čtvrtek 11. června 2015

Dvě tónovaná rajčata, chubby od Clinique

Při poslední návštěvě Douglasu, kde jsem nutně potřebovala blendící štětec na stíny (který je mimochodem super a za pár kaček), mě paní prodavačka u pokladny přesvědčila, že Clinique čabina je něco, co nutně potřebuji. A vlastně jí to ani nedalo moc práce, protože odstín Two Ton Tomato byl v akci, za 190,- za menší verzi.


Chubby sticky od značky Clinique jsou proslavené, kdo o nich nikdy nečetl nebo je nikdy neviděl jako by nebyl. A jak říká Markét (která je zmrzlá I v létě) blogerka, která nemá chubby stick není kosmetická blogerka. A to si přece nemůžu dovolit :D

Odstín Two Ton Tomato je správná červená, která v sobě neskrývá žádné odlesky oranžové, fialové, růžové či jakékoliv jiného podtónu, který by nemusel sednout každému. Čabina má jemný červený odstín, který po nanesení na rty působí dojmem “nechtělo se mi líčit a tohle je má přirozená krása”, prostě vykouzlí krásné rty, jako by jste snědli bedýnku jahod. Jeho textura je lehoučká, a nebojím se říct, že díky své lehkosti by mohl slušet každému typu.


No a co na tu slávu říkám? Super! Nebyla jsem si jistá, jestli bych byla ochotná utratit 600,- za plné balení bez vyzkoušení (a tím nemyslím škrábnutím testeru přes ruku), ale teď můžu říct, že ano. Nepočítejte s tím, že by čubík na rtech vydržel třeba celé dopoledne, to ani náhodou. Aplikace je ovšem tak příjemná, že mi ani nevadí přetírání během dne.

Pár přetření

Balení je klasika - plastová šroubovací tužka, která má oproti plné verzi průhledný vršek. Ač s sebou čabíka tahám po všech čertech, kolikrát bez kosmetické taštičky, nápis perfektně drží na místě. Další body k plusu - víčko se mi za tu dobu ani jedenkrát samovolně v kabelce neotevřelo! A od té doby, co jej mám ho tahám všude s sebou. Když mám výrazněji nalíčené oči, a nechci nechat rty úplně hole, je to ideální patlátko.

Takže šupejte do Douglasu, aby vám je nevyprodali!

Máte taky nějaký chubby stick od Clinique? Nebo snad od jiné značky? Zaujalo?

15 komentářů:

  1. néééé! :D byla jsem se na ni podívat, ale řekla jsem si, že si vystačím s tím setem, co mi přivezla Sabča z Prahy, ale jak to tak vidím ... :D takže budeme si opakovat pěkně nahlas a za sebou: nepotřebuju další patlátko na rty, nepotřebuju další patlátko na rty, nepotřebuju další patlátko na rty ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO víš, že potřebuješ další patlátko na rty! Takovýhle odstín ještě nemáš :P Já jsem zase viděla tu sadičku co máte, a opakovala si, že nepotřebuju další kosmetiku :D A zvládla jsem to!

      Vymazat
  2. Myslíš, že ho potřebuju? :D Mám už jednu "čubičku" a mám ji moc ráda (odstín Fuller fig, ten je super...). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebuješ! Fuller fig je hnědý, tyhle rajčátka červené, to ještě ve sbírce nemáš :D

      Vymazat
  3. Ja mam ten jarni setik, tak jsem si rikala, ze dve staci...ovsem jsou paradni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další taková, neprovokujte s těma jarníma setíkama. Já jsem si skoro jist, že ho nepotřebuju a vy jste na mě uspořádaly takovou akci! :D

      Vymazat
  4. Dobrovoľne sa priznávam, že "čubinku" od Clinique nemám :( Vlastne som si si aj nejakú chcela kúpiť, ale mám radšej klasické rúže s dobrou pigmentáciou a vystačím si s pastelkami od iných značiek. Avšak tento tvoj odtieň je skutočne krásny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasické rtěnky mám taky ráda, ale ne vždy mám náladu na plnou barvu rtěnky, obzvláště když mám výraznější oči ;-) A pastelky od ostatnách značek mám taky, ale zatím musím říct, že tahle je nej!

      Vymazat
  5. čubky jsou nejlepší, žádné ty drogérkové mi tak nesedly. mají hlavně perfektní výběr odstínů, takové neokoukané

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, paleta odstínů je nádherná, když to srovnám s astorem, je to sto a jedno!

      Vymazat
  6. Já tedy nevlastním, ale také nejsem kosmetická blogerka.. :D Ale hodně mě zaujala na několika blogách, takže si ji také musím pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, pastelku využiješ, i když nejsi kosmetická blogerka :D A minimálně je okouknout musíš ;-)

      Vymazat
  7. já je ještě nevyzkoušela, ale hrozně se mi líbí! :-)

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Origo chubbinu nemám a ani mě neláká. Ale mám věhlasnou astorku, ucházející MOJE a v pohodě Catrice. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se to šílenství okolo nich vyhlo....a asi mi to ani nevadí ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥