pátek 22. května 2015

Superdržák - Rouge Edition Velvet od Bourjois

Všude opěvovaný Bourjois lip tint, se dostal i ke mě! Měla možnost vyzkoušet slavný lip tint (oni tomu říkají obyčejně rtěnka) , protože jsme s Liškou stejné barevné typy, a bylo jí líto po dvou použitích vyhodit opěvovaný Rouge Velvet Edition (moc děkuji Liško!). A tak jsem i přes kapku pesimismu (po znovu přečtení Liščí negativní recenze) pustila do testování. A jak se říká, každý z nás je originál a na každého platí něco jiného.


Po otevření lahvičky vás do nosu kopne pořádná chemická puchna. Nikdo nečeká, že když to má vydržet na rtech celý den, že to bude přírodní. Ale když už soudruzi míchají tenhle dryják, přece jen mohli přimíchat trošku té vůně, ono by to bylo mnohem příjemnější. Smrádek naštěstí netrvá dlouho a rychle zmizí.


Přejdeme k aplikaci. Aplikátor je klasická houbička, kterou najdete v každém druhém lesku na rty, nic zvláštního. Na houbičce ulpí množství barvy, se kterým se dá pracovat, já ovšem raději po menších krocích vybarvuji rty, takže si houbičku otírám, aby to barvilo jen tak trošku (přece jen, když mi ruka ujede, nemusím řešit tak velkou katastrofu).


A výsledný efekt? Paráda. Lehce lesklé rty, s matným nádechem, žádné třpytky a perleť (to je logické, když má mít matný finish). Že si protiřečím? Možná tak trošku. Rty vypadají sametově a lesknou se (ne však jak po lesku na rty). A na rtech drží. Drží dlouho. Během dopoledne se začne ztrácet lesk – po kávě, vodě a svačince se mu ani nedivím. Po obědě, světe div se, drží v plné síle. Postupně se začne ztrácet až před odchodem z práce. Celkově však na rtech vydrží doopravdy celý den, ze rtů se ztrácí postupně, že nakonec vypadá jako konturka. A ještě večer odličuji zbytky olejem ze rtů. Pokud chci po práci vyrazit rovnou na rajz, stačí opravit, a celý večer se nemusím starat (a nemusím pít brčkem).

Pecka je, že rty nevysušuje. Když si vzpomenu na lip tint od essence, který jsem kdysi neuváženě hodila do košíku, je to úplně jiná kategorie (essence nejenže smrděl, taky na rtech pálil a dělal šupinky). Nešupinkuje, a to i bez použití balzámu. Já jsem ale zvyklá mazat rty pořád (a mám tolik mazadel, že prostě musím), takže když 4-5 za den rty přejedu nějakým balzámkem, barvičce to uškodí jenom minimálně.

Vlevo jedna vrstva, vpravo neotřený aplikátor
Barvička 04 Peach Club je broskvová barvička, se základem v červené a kapkou růžové (ideální pro podzimní typy, hi hi). Fotky docela odpovídají reálné barvě. Velké překvapení pro mě bylo, když jsem si barvu na rty nanesla poprvé. Protože vůbec neodpovídá barvě vršku nebo barvě tintu přes průhledný obal. Ve skutečnosti je mnohem zářivější, což mi vůbec nevadí, výrazné barvy na rtech nosím ráda.




Za mě teda palec hore! Pokud si vyberete z nabídky odstínů nějakou barvičku, jděte do něj!

Zkoušeli jste? Láká Vás? Nebo znáte nějaký lip tint, který stojí za hřích? 

12 komentářů:

  1. Určitě Ti sluší. Barvička je to krásná. A je dobře, že slouží!
    Já mám odstín Nud-ist (či jak se píše) a jsem s ním spokojená. Kdyby nevoněl jako podhoubí, asi ho mám ještě raději. :) Škoda, že z nabídky odstínů jsem si další už nevybrala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že barvička mi sedla :-) Nevím jak ten tvůj, ale ten můj nesmrdí ani jako podhoubí, to je jak čistý výluh z laboratoře :D Viděla jsem na stránkách Bourjois, že je nějaká nová Aqua edice nebo co :-)

      Vymazat
    2. Můj smrdí vyloženě jako podhoubí. :D Fakt, úplně při tom vidím mulčovací kůru, prolezlou žampiony. :D
      Tu jsem zatím viděla jen na obrázku, ale já na ty lesklé věci moc nejsem (navíc mi na mých rtech připadají nepatřičné, lesklé věci opticky zvětšují...:)).

      Vymazat
  2. Barva je krásná, ale mám tu červenou a ne úplně mi vyhovuje, protože vysušuje. Záleží asi i na odstínu.

    Krásné rtíky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti! Možná, co jsem četla, asi na odstínu záleží, ale jak vidíš - mě to nevysušuje, a chudáka Lišku jo. Takže těžko říct :-)

      Vymazat
  3. Bourjouis miluju a jsem rada za to ze to "smrdi" a nemá to žádnou parfumaci ptz bych to nevydrzela spoustu rtenek jsem vyhodila NB dala někomu jinému jen kvůli priserne silne parfumaci např.jakou ma loreal NB astor lip bitter. Na novou kolekci od bourjois se tesim jako mala

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že ti sedla, páč ten odstín je fakt krásný a sluší ti ;) jen je fakt zajímavé, jak jsou na ni rozporuplné názory, ani nemusí jít o jiný odstín, škoda, že jsme si nebyli souzeni, ale zase si říkám, že jsem aspoň ušetřila za další barvy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zkoušela jsem je v parfumérce, barvy se mi líbily, ale ten divnej smrádek bych na puse nevydržela mít ani minutu, takže jsem je tam s klidným srdcem nechala. Ale Tobě moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva, tenhle odstín bych taky chtěla vyzkoušet, Tobě moc sluší!:)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Naše recenzie na tento "zázrak" sa celkom zhodujú. Aj ja som s rúžikom veľmi spokojná, len mi vadí ten puch na začiatku. Stačilo by pridať trocha vanilkovej alebo jahôdkovej vône a boli by sme v siedmom nebi. Ja mám odtieň Pink Pong, ktorý je naozaj výrazný, ale nemám problém použiť ho na bežný deň. Hlavne ma baví výdrž a pocit vedomia, že sa oň nemusím starať, lebo vyzerá perfektne aj v kaviarni po veľkom latéčku, aj v reštaurácii po dobrom obede, ale aj na rokovaní, keď ma netrápia odtlačky na pohári :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥