sobota 12. září 2015

Moje letní top 5 - dekorativka

Zjistila jsem, že přes léto nepotřebuji moc dekorativní kosmetiky. Obličej mi nedělá neplechu, a tak není co maskovat, a je fajn jen trošku zdůraznit krásu. A taky zastávám názor, že v jednoduchosti je krása (a hlavně jsem děsně líná a přes léto rozlítaná).


Na prvním místě to je bronzer, letos jsem si pořídial bronzer ze Sephory, za cca 350,- (mám pocit, že mě vyšel ještě o 20% levněji, díky nějaké slevě). Mám odstín Trip to Haiti, 2 Medium. Žádná oranžáda, jen lehké meruňkové podtóny, ideální pro teplé podzimní typy. Nemá žádné mega velké třpytky, ale jen pár jemných třpytek, které po nanesení nejdou vidět. A má pěkný reliéf :-)


Dalším adeptem se stal Minerální pudr od Alverde, v odstínu 01 Porcelain. Sice ho používám celoročně, ale v létě mi seděl obzvláště. Zmatuje pleť a přitom je přirozený. Malý problém s ním ale mám, dochází mi, a nemůžu ho u nás sehnat, je konstatně vyprodaný.


Bez řasenky skoro nevyjdu, a tak to chce nějakého držáka, který řasy hezky oddělí. Mám ráda přirozenější řasy, a Miss Sporty - Lash Millionaire tohle umí! Obal je sice škaredý, ale co si budeme povídat, tohle by mělo být až na druhém místě. Dá se sehnat pod stovku, a troufla bych si říct, že to bude objev roku. Vydrží celý den, neobtiskává se (testováno ve vysokohorských podmínkách a v blátě). Co více si přát?


A s tím bych si prakticky vystačila. To by to ale nebyla top 5, a navíc někdy jsem měla náladu namalovat se trošku více. V tom případě jsem sáhla po Maybelline - Color Tattoo v odstínu On And On Bronze. Netřeba představovat, ódy jsem na ni pěla TADY. Důkazem toho, že je fakt miluju může být fakt, že už mám druhý kalíšek.


A jako poslední pán na holení (teda spíše paní) je tužka na obočí. Buď používám Alverde hnědou, nebo Rimmel - Exaggerate waterproof eye definer. Sice je určena na oči, ale barvička mi sedí k obočí, a navíc hodně vydrží, takže proč ne!


Tak to byl můj letní minimalismus v praxi, čím jste se v létě malovaly Vy? Měly jste náladu na nějaké výrazné líčení, barevné linky a svítivé stíny? :-)

23 komentářů:

  1. Ja si Alverde puder kupujem do zasoby v Rakusku alebo v Nemecku. Na fb stranke DM drogerie mi vsak odpisali, ze v septembri doplnia tovar s Alverde dekorativkou. Tak uvidime ci im mozno verit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že doplní pudry co nejdříve, už fakt melu z posledního, nechce se mi shánět lepší náhrada. A pokud tam budou, beru rovnou dva! :-)

      Vymazat
  2. Pěkné věcičky :) já tomu líčení v létě taky moc nedám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě je fajn nechat pleť volně dýchat, že jo :-)

      Vymazat
  3. Letni minimalismus je bozi!!! Inspirujes me, uz dlouho jsem nevytahla Color Tatoo, mam stejny odstin jako Ty, tak jsem zvedava v jake bude kondici, pac ho mam opravdu rada a je to jedna z mala veci z drogerky, ktera si zaslouzi cestne misto v mem suplicku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, to jsem ráda, že tě inspiruju, tak snad bude tvůj CT v dobré kondici, abys ho mohla pořádně provětrat :-)

      Vymazat
  4. Já prostě neumím nosit bronzer.. konturovat neumím a ani nevim, jeslti se to dá nosit jako tvářenku..? Jsem špatná blogerka.. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se dá nosit jako tvářenka, já s ním konturovat taky neumím, ale líbí se mi ten opálený nádech :-) Ale prdlajz, podle toho se nesoudí, jaká jsi blogerka :D

      Vymazat
  5. Hezký minimalismus!
    Ostatně svůj článek o letních oblíbencích jsem taky měla rozepsaný, ale nějak nevím, jestli už na něj není trochu pozdě... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem uvažovala, jestli to má cenu, ale když už jsem to měla rozepsané, tak mi bylo líto to jen tak zahodit :D

      Vymazat
  6. Pěkné věci :) Já si většinou vystačím jenom s pudrem a řesenkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi minimalistická pořád, jak říkám, v jednoduchosti je krása ;-)

      Vymazat
  7. já to taky nepřeháním (celoročně :)). Ten pudr Alverde jsem měla a byl super, teď mám do kabelky ten kompaktní, ale nejsem s ním tak spokojená, možná příště i přes to rozsypávání pořídím tenhle sypký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to rozsypávání mě hrozně štve :D Ale snažím se ho s sebou moc netahat, jinak to je o nervy :D

      Vymazat
  8. Vůbec, v létě je fakt nejlepší nechat pleť dýchat :) a připadala jsem si i hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam doma Alverde Loser puder transparent. Nevies nahodou, ci je to to iste ako ten mineralny puder, ktore spominas ty? Vyzera to rovnako, ale neviem ci je to identicke. Na tom tvojom je napisane naspodu mineral? Aky v tom moze byt rozdiel? Ten Loser puder mam uz dlhsie. Dakujem za odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skalinky, tohle by měl být jiný pudr. Alverde Loser, o kterém mluvíš by měl být pouze nílý pudr, který matuje. popřípadě fixuje make-up, a tenhle Minerální pudr, o kterém píšu já má v sobě nějakou pigmentaci - není úplně bílý (mají dva odstíny) - takže trošičku kryje. Takže by to měly být dva rozdílné pudry. Snad Ti to pomohlo ;-)

      Vymazat
    2. Dakujem velmi pekne za odpoved. Pomohlo mi to. Takze ty ten mineralny puder pouzivas ako mineralny make-up? Davas pod neho nejaky BB krem, alebo ho davas iba na "nahu" plet? Dakujem.

      Vymazat
    3. Já ho používám na nahou pleť (nějaký krém s SPFkem) a nesrovnalosti, které jdou hůře zakrýt přetřu korektorem ;-)

      Vymazat
    4. Dovolim si zamiesat sa do diskusie, lebo mi dost dlho trvalo kym som sa s tymto vyrobkom spriatelila. Nevyhovovalo mi pouzitie iba nanesiet stetcom na krem, lebo to malo kratku zivotnost. Po styroch hodinach puder opadal a robil mapy. Fajn je pri naneseni na makeup. Vtedy vytvara v kombinacii s makeupom velmi silne krytie. A najviac mi vyhovuje pouzitie: naniest krem, nastriekat stetec dermalnou vodou a vlhkym stetcom naniest puder.

      Vymazat
  10. Jů, tak ten bronzer je úžasný a color tattoo v tomtu odstínu mám taky a teď se mi sešly rovnou dvě balení.. :D Jsou fakt super, tak jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bronzer neumím používat :D I v létě jsem totiž bledule, takže bych asi vypadala jako dalmatin :D Já jsem taky pro minimalismus. Tónovací krém, korektor, tužka na obočí, linky, řasenka a rtěnka nebo balzám...nic víc, nic míň :)

    OdpovědětVymazat
  12. Presne tento púder od Alverde milujem aj ja, mala som jedno balenie a potom som sa k nemu nevedela dostať, vypredaný všade aj tu na Slovensku, aj v Čechách, ale konečne to predajni došlo a dodali ho, je v novom obale, takže rýchlo šup do obchodu, ja som sa už zásobila. Je fakt skvelý, ľahký, odtieň je dostatočne svetlý, žiadna oxidácia počas dňa, zmatnenie by som brala ešte lepšie, ale aj toto je výborné. No a je sypký, čiže moja mastná pleť ho miluje. Dlho som používala biely sypký od Essence, ale odkedy vyrábajú už len kompaktnú verziu, tak žiaľ ten matný efekt nefunguje.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥