čtvrtek 10. září 2015

Skromnější new in August 2015

Vypadá to, že prázdniny, a tím pádem léto je za námi (fňuk!). A pokud je něco u mě pravidelné (víceméně), tak to jsou novinky, aneb kosmetika, kterou jsem nashromáždila. Moje nákupy byly slabší (opět, bohudík), ale i tak vám je ukážu ☺.


Och ano, tohle je všechno. Samé potřebné a užitečné věci. Některé z nich jsem už někdy v minulosti měla, tak je můžu trošku pochválit. Třeba Avéne termální vodu jsem si loni koupila jako součást nějakého děsně zajímavého časopisu (haha), a vydržela mi rok! Je fakt, že ji používám hlavně v kanceláři, když kolegové pustí na plno klimu, a já cítím jak se scvrkávám. A sem tam ji používám jako podklad pro oleje. Za necelou stovku je to super věc.

Zubní pastu Dontodent Pink Grapefruit jsem už měla, a je super. Růžová pasta s třpytkama (fakt!) mi připomíná dětství a dobu, kdy mi máma kupovala ochucené pasty, abych si vůbec vyčistila zuby. S touhle to jde samo ;-).

Zubní olej 7 bylin od Karla Hadka jsem už taky kdysi měla. A tohohle prcka jsem si pořídila hlavně do cestovní taštičky, když si chci odpočinout od klasické pasty. Pro někoho, kdo je zvyklý na hromadu pěny to není (tak jistě, je to olej), ale mě vyhovuje.

Transparentní gel na obočí od Alverde jsem původně vůbec nechtěla kupovat, jelikož jsem se u Natálky dočetla, že Essence gel udělá mnohem lepší službu. Ale byl ve výprodejovém košíku za 20,-, takže jsem ho tam nemohla nechat! A je docela dobrý, nemůžu si na něj stěžovat.

U Alverde ještě zůstaneme, a to u letní limitky Vodní lásky, což je tělové mléko lehoučké konzistence, který byl taky ve výprodeji. Asi si zaslouží samostatnou recenzi, nebo aspoň své místo v oblíbencích, takže pokud ho ještě někde uvidíte, berte!

Poslední zástupce Alverde je balzám na vlasy s břízou a šalvějí. Tak jsem zvědavá, co s mými vlasy vyvede :-)

A Catrice mono stín nakonec. Taky z výprodejového košíku, za 50,-. Nádherná petrolejovka, která má docela slušnou pigmentaci, horší výdrž (ale možná je to jen bází), a skoro nepráší. Abych pravdu řekla, moc mi to s ním ještě nejde, ale snažím se trošku své líčení oživit :-)

No, to je asi všechno, co jste nakoupily Vy? Nějaké úlovky z dovolených?

8 komentářů:

  1. Ten stín vypadá moc hezky. (A kdyby sis s ním opravdu nevěděla rady, poradím. ;)). Jsem zvědavá, co řekneš na ten balzám od Alverde, ten neznám. :)
    Já jsem v srpnu kupovala parfém, cheek pop a tužku od E. Lauder, tak se asi půjdu spíš stydět do kouta... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji za ochotu :-) Koukám na nějaké tutorialy, jak ho využít, tak uvidíme ;-) Já jsem na ten balzám taky zvědavá, doufám, že to bude stát za to :-)
      Nechoď se stydět do kouta :D Těším se, co řekneš na tyto high-end kosmetiku :-)

      Vymazat
  2. Ty jo! Já jsem přes léto kosmetiku nějak úplně vynechala .. mě tím Hadkem pořád lákáte ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hádek je super, až ho někde uvidíš, ber aspoň vzorečky :-)

      Vymazat
  3. To tělové mléko od Alverde vodní láska je fakt super, hlavně na horké léto. Nestihla jsem o něm na blogu napsat a myslela jsem si, že už k dostání ani není, ale vidím, že jak kde. Přes ty hicy bylo fakt super, hydratovalo tak akorát, ale nebylo těžké, takže jsem se s ním nepotila (přes léto mi po použití hutnějšího krému na nohách vysloveně stojí voda) a má konečně jinou vůni než typickou slaďáckou alverďáckou, hezky svěží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak koukám, tak už se fakt nedá sehnat. Je fakt, že to byla hodně povedená limitka, snad přijdou s něčím podobným i příští rok :-)

      Vymazat
  4. Pěkný článek :) já jsem toho přes léto moc nekoupila, nakupuji spíš teď :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já nakupuju i teď, na nákupy není nikdy pozdě :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥