pondělí 24. srpna 2015

Pánský deodorant bez hliníkových solí - Oldspice!

Sice už je léto skoro za námi (ale já si to nechci přiznat ani za mák), deodoranty a antiperspiranty většina populace (krom slavných smraďochů z emhádé) používá většina populace po celý rok. Alespoň by tomu tak mělo být. 

A jelikož jsem po posledním fiasku s antiperspiranty docela obezřetná (KLIK na Fa fail), zabrousila jsem tentokrát do vod pánských deodorantů. Nebyl to úplně tak nápad z mojí hlavy, tuhle vlčí smečku už testovala Liška (klik). U Lišky neprošel zátěžovým testem, tak se pojďme mrknout, jak si stál u mě.


Vybrala jsem si stejnou vůni jako Liška - Wolfthorn, ale použitelně vypadal i medvěd (tuším, že voněl po kokosu), a ještě jeden z deodorantů, bohužel si nepamatuji, který to byl. Však očuchejte, mě za to nikdo nesprdl :-). 

Vlčáci nevoní typicky pánsky, ale spíše citrusovo-ovocně. Necítím v něm citrusovou záchodovou vůni, ale spíše něco citrusově nasládlého, něco jako pomerančová kúra v cukru, mňam! Co se týče složení, není to sice žádná příroda, ale neobsahuje hliníkové soli, takže palec hore! 

Potím se tak akorát. Moje chladiče se dokážou vypořádat i s 30°C, bez toho, aniž bych byla propocená durch (a když mi v práci chce někdo zapnout klimu, prskám a beru si protestně svetr!). Ale uznávám, v teplech, které tady nedávno byly, jsem se potila. Ovšem mám vyzkoušeno, že dámské doedoranty jsou pro mě naprosto zbytečné. Po dvou hodinách ulepeného podpaží by to chtělo přejet znova, a to nejsem ochotna. A musím říct, že vlci si se zápachem poradili na jedničku! Smrádek se nekonal, ale pro jistotu jsem v půlce dne podpaží přešmrdlala znovu, pro osvěžení. 


Samozřejmě jsem testovala deodorant i v extrémních podmínkách na kole a na horách, a i v těchto testech u mě obstál! Vlky jsem si oblíbila taky kvůli tomu, že tuhý deodorant není bílý, tak jako většina dámských deodorantů, ale modrý a tím pádem nebarví tmavé oblečení, ale ani to bílé.

Závěrem bych chtěla tenhle pánský deodorant pochválit. Funguje tak jak má, příjemně voní, neflekatí a necuckuje se, a stojí do 70,- (myslím, že v akci). Příště vyzkouším medvěda nebo něco dalšího, co nevoní vůbec pánsky :-).

Máte zkušenosti s pánskými deodoranty? Vyhýbáte se hliníkovým solím, nebo prostě potřebujete něco, co zabraňuje pocení?


5 komentářů:

  1. Já se k pánským deodorantům pořád tak nějak odhodlávám, ale ještě jsem si žádný nekoupila. Potím se fakt hodně, takže na nějaký hliník/nehliník nehraju, hlavně, aby to trošku zabralo. Střídavě jedu v Rexoně Maximum Protection, Adidasu 6in1 a nově zkouším i Borotalco. Nejvíc zabírá ta Rexona, když si ji dám přes noc, jinak je to se mnou dost marný. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci tě nějak odradit, ale ten deoš je dost nezdravej, takže jestli je či není přítomen hliník bych v tomto případě vůbec neřešila, jsou tam totiž daleko horší věci :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já se potím hodně, takže prostě potřebuji něco, co zabere, hliník nehliník. Aspoň o víkendu se šetřím, když jsem doma ve vytahaném tričku, tak je mi fuk, jak moc se potím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na tom stejně jako Ilka.. Jsem věrá Rexoně, protože ta jediná zařídí, že mi fakt tričko vydrží celý den suché.. Na ty pánské jsem pořád nějak tu odvahu nesehnala..

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ho (Old Spice) jednou zkoušela minulé léto na Šumavě. Za mě jednička, ale muž mi ho zabavil. Takže teď testuju Borotalco a jsem věrná Nivee Stress Protect :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥