pondělí 11. května 2015

Ring My Bella - Jablkový sad ve flakónku!

V recenzovaní parfému nejsem úplně tak dobrá. Hrozně ráda čtu recenze na parfémy, které někdo dokáže barvitě popsat a už z recenze cítím tu vůni a vím, že ji musím mít. 



Pokusím se popsat několika řádky mého oblíbence poslední doby, a tak nějak tuším, že teď bude nejlepší doba pro jeho nošení (já jsem si ho nedokázala odpustit občas ani v zimě).

Nejprve mě zaujalo balení, při procházení parfumerie na hlaváku, a hned po prvním přičichnutí jsem věděla, že tohle bude to pravé jablkové. Balení je stylová kovová lahvička, jako u všech benefitích parfémů. Bohužel přes obal nejde vidět množství parfému, takže nevíte, kdy máte dokupovat zásoby. A věřte, že zásoby jsou nutné!

Benefit Ring My Bella je naprosto úžasná lehká vůně, kde převládají jablíčka. Čerstvá a šťavnatá jablíčka, jako když si utrhnu jablko u bábi na zahrádce a s chutí se do něj zakousnu. Někde v dálce se objevuje vůně růžičky, a po delším nošení ucítíte i pivoňku. Dle originálního popisku by měla vonět po egyptském jasmínu a lilii, ale tak daleko mé čichové vjemy nesahají.

Vůně se hodí na denní nošení, jelikož je lehká, neotravuje a vydrží dlouho. Radím všem vyběhnout do parfumerky a oňufat. Origo cena se pohybuje okolo 1 200,- což bych asi ani já nedala, jakožto milovník. Ale stačí prošmejdit internet, počkat si na nějakou akcičku, a parfém o velikosti 30ml může být váš. Momentálně se vyskytuje akce na jahodě, kde stojí něco okolo 450,-. A já jdu objednávat, protože tohle byl můj poslední šplouch.

Máte rádi parfémy od Benefitu? Láká vás jablíčková vůně? 

19 komentářů:

  1. Obal je krásný a k vůni si já musím přičichnout. Mně popis nestačí, nemám tu představivost. Tak až se uvidíme, tak si přivoním :-)

    Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře Marti, budu na to myslet, abych si náhodou nevzala příště jiný parfém :-) Taky se měj krásně! ;-)

      Vymazat
  2. Miluju Benefit - a jedině schvaluji .. !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem věděla, že ty z toho parfémku budeš nadšená ;-) Díky :D

      Vymazat
  3. Já jsem si hned, když jsem na článek klikala, říkala, že první, co napíšu, bude to, že nemám ráda vůni jablek. :D
    Tím bychom si teda odbyli tu negativní část. Jinak jsou mi vůně Benefitu velmi sympatické, sama mám Sashu (krásná květinovka). To je na nich právě fajn, mají příjemnou vůni snad pro každý nosík (asi vyjma těch, kteří vyžadují už výhradně divné a chypre vůně...:D).
    Obaly jsou boží. A já osobně nejsem schopná spotřebovat parfém, když vidím, kolik tam je (a pak si ho šetřím). To tady až tak nehrozí. :D
    Každopádně jsi ho popsala moc hezky.
    Heh, já mám nějakou psavou... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, ty nemáš ráda vůni jablek :-O? To neva, hlavně, že máš svůj oblíbený benefití parfém :D Sashu neznám (teda asi jsem ji čichala, ale neutkvěla mi pravděpodobně v paměti, tak příště). Mě to právě docela rozčiluje, že to nejde vidět, jinak bych si ho taky šetřila více :D Ale což, už je objednaný další. A děkuji za pochvalu a taky za dlouhý komentář, já si tvé psavé vážím ;-)

      Vymazat
  4. Tento obal je takový lehce orientální, připomíná mi Ninu Richi...
    Jablka mám velice ráda a jejich vůni také. Takže děkuji moc za tip.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninu Richi neznám, ale asi budu taky muset omrknout (nutno dodat, že obal ve tvaru jablíčka je taky moc hezký :-)) Díky za pozvání :-)

      Vymazat
  5. Teda ten obal je roztomilý, vůni neznám takže ji někde musím nutně očichat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jablíčka můžu, mými nejoblíbenějšími je červené a zelené od Donny Karan. Toto jablíčko také moc ráda očichám :-). Díky za hezký článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa, Donny Karan zase neznám já :-) Není zač, snad bude vonět ;-)

      Vymazat
  7. Má úplně úžasný obal :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda má, s tím nejde nesouhlasit ;-) Děkuji za pozvání :-)

      Vymazat
  8. Prosím tě sis, připomeň mi, ať si tě očuchám, až půjdem příště na kafe, protože to mě zajímá!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samo, připomenu, ale až mi přijde objednávka z jahody :D Ale tuhle vůni jsem ti dávala čichat ve vlaku, na cestě do Omlíku :-)

      Vymazat
  9. Jablkový sad mě láká. Před pár lety jsem s parfémem Benefit udělala přehmat a koupila si Sashu. Vůbec nedoporučuji.

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, túto ani neviem, či som u nás v parfumérkach videla...Ale tou zľavou si ma celkom nalákala, mám chuť objednať naslepo :D No ešte nad ňou porozmýšľam, nech chudinka neskončí ohrdnutá, ako asi ďalších 20 voňaviek, čo mám doma xD

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥