pátek 10. července 2015

Papírové krásky Nude Tude

Konečně jsem se dostala k tomu, abych sepsala pár slov k téhle krásce (teda spíše 6ti kráskám) a to paletce Nude Tude od The Balm, kterou jsem měla možnost odkoupit od Lucky (za což samozřejmě ještě jednou děkuji ☺).


Všichni ji určitě viděli nejméně 100x a tak netřeba nějak sáhodlouze představovat, ale jen tak ve zkratce. Jedná se o 12 stínů (4 matné, 7 stínů lesklých/"shimmerových" a 1 matný s výraznýma třpytkama) zabalených v papírové paletce se zrcátkem a štětečkem (který já nemám).



První šestka začíná bílou kráskou Sassy, která je super jako rozjasňovač do koutků a pod obočí, a Snobby, kterou si dávám přes celé víčko, jako podklad nebo pokud nechci nic extra výrazného. 

Druhá kráska v sobě skrývá Stubborn, což je pěkná růžovka, kterou mám asi jetou nejvíce, když se tak dívám. Taky, ideálka na celé víčko, i jako základ k linkám. Tyto tři nejsou přehnaně blyštivé, ale ani úplně matné, tak akorát. Stand-offish je světlejší růžová, která svou světlost vyvažuje shimmerem, a tak poutá více pozornosti. 

Selfish sice vypadá hodně tmavě, ale vzhledem k tomu, že není extrémně pigmentovaná, dá se použít přes půlku víčka, či jen do záhybů, a je taky hodně shimmerová. Sultry je druhá nejvíce vydlabaná barvička, pěkně pigmentovaná matná hnědá barvička. 


Další šestka začíná Sophisticated kočkou spojenou s hnědou Seductive. Nějak si spolu nemůžeme přijít na jméno, aspoň zatím.

Zato Sexy barvičku využívám celkem často. Je to tlumená vínová/bórdo barvička (pokud ji někdo umí pojmenovat lépe sem s tím), a já tuhle matnou krásku ráda používám jako linku, a to jak na mokro, tak na sucho. Silly je ta zvláštní barvička, která je matná s třpytkami. Ne moc pigmentovaná, a ráda ji dávám jako linku pod spodní víčko. 

A barvičky poslední krásky jsou Serious - černo černá matná, taky na linku, a až se naučím pořádné kouřovky, bude se k tomu určitě taky hodit. A Sleek uzavírá tuhle dvanáctku, svým matným vzezřením. 

Pokusila jsem se udělat i nějaký ten swatch, aby kočky vynikly i na kůži.

Zleva: Sassy, Snobby, Stubborn, Selfish, Sultry

Zleva: Sophisticated, Seductive, Sexy, Silly, Serious, Sleek
Swatche jsou nasucho, a hlavně jen jedno přetření prstem. Musím říct, že paletka mě baví hodně, a téměř všechny barvičky využívám, některé denně. S bází (Color Tattoo :D) vydrží celý den, bez báze jsem nezkoušela, protože to mi nevydrží nic. Uznávám, některé ze stínů trošku práší při nanášení štětcem, ale není to žádná tragédie.

A co Vy máte nějakou paletku od The Balm? Toužíte po nějaké? Nebo vlastníte nějakou jinou "nudu"? Krásný víkend všem!

10 komentářů:

  1. Tak tahle paletka, to je legenda sama o sobě. Já jsem si nedávno taky koupila pár věcí od the Balm, jsou i na blogu. :) Jinak s tou výdrží bez báze jsem na tom stejně. :D

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, taky super věcičky ;-) Ono bez báze to drží málo komu, a to je opravdový šťastlivec ;-)

      Vymazat
  2. Paletka se mi líbí,ale poslední dobou volím spíše nude líčení takže mám stínopauzu :) a spíše utrácím poslední dobou za makeupy, pudry a korektory .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To já právě za make-upy. pudry teď vůbec neutrácím, protože jsem spokojená nadmíru s MMU od Alverde, a zastoupí mi obojí ;-)

      Vymazat
  3. NudeTude som dlho chcela, ale keď vyšla Balmsai paletka, okamžite som si ju kúpila. Aj keď nie je najlepšia z mojej zbierky, toto leto ju poriadne využívam. No je pravda, že bez podkladu veľkú kariéru nespraví, podobne ako NudeTude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balmsai je taky super, těch odstínů! Já jsem už zvládla do NudeTude vydolovat ďolíky, jak moc ji používám :D

      Vymazat
  4. Mě tam strašně rozčilují ty paní... :D Jinak je odstínově paletka krásná, to jo. Jen ji asi nepotřebuju... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D An, chápu, ne každému se líbí nahaté buchty, přece jen je to trošku přeplácané. Ale svým způsobem se mi líbí ;-) S tvojí sbírkou paletek to naprosto chápu :D

      Vymazat
  5. Je to moje oblíbená paletka, používám ji každý den, což bude i tím, že je zatím mou jedinou nude paletkou. Ale pořídila jsem jí sourozence Nude Dude a Balm Jovi, tak jsem zvědavá, jak budu spokojená s nimi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já koukala na Nude Dude a váhala jsem. Ale přece jen mi přijde Nude tude trošku teplejší, takže jsem zvolila ji :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥