stínovat, a mými nejoblíbenějšími stíny se stalo Trio od Catrice, které kombinuje tři hnědé barvy, a není tak třeba používat žádných jiných stínů (tímto ji pasuji na cestovní paletku). Střední stín používám na celé víčko, nejtmavší do záhybu a nejsvětlejší do koutku na projasnění. Tímto děkuji eMce za zásah do černého (nebo spíše do hnědého)! Dole ještě swatch.



A když už si takhle pohraji se stínováním, nezapomenu na obočí. Pořád nemám náladu na vybarvování obočí (a když už, tak jen lehce), ale na úpravu obočí průhledným gelem od Alverde z limitky Fabulous Fifties nezapomínám nikdy. Gel drží a nedělá z obočí bodliny, ideál.

A co jste si na podzim oblíbily za malovátka Vy? Držíte krok s podzimními barvami nebo Vás nechávají chladnou, a rezignujete?


17 komentářů:

  1. Ta paletka je nádherná :-) Já se maluju dle nálady, takže klidně nosím v zimě zelený linky a na jaře fialovou rtěnku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to má být, podle nálady! Já jsem zjistila, že mě to prostě k těm sezónním barvičkám táhne, ať chci nebo ne :-)

      Vymazat
  2. Tenhle gel na obočí je i můj oblíbený. :) Jinak hodně tahám čololádovou a Tarte paletky, fialové rtěnky a tak.
    Včera jsem byla v dm a akorát si na tebe vzpomněla. Red pepper si prostě pořídit musíš! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, čokoládka! Vy jste mě tak nahlodaly posledně, že si na ni brousím zuby jak mlsná kočka! :D Že tu Red pepper musím mít! Díky za ujištění ;-)

      Vymazat
  3. Red Pepper podle mě vypadá stejně jako ta červená z minulé puntíkaté limitky Alverde. A ta teda děsně smrdí po paprice... takže si ji radši nejprve očichej. :) Jinak já si pořídila z Alverde bazaaru dvě rtěnky, řasenku a olej na rty. :)
    Já se maluju, jak se mi chce, podle nálady, ne podle ročních období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té puntíkaté limitky jsem si nakonec nepořídila žádnou, takže tahle prostě moje být musí. Hlavně má podle mě hezčí obal, než tak puntíkatá ;-) To už mě taky napadlo, že to bude smrdět po paprice, už jsem k ní v drogerce čuchala, a zdá se že dobrý ;-) A na ten olej jsem zvědavá, hoď pak echo ;-)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí trio :) Jinak já jsem si ted oblíbila paletku Forever Nude od BH Cosmetics :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trio je fakt povedené, hezky pigmentované, a ty barvičky se krásně povedly. Sice trošku práší, ale u zapečených stínů to tak většinou bývá. Wow, tuhle paletku jsem snad nikde neviděla, vypadá hodně dobře! ;-)

      Vymazat
    2. Dá se sehnat na internetu já jí mám z makupshop.cz a opravdu doporučuju! Jsem strašně spokojená jak s nanášením, výdrží, tak s tím, že se moc nesypou.

      Vymazat
  5. Mineralny make-up Pure Tient ma uz dlho laka, tak sa tesim na recenziu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se s tím pohnout (ale světelné podmínky mi nepřejou :-()

      Vymazat
  6. Tak ta paletka vypadá nádherně ;) K naší barvě vlasů dokonalé!

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta paletka je naprosto perfektní, přesně jak říkáš, k vlasům dokonalá! A navíc teď krásně ladí k podzimu ;-)

      Vymazat
  7. Hmm, tiene sú krásne pigmentované a aj farby sa mi páčia, pripomínajú mi nugátový dezert :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, teď jsem díky tobě dostala chuť na nugátovou bonbonieru, no děkuji pěkně :)

      Vymazat
  8. Ja som si kúpila tú Catrice paletku burgundy v domnení, že to burgundy farba fakt bude a ono je to žiaľ akási tmavofialová, balenie sa mi páčilo, ale farby vôbec, možno som fakt mala radšej siahnuť po tejto zlatej.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na tu burgundy, a líbila se mi. Ale zase se znám, že raději nosím tlumenější odstíny, takže by se mi asi jen doma válela. Tak třeba někoho obdarovat burgundy, a koupit si tuhle ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥