pátek 30. října 2015

Jak randím II. - Úvod do světa cyklistiky

Ty nejlepší příhody vymýšlí život sám, a já navazuji na můj poslední pokus o randění - celý příběh zde.

Zkušenost je z loňského roku, kdy jsem se účastnila svého prvního závodu na kole. A protože u mě před pár lety propukla slabost pro cyklisty (taky běžce, fitnesáky a vůbec všechny sportovce), neodmítla jsem pozvání na rande od cyklisty, se kterým jsem se poznala na mém prvním cyklo závodě.

Byl vysoký, štíhlý, dres mě úplný tak akorát, aby přes něj šlo vidět, že je i namakaný. Na první rande jsme si domluvili schůzku před kavárnou. Já jsem se vyfikla, jak jen to šlo. Ať jde poznat, že na kole jsem sice od bahna, ale jinak taky vypadám docela k světu.

[zdroj]

Vidím to jako dnes. Bylo sice léto, ale lilo jak z konve. Takže jsem se schovávala pod stříškou vchodu, a čekala až dorazí nápadník. A nápadník dorazil. Dorazil v džínech, tričku a crocsech, které si koupil v místní tržnici. Bohužel v jeho podání tyhle "zahradní" boty vypadaly jako středně velké, dvoumístné kanoe, které ukradl přes noc vodákům. Že já se neotočila na podpatku a nemazala svinským tempem.

A já jsem měla dost odvahy se s ním posadit do kavárny a dělat, že jsem ty gumáky neviděla. A že je nevidí servírka. Protože se rande docela vydařilo, nechala jsem se ukecat na rande druhé. Chtěla jsem počkat do zimy, aby nemohl přijít v té otřesné obuvi, ale nakonec jsme raději šli na kolo.

I přesto, že jsem byla ujišťována, že nebude spěchat, a pojede se mnou pomalu "vyjet si nohy", brzy jsem zjistila, že to není až tak pravda. Po prvních 5 kilometrech jsem měla jazyk na vestě (teda na dresu), a pokaždé, když zmizel za zatáčkou, měla jsem sto chutí spadnout do příkopu a odpočinout si.

Aha, tak tohle obědval

Abych to neprotahovala. Po 40 kilometrové vyjížďce jsem usoudila, že bude nejlepší si sbalit pár švestek a jet po svých. Nebo spíše odplazit se domů. Sice mě doma čekala sms, že projížďka byla super, ale že si myslí, že by to stejně neklapalo. Díky bohu aspoň za stejný pohled na tento "vztah".

Co byste dělali vy, kdyby někdo přišel na rande v crocsech (pokud by to nebylo náhodné setkání u vynášení koše)? Stíháte chlapům na kolech?

PS: Letos jsem se na kole přesvědčila, že ani trénink a tisíce km mi nepomůžou k tomu, abych byla stejně rychlá jako chlap. Ale to přijde. A nebo taky ne.


21 komentářů:

  1. Tak tohle pobavilo :D. Ja sveho muze potkala ted uz u nas doma ma zahrade, v domacim obleceni a vypadal jak hrozny brucoun. Pak jsme sli ale dalsi den do jor, a proste si me ziskal :). Jen tak mimochodem, je to taky vasnivy cyklista, a stihala jsem ho jen jednou, kdyz nas chytl slejvak na Achill island. Byli jsme sice na ceste, ale uprostred divociny 😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, to jsem ráda, že příběh pobavil :-) Je pravda, že chlapovi se ženské na kole skoro nikdy nevyrovnají (a ještě když chlapi trénují). Ale věřím, že když spolu jezdíte na kolo, tak na tebe určitě bere ohledy :-))

      Vymazat
  2. Beztak jsi ho raději ani dohnat nechtěla. ;))
    Jinak jsem se ale u snídaně pobavila (a taky tě lituji, pochopitelně)... ;)
    Chlapa v kroksech bych asi nesnesla, leda v případě, že se mu zrovna záhadně rozpadly všechny ostatní boty. :D
    Muži na kole jinak stačím, ale my nejsme ani jeden zrovna sportovci... A dost záleží jestli do kopce nebo s kopce... Ale víceméně ano. :)
    Na prvním rande měl můj muž ošklivé tenisky (ale aspoň to byly tenisky). Teď už jsou dávno rozpadlé a vyhozené... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale chtěla jsem ho dohnat, ráda jsem se koukala na jeho zadek :D Netřeba lítosti, život je plný omylů ;-) Jo, já to beru tak, že crocsy jsou obutí na vynesení koše :D
      Haha, věřím, že tenisky jsi vyhazovala z okna jak rychle to jen šlo (tím jsem se taky uklidňovala, že až budu mít vliv, tak poletí :D)

      Vymazat
  3. No stale lepsie crocsy ako sandale s bielymi ponozkami :) Mozes si aspon povedat, ze stale mohlo byt horsie. Aspon mal pekny zadok a pocas rande mu nevolala manzelka alebo nieco podobne. Tesim sa na dalsi diel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda sandále s ponožkama a crocsy házím do stejného pytle :D Ale máš pravdu, horší to být mohlo :D Manželce naštěstí nevolal, to je pravda. ;-)

      Vymazat
  4. Já považuju kolo za pekelný stroj. Žádný chlap na světě by mě nepřesvědčil, abych si s ním "vyjela". Já mám totiž ze sedla modřiny do 5 km cesty, nasednout na kolo znovu je neuvěřitelná bolest. A vzhledem k tomu, kde se takové modřiny ze sedla nacházejí, kazí každá vyjížďka představu romantického večera. Crocsy jsou zlo stejné jako ponožky v sandálech, jen jsou na rozdíl od ponožek v sandálech celosvětovým nešvarem.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pekelný stroj :D Já kolo miluju, takže to pro mě bylo příjemné zpestření :-) Ty jo, ale kdybych měla modřiny po jízdě, tak to bych taky zvážila. Crocsy jsou celostvětový problém? Potěš koště, to je za trest!

      Vymazat
  5. Ty jo! Máš pochvalu za to, žes ho neodsoudila úplně a došlo na druhý rande!
    Náhodou půjdu proti všem, to že je divně oblečenej neznamená, že je divnej :)
    Ale asi divnej byl, že Tě odmítl ;-)

    C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji Klárko, to určitě divný byl, když mě odmítl. Než abych byla s někým, kdo chodí po městě v crocsech (nevím, jestli bych se za něj nestyděla :D) a s někým, kdo nebere ohledy na to, jak jsem rychlá/pomalá, tak je to možná dobře, že mě odmítl, ono to bylo tak nějak oboustranné :D

      Vymazat
    2. Súhlasím s Klárou, ale pobavila som sa, super napísaný článok :)

      Vymazat
  6. Já tady padám smíchy =D =D tyhle tvoje články jsou prostě nejlepší =D
    Já bych ty crocsy z vietnamské tržnice řádně okomentovala =D na kole nejzdím (ani nemůžu), ale úplně si tě tam představuju =D
    Snad už najdeš normálního chlapa kočko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že se ti článek líbil :-) Hele, já jsem zase ten typ, že spoustu věcí dokáže přejít. Ale čeho je moc, toho je příliš. A díky, třeba ještě nevyhynuli! :D

      Vymazat
  7. Crocsy jsou děs, přijde mi to jako ty nemocniční pantofle, co maj doktoři a co vypadaj jako Hurvínkovy botky v gumové verzi... nicméně asi bych to nijak nekomentovala, páč já si taky nenechám kecat do toho, že nosím kecky a ne podpatky :)) Mně by spíš nasr*lo, že uhání na kole, nebere ohled na moje tempo a pak ještě napíše takovouhle sms :)) Jednou jsem byla na rande s cyklistou (já jsem teda absolutně nesportovní typ, tak fakt nevim co mě to napadlo) a ten za mě ani nezaplatil čaj, celou dobu mlel o tom co kde s tátou sjezdili a kam vylezli, na nic o mně se mě nezeptal.. takže mám tak nějak předsudkově na cyklisty pifku :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, přesně tak hurvínkovy boty, ale ve dřevě jsou aspoň stylové, že jo :D Jo, přesně tak, crocsy necrocsy, nebrání ohledů mě dostalo. No nezaplatit na prvním rande je účet je docela odvaha :D Naprosto chápu, že po téhle zkušenosti si na cyklisty dáváš bacha :D

      Vymazat
  8. No páni, já tě teda obdivuji, já bych ho hned po prvním kilometru asi zastřelila :D. /plně mi stačí když mám jet někam na kole s přítelem není to o moc lepší než tvé cyklistické rande a občas u toho dost nadávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kolo baví, takže to není problém, ale když chlapeček nebere ohledy, tak tím si mě nezíská :D A jestli si tak testuje všechny holky, tak mu přeju hodně štěstí :D

      Vymazat
  9. :D :D :D Crocsy bych asi nerozsýchala, ale dala bych mu šanci...asi tak jako ty...ale s tím kolem bych to nedala...sportovat chodím jen s kamarády nebo sama - jednou jsem udělala výjimku a cvičila jsem doma Jilian...no sexy to nebylo :D takže máš můj obdiv! A co k chlapci říct...dobře pro tebe - najde se lepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, o Jillian mi nemluv :D Já jsem to kdysi cvičila doma, ale když nikdo nebyl doma. Jinak jsem si připadala děsně trapně, jak tam poskakuju :D

      Vymazat
  10. Au, aj teraz som sa dobre zasmiala. Ja neviem, to dnešní chlapi fakt nevedia, čo je takt?
    Crocsy by som na prvom stretnutí asi nekomentovala, ale zaujímalo, ako to rande bral, keď tak prišiel obutý. Mal opuchnutý členok či čo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neměl opuchlé vůbec nic, možná jenom mozek :D Já nevím, jak to bral, člověk jim do hlavy nevidí (a někdy raději ani nechce :D).

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥