úterý 1. září 2015

Voňavá mýdla od Jazzberry Cosmetics, stojí za to!

Před delší dobou se na blozích objevily oslavné články na mýdla od Jazzberry Cosmetics. Kdo to nespozoroval, tomu ráda připomenu o co go!

Jazzberry Cosmetics vyrábí v Anglii milá Romanka. A nutno dodat, že vyrábění mýdel jí jde skvěle! Jen se podívejte na ukázku toho, co Romča vyrábí.

Vypůjčeno z fb Jazzberry Cosmtetics
O mýdlech JC jsem toho slyšela hodně, chválila je Liška, Sabča a spoustu dalších. Využila jsem tedy skutečnosti, že se chystala Romča do ČR a objednala si na zkoušku dvě mýdla - Japanesse Plum a Mojito (Mojito se bohužel na fotky nedostalo, podarovala jsem jím Enku ☺). V balíčku jsem našla ještě balzámek na rty B'nana, jako by Romča věděla, že si na banánech ujíždím.


Balíček úžasně voněl, a po otevření jsem měla chuť si kousek ulomit (a sníst), no řekněte, nevypadá skvěle? Mýdlo voní po sladkých švestkách (jako by v nich byla špetka vanilky, mňam).


Mýdla jsou vyráběna z palmového oleje, který pochází z kontrolovaného zemědělství (což mě těší, jelikož nekontrolované kácení palem a pralesů kvůli téhle surovině mě dost vytáčí), dále se skládají z kokosového, olivového, mandlového a ricinového oleje (ne nutně v tomto pořadí/poměru).

Největším překvapením pro mě byla skutečnost, že mýdlo opravdu NEVYSUŠUJE. Jestli jsem někdy tvrdila o nějakém mýdle že nevysušuje, byla to blbost. Ze všech mýdel, které jsem kdy měla mě nevysušuje jen tohle. To zbytek byly kecy :D

Takže za mě tahle mýdla jsou momentální TOP, mezi všema mydličema, které doma mám, a lituji, že jsem si jich nenechala přivézt více. Už se těším na podzimní várku, která se k nám chystá tuším v listopadu!

Znáte mýdla od Jazzberry? Nebo máte jiná oblíbená mýdla, na které nedáte dopustit?


15 komentářů:

  1. Já nějak vůbec nemůžu tuhý/pevný mýdla, přijde mi, že po nich vržu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po těch nekvalitnějších taky, dokonce i některé z Lushe tohle dělají, ale u tady těch ten pocit nemám :-)

      Vymazat
  2. Oevna mydla nepouzivam pouze z praktickych duvodu. Proste nemame radi upatlane mydelnicky. Asi skoda...tak lakave.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, taky mě to rozčiluje, a myji mýdelničku několikrát do týdne :D

      Vymazat
  3. Mýdla Jazzberry znám z Facebooku a jedno jsem od Romanky dostala na vyzkoušení, bylo super. Už několikrát jsem prošvihla možnost si je objednat a nechat od Romči přivézt do ČR... no, tak třeba příště, v tom listopadu, vypadají naprosto k sežrání! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, hrozně se těším na podzimní/zimní várku :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, po Romčiných mýdlech už prahnu delší dobu...jsou tak chválená a vypadají úžasně. Doufám, že na podzim budu mít to štěstí a stanu se další šťastnou majitelkou nějakého voňavého krasavce :-).
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hany, určitě neváhej, a objednej si na nějaké mýdlo, myslím, že budeš spokojená ;-)

      Vymazat
  5. Juu, to vypadá na příjemnou konkurenci od tolik profláklého Lushe. Až na to že vypadají jinak, ale určitě taky božsky voní!
    Tyhle mýdla neznám! Jsem milovník tekutých (hlavně moje peněženka), ale jako vánoční (!) dárek to bude TOP!

    Krásné září!

    C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní úplně úžasně, co si budeme povídat, a konkurence Lushe by to být mohla, to určitě! ;-) Taky chci nakoupit nějaké mýdla k Vánocům ;-)

      Vymazat
  6. Ja mam od Romanky mydla tri a su uzasne. Aj balzam na pery ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, teďka jsem otevřela balzámek na rty, a je to samý banán, mňam!

      Vymazat
  7. V listopadu budou? Tentokrát to nesmím prošvihnout! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmíš, a já taky ne! Už se hrozně těším na další voňavou várku ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥