středa 6. května 2015

Report z blogordbárny + New in April 2015

Jak jste už mohly číst na ostatních blozích u Lišky, u eMky za pomocí Enky, Tutto, Martiny, An., Sabči a u Terez (kliknutím na každé jméno se dostanete na blog, ne všude na report o Olomouci) - tento měsíc jsme uspořádaly blogojízdu v Olomouci, jako úspěšné pokračování naší drbárny v Ostravě. Jízda se neuvěřitelně vydařila, dokonce i počasí nám přálo!

Z Ostravy jsme vyjížděly časně z rána, musela jsem dokonce vstávat o hodinu dříve, než přes týden, ale stálo to za to. Cesta piňďoušem utekla jak voda díky společnosti Enky a Tutto, a na  Olomouckém nádraží jsme potkali další účastnice (zájezdu). Jako rozjezd jsme si dali vydatnou snídani v kavárně, kde jsem si s Terkou dala tousty s nutelou a malinama, a samozřejmě latéčkem. Následoval blogsale nebo blogswap. Prostě jsme se dohodly s holkama, že si nebudeme nic kupovat, ale přivezeme věci, které nevyužijeme.

Fenomenální nutelouvo-malinové tousty
Po snídani jsme se vydaly do centra, omrknout bio obchůdky, které teda v Olomouci mají skvěle vybavené, u nás by se od nich mohli prodejny přiučit. V bio obchůdcích jem si pořídila houbičku na odličování make-upu, která se bohužel ukázala jako houba tělová a levandulové pleťové tonikum od Karla Hadka. V centru jsme navšívily jeden z Rossmannů, kde si všichni koupili tohle krásné plechové pouzdro za pár kaček. Paní prodavačka se netvářila zrovna nadšeně, ale naše nadšení to ani v nejmenším neochladilo.


Protože nám vyhládlo, z toho hrozného sportování a okukování kosmetiky, šly jsme na oběd do pěkného podniku, takový malý hipstrov s betonovými stropy a příjemnou atmosférou.


Pak už následoval hřeb dne, a to Šantovka, kde jsme se rozprchly po všech možných i nemožných obchodech. Bohužel měl Flormar ten den zavřeno (což nás všechny naštvalo, hlavně když jsme viděly cedulky se slevama a 1+1 akcí), ale vynahradily jsme si to dmkem a tetou. A zase následovalo kafíčko, a nějaký ten zákuseček, že ano, energii je třeba doplňovat :-)

Malinovo čokoládový orgasmus, mňam!
V šantovce jsme se rozloučily s většinou osazestva, a pár zbylých se vydalo ještě do super retro baru Koktejly a sny, kde jsem si dala matonku (protože už jsem za ten den byla přeslazená a přejezená, takže jsem na nic neměla ani pomyšlení :D). 

A teď se konečně pustíme do novinek, které jsem si přivezla převážně z této bezvadné akce. 



Ano, tohle je všechno, co jsem si koupila (samozřejmě se houbička někde zatoulala). Takže jsem si kosmetiky nenakoupila hodně, ale spíše jen to nejnutnější, co už doma docházelo. Vychvalované Levandulové tonikum od Karla Hadka, Alverdí deodorant, dětské ubrousky do kabelky, Rimmel korektor, zlevněnou Alverdí řasenku a pásky na ucpané póry na nose.

A teď se podržte, ta kopa, co jsem ulovila a občas byla donucena si vzít od holek :-)



Nebudu rozepisovat všechno, ale shrnu jen pár nejlépe viditelných věcí. Odlitek pšeničného šampónu od Weledy, Bourjois lip tint a řasenku, laky na nehty, CT v oblíbeném odstínu On and On Bronze, oční krém Alverde, gelové linky, sprchový gel v oblíbené parfehennový šampuk z dílny Mitsuuko, tužky na oči, tvářenku, a na závěr quadro očních stínů od Lancome, o kterých ještě v budoucnu bude řeč, protože jsou super!


A na závěr se musím pochlubit se svou novou paletkou, kterou jsem odkoupila od Lucky (tady je její blog), se kterou nebyla spokojená, a já jsem jí nemohla odolat. A zatím můžu říct, že jsem nadšená!

Tak to by bylo vše vážené, to jsou mé přírůstky za měsíc duben. Je toho hrozně moc, na což nejsem vůbec zvyklá. Moc holkám děkuji, a těším se na další sraz!

A co jste si pořídily Vy?  Máte zkušenost s něčím, co jsem si pořídila?
Krásný (i když upršený) den!

24 komentářů:

  1. Ty vole, toasty s nutellou a malinama, umřu! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, pokud na ně nikde nenarazím! To je nebe v hubě!!

      Vymazat
    2. Byly úžasný, ale půlka bohatě stačila. Kdybych si je dala sama, kutálela bych se po zbytek dne. :D

      Vymazat
    3. Neříkám, že bych je sama nezvládla, ale taky bych se spíše kulila než chodila :D

      Vymazat
  2. Chudáčku, oni Tě nutili si odnést kosmetiku... :D
    Jinak moc hezké novinky. Jsem zvědavá na tu paletku, ještě jí pak začnu chtít... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem obchod Flormar je asi zavřený definitivně. Už jsem se byla párkrát podívat v Šantovce a situace pořád stejná...

      Vymazat
    2. :D Neznám nic horšího, než když ti nutí kosmetiku, a ještě zadarmo! :D Škoda toho flormaru, mohli to tam nechat apspoň ten den, abychom jim pomohli ten obchod vyskladnit, že jo! :D

      Vymazat
  3. Dekuji za pripomenuti krasnych chvilek! Nejlepsi jsou krabicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, já si při psaní taky krásně zavzpomínala :-) Krabky jsou fakt úlovek dne! :D

      Vymazat
  4. Super! :)

    Na ty tousty jsem si teď vzpoměla, byli jsme tam na pracovní snídani a taaaaak jsem je chtěla! :D Logicky jsem si ale řekla, že bych je celý nesnědla, ale bylo mi to líto. Musím tam brzy jít s někým na půl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa dej si je příště, zbytek si nenápadně strč do kabelky a pošli poštou, já ti s něma s radostí pomůžu ♥ :D

      Vymazat
  5. Ten malinovo čoko orgasmus bych si dala :-DD A ten obří blogoswap byl teda něco :-)
    A už máš štětečky, tak se těším, že písneš něco o stínech a paletce !-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si teďka dala něco sladkého, a ten malinový čoko orgasmus byl peckovní! Samozřejmě, že něco napíšu o stínech a paletce, jen se k tomu musím dostat ;-) To bych si nenechala ujít, abych nenapsala o zlato-růžovém stínu (nebo snad růžovo zlatém? :D)

      Vymazat
  6. Já se musím smát, jak jsem si slibovala, že si z té blogovýměny nebudu tahat nic, co nepotřebuju a že NIC nepotřebuju :D a dotáhla jsem si toho hromadu, protože třeba tři nové červené laky samozřejmě potřebuju :D
    Ještě jednou díky všem zúčastněným za krásný den!! :**
    A těší mě, že mám děsně fotogenickou ruku :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že máš hrozně fotogenickou ruku sis. Jo jo, já jsem taky hrozně potřebovala nový červený lak, a další tři laky :D. A další tři hnědé tužky. No co, nechat to tam nemůžeme, že jo :D

      Vymazat
  7. Pěkný článek,ale hrozný mám hlad tak jediný co si jsem schopná z článku zapamatovat jsou tousty , mnam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Samé krásné věci :) to je moje gusto, vybrala bych si. Už jsi zkoušela tu tekutou rtěnku od Bourjois? Co na ní říkáš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, zkoušela, a je fajn, asi napíšu nějaké summary.

      Vymazat
  9. A že bylo skvěle! Balzám na rty i ten s konopím nemá chybu!!! Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, vy jste si to ale užily! Doufám, že se něčeho takového taky jednou zúčastním :) Ty tousty vypadají fantasticky :D
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný článek :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥