sobota 4. července 2015

New in June 2015, aneb přežila jsem zkouškové

A snad bez nějaké větší psychické újmy, to se pozná časem. Protože tohle zkouškové bylo zatím nejtěžší, které jsem zažila, 8 zkoušek, k tomu nelehké zápočty a projekty. Doufám, že příští semestr bude klidnější, dvě takové zkouškové za sebou by moje nervy nemusely přežít. A tak nebude žádným překvapením, že jsem se musela pořádně odměňovat za ty zkoušky, že jo!


Protože jsem fotila tak nějak zmatečně, nikdy není všechno dohromady, tak to nějak rozkouskujeme.


Šampón na kdovíjaké vlasy, německy ještě nemluvím, ale chválí se tím, že je vegan, tak to prubnu. V dmku jsem vychytala slevy - na krém na chodidla Alverde, za 40,- a těhotenský pěstící olejíček od Saloosu za 50,-. A ne, nejsem těhotná, stačí, aby olej měl oranžovou cenovku, a je můj. Ublížit mi nemůže, že jo. To vysoké s pumpičkou je odměna za body u francouze, Zeštíhlující sérum, strašně rychle ubývá (protože jsem pravidelná, až na tu týdenní pauzu :D) a nic moc to nedělá, jak jsem čekala.


Od Jazzberry Cosmetics jsem si nechala dovézt mýdélko Japanese Plum, a balzámek B´nana, už se těším, až je vyzkouším. Pořád ještě čekají na svou chvíli, tak mě tady provokují svou úžasnou vůní! 


Dekorační část - Sephora bronzer, s úžasným reliéfem, vzorek letní vůně Dolce a Gabbana, matující papírky a efektový lak od Rival de Loop, slavný top coat od Sally Hansen, a Miss Sporty lak v letním odstínu maliny se smetanou. A nakonec věc, kterou jste již viděly asi všude. Lesky od L´orealu, které se vyprodávaly za 50!


Vlevo Glam Shine lesk v odstínu 114 - Quartz Strass, a Caresse v odstínu 200 - Princess (převeliké díky Ence za super výběr odstínu, sama bych to nevybrala lépe!). 


Jedna zákulisní fotka nezbytností - deo s mexickou limetkou, sprcháč s makadamií, nepěnící šampón, vše od Rochera. 

Fuf, toho bylo! A navíc jsem konečně narazila lodičky, které jsou ideální na celý den v práci, pouzdrovou sukni, french press, a ještě jsem si vyhlídla sandálky! Stihly jsme taky s Tuttobene, eMkou a Enkou jednu drbárnu, kde se více než kosmetika jedlo a pilo kafe! 

A jak jste se měly v červnu vy? Čím jste si udělaly radost? Taky jste neodolaly akci na lesky L´oreal?(doufám, že je máte všechny!)

12 komentářů:

  1. Hezké nákupy. Nemáš toho nějak málo? :D Dělám si legraci. A ten bronzer je vážně boží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málo? :D Mě toho přijde hodně, ale je fakt, že s tvými úlovky toho málo je :D

      Vymazat
  2. Vsechno moc super a tak si predstav, ze jsem ten vyprodej lesku nestihla a to je mam tak moc rada. Ach jo. Setkani s holkama zavidim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Marti to je škoda, ono se to rychle rozkřiklo no. Ale už mají nové lesky-oleje, a vypadají hodně podobně, takže to není taková tragédie :-))

      Vymazat
  3. Já jsem v červnu asi trhla rekord v neutrácení, koupila jsem si jen řasenku a linky od GOSH ve Fannu. :-) Takže to teď budu muset všechno napravit. :-D A fakt mě mrzí, že jsem prošvihla ten výprodej lesků L'Oréalu, měla jsem jeden (tuším odstín Eve), celý jsem ho spotřebovala a byl super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš tento měsíc napravit, to je jasná páka! Zkus po těch lescích ještě mrknout, prý se sem tam ještě někde vyskytujou ;-)

      Vymazat
  4. Jakej je rozdíl mezi "pěstícím olejíčkem" a "těhotenským pěstícím olejíčkem"? :D Předpokládám, že kromě názvu v ničem..? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak. Břicho mi po tom asi nenaroste :D A když jo, tak to mám aspoň na co svádět :D

      Vymazat
  5. Teda to jsou povedené nákupy nejvíce mi líbí lesky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesky jsou super, taky jsem z nich nadšená ;-)

      Vymazat
  6. Rádo se stalo, my princess!! :* já děkuju tobě za Johna Friedu.. a kino... a kafe... a tak vůbec :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač my heorin princess, ať Freida slouží ;-) A zbytek zopákneme brzy ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥