středa 23. září 2015

Moje letní top 5 - pečující kosmetika

Léto sice dneškem končí, ale i přesto jsem se na poslední chvíli rozhodla hodit sem moje letní oblíbence. I když trochu s křížkem po funuse.

V minulém článku jsem přiznala, co jsem v létě používala nejvíce za dekorativku (KLIK). A dneska přiznám, co jsem měla nejraději z pečující kosmetiky (takový mix, jsou v tom i vlasy ☺).


Jako první jsem si totálně zamilovala pleťovou péči od Alverde. Denní krém s Goji a Q10 proti stárnutí a noční krém s mučenkou. Sice asi nejsem ta správná věková skupina pro anti-aging krémy, ale v době, kdy jsem kupovala tenhle krém nebyly dostupné krémy Alverde s SPF (nebo jsem je úspěšně přehlédla). Krém s SPF 30 mi tak nahradil ranní výživu a opalovák (takhle jsem to praktikovala loni, a docela mi to zacpávalo póry). Musím říct, že na to, jak je krém levný mi udělal super službu, a vyhovoval mi. Samostatný článek v budoucnu. Noční krém mě překvapil taky příjemně, protože se rychle vsakuje a vyživuje tak akorát.


U pleti ještě zůstaneme, a vychválím ještě termální vodu od Avéne, protože mi dělala společníka každý horký den. V práci, kdy jsem se scvrkávala v důsledku klimatizace, a všude jinde, kde mě osvěžovala. Měla jsem v plánu vyzkoušet jinou značku, ale všude jsem se dočetla, že Avéne má nejlepší mlhu (a například bioderma je parfémovaná, což si nechám s radostí ujít), takže jsem šla znovu do něj.

Když jsem nebyla moc líná na to, abych se mazala, tak jsem ráda používala tělové mléko Panier des Sens, které je asi nekonečné. Mám ho už asi rok, a pořád ho nemůžu spotřebovat. Voní po Verbeně - příjemná změna oproti tomu, na co jsem zvyklá (levandule, citrusy, atd.).


A jako poslední slaný sprej do vlasů, home made. Mám ráda vlny ve vlasech jakože od moře. A popravdě řečeno jsem skrblík na to, abych si kupovala slanou vodu, když si to umím vyrobit doma, že jo.

Co jste v létě používaly Vy? Shodneme se v něčem?

5 komentářů:

  1. Tak mléko vonící po Verbeně bych brala hned :) Zaujalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně příjemná vůně, není vůbec tuctová ;-)

      Vymazat
  2. Bohužel ani v jednom :( Za slaný spreje jsem dala docela dost a zjistila, že jsou mi k prdu. Moje vlasy na to asi nejsou dělané :-/ no příště už tak blbá nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Avéne je boží, vlastně ani nejsou slova na to, jak moc je boží :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Bez termálnej vody či inej vody v spreji v lete nedokážem existovať, tento rok som si kúpila vodu v spreji do Balei a bola som rovnako spokojná ako s inými drahšími, ten istý efekt, len väčšie balenie a nižšia cena.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥