pondělí 13. července 2015

Letní mazání s vůní Mojita

Nevěřím tomu, že by se tady našel někdo, kdo nemá rád Mojito. A je jedno, jestli máte raději alko či nealko verzi. Já teda přes den raději nealko (ono to na tom sluníčku rychle stoupá do hlavy) a k večeru klidně přiostřím alko verzí. Mojito prostě k létu a sluníčku patří!

A co ještě patří k létu a sluníčku? Sluncem namáhaná a vysušená pokožka, kterou je třeba mazat. A to pořádně z gruntu. V létě jsem ale hrozně líná, a nechce se mi dělat nic navíc. Takže i mazání se po sprše je pro mě hrozně obtěžující. A tak se snažím zminimalizovat péči okolo, co jen to jde. Když zrovna nemám po ruce nějaký sprchový olej (Saloos, L'occitane), jdu na to od lesa (zdravím Lišáka! ;-) ).


Po sprše, kdy je třeba ještě umýt chrup, na vlhkou pokožku napatlu olej. A než si umyju zuby a vyřídím podobné nezbytnosti před ulehnutím, olej se vsákne, a já mám hotovo. Teď jsem si oblíbila Mojito tělový olej od Saloosu, který voní krásně, letně a svěže! Evokuje mi pohodičku u moře s drinkem v ruce nebo klid u babičky na zahrádce, u které jsem ochutnala snad první Mojito mého života (samozřejmě bylo nealko ☺).

Krom toho, že olej krásně voní a dobře se vstřebává (nečekejte však, že by jste nebyly ani trošku mastné, něco málo na vás ulpí), skvěle vyživuje, a dělá to co má! A hlavně dá dokupy nohy po holení, což málokteré tělové mléko umí.


Složení je super, tak jako u většiny Saloos výrobku, konkrétně mandlový olej na první místě, slunečnicový olej, olej z meruňkových jader, makadamiový olej, a tak bych mohla pokračovat, no bájo!

Jo, v létě prostě citrusové vůně táhnou! A jaké máte vy mazací oblíbence na léto? Vedou u vás oleje nebo krémy?

7 komentářů:

  1. Já miluju ten Mojito sprchový olej a tohle si píšu, protože olejů není nikdy dost!! ,o) kokosák je třeba občas s něčím prostřídat, žejo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, všechno s Mojito nálepkou je pecka! :D Ano, až se ti zase rozteče kokosák, budeš ráda, že máš něco, čím se namazat (a půjde vidět, kolik si toho leješ na ruku :D)

      Vymazat
  2. Prosím.. já nemám ráda Mojito! :)) Ale voní mi to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty prostě musíš být vyjímka :D Ale hlavně že Ti voní :-))

      Vymazat
  3. A já mám mochito tělový peeling a i když jsem totálně líná podobné věci používat, tak jen kvůli té vůni ho občas na sebe naplácám ;) hydratací by mi olej bohužel nestačil, žádnému se to aspoň ještě nepovedlo, takže jsem zase ušetřila :( a samozřejmě taky zdravím :*

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju jejich peeling mojito :) To je ta správná volba na léto.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten musím napříště aspon očuchat, až půjdu kolem Neroli nebo tak :) Já používám už několikátým rokem odličovací hydrofilní olejíček Meduňka od Saloosu a nemůžu si ho vynachválit.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥