sobota 6. června 2015

New in May 2015

Zdravím vás, moje milé čtenářky! Takhle při víkendu mě chytla dobrá nálada, protože nám krásně svítí sluníčko a mě se povedlo uzavřít další předmět (snažím si nepřipouštět, že dalších 8 ještě čeká). A i když jsem byla v květnu zalezlá buď v práci nebo ve škole, občas jsem něco koupila i když toho nebylo moc.


Po 3 letech mi došla miniaturka laku na vlasy, tak jsem dokopila další miniaturu - Lybaru. Nějak neřeším, který lak na vlasy si koupím, důležité je, aby to byla miniatura. Na další 3 roky vystaráno. Společně s nějakým časopisem za 35 kaček jsem si koupila micku od Yves Rocher. Už jsem skoro na dně, a je úplně naprd. Ale lahvička mi přijde supr, budu do ní přelívat toniky na cesty. Od Hadka mám Tea Tree krém na obličej s SPFkem a levandulové tonikum, které uteklo z fotky.

Staří známí, ke kterým se vracím vždy a ráda - malinovka od Rochera (opěvovaná tady, společně s lehkým updatem), bez které bych se v létě neobešla, miniaturka mi většinou léto vydrží, a já s přicházejícím teplem nemůžu nosit nic těžšího než ji. Benefití parfém Ring My Bella, pro deštivé dny, protože tahle nálada mi prostě zvedne náladu (recenze tady).

A jako poslední kup měsíce, a to čubina od Clinique, v odstínu Two Ton Tomato, recenze už je v přípravě, bude brzy :-) A vlastně ještě vzoreček tělového mléka od Lavery, který jsem dostala k nákupu Henny (rozhodla jsem se dát druhou šanci Henne Color, protože ji Liška vychvaluje do nebes)

A to je pro dnešek všechno vážené, co jste nakoupily vy? Užívejte krásného víkendu!

14 komentářů:

  1. Já taky vychvaluji do nebes Henne Color! Zatím není nic lepšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se s ní ještě spřátelím a změním názor :-)

      Vymazat
  2. Tak to jsou krásně minimalistické nákupy!!
    A kdyby ti náhodou došel lak, věnuju ti ten svůj... ty víš který.. :o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, jsi zlatá. Jo, ten pro hedvábné vlasy :D

      Vymazat
  3. Tu mini micelarku od Yves Rocher mam tiez a mne dost vyhovuje. Ale kupovala som ju iba kvoli tej flasticke ;)
    Na fotke vidim este zubnu pastu Alverde? Uz si ju skusala? Si s nou spokojna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tu micku kupovala jen z zvědavosti :-) No pasta je docela dobrá, řekla bych že takový příjemný přechod na přírodní pasty. Asi bude podrobnější článek ;-)

      Vymazat
  4. Velmi minimalistické... :) Vidíš, nějaké malé vonítko od Rochera jsem si taky chtěla na léto koupit (i když se svou extrasuchou Voyage vydržím i horka. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, maliny jsou nej, zkoušela jsem ostružinu, a není to prostě ono :-)

      Vymazat
  5. A já se těším na čubinu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to dávám dokupy, brzy brzy :-)

      Vymazat
  6. Parfém sis vybrala dobře. Já kdysi koupila od Benefitu Sashu a byl to přešlap.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám druhé balení, takže jsem šla najistotu :-) Sashu musím někde očuchat, ať vím, co to je za hrůzu :D

      Vymazat
  7. ohó, kvůli Lišce, jo? toš to já si teď budu celou dobu kousat nehty, jestli ten názor fakt změníš! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥