neděle 24. května 2015

Jak randím I.

Rozhodla jsem se, že se s Vámi podělím o moje zkušenosti s randěním. Protože článek o tom, co nemají rády singl holky byl úspěšný (KLIK SEM), mohlo by se Vám líbit i to, jak se snažím bojovat s nástrahami osudu či amora (i když jestli v tom má prsty on, tak je to pěkné kvítko).

[zdroj]
Totiž, když přistoupíte na to, že půjdete na rande s nějakým chlapem, už o něm něco musíte vědět. A když mi kamarád řekl, že má známého, který je zrovna sám a procestoval půlku světa, budete o tom uvažovat. Alespoň já, jako dobrodruh tělem i duší, k takovému typu přece musím vzhlížet, ne? 

Protože proběhlo pár emailů. Dozvěděla jsem se, kde všude byl, kde se potápěl, kolik mu je, kde pracuje. A spousta takových těch obecných keců. Vypadalo to zajímavě. A fotí. Což by se mě, jako povrchní a narcistické blogerce mohlo hodit! Třeba by mohly být i na blogu i nějaké módní outfity, ne? (I když ten cyklistický dres není zase tak zajímavý, ani z deseti různých úhlů). Ale což, je třeba to prubnout. Protože jinak mě osamělou sní ve spánku moje kočky (které zatím nemám, bohužel).

Jdeme na kafe, jak jinak. Večeře se v dnešní uspěchané době nenosí. Zvolila jsem irskou hospůdku, klasika, která nemůže urazit. Omyl. Už při vstupu jsem byla poučena, že ta červená budka a doubledecker nemá v irské co dělat. Ale tak je zcestovalý, to se musí nechat. A zná, jak to tam chodí.
Já si objednala espresso, on vídeňskou kávu - servírka nám to donesla opačně. Něco mě mělo varovat, že je to špatně. Že jsem si ten čaj už neměla dávat, a měla se vymluvit na nemocnou babičku. Nebo tak něco. 

 [zdroj]
Protože za ty tři hodiny jsem se sice dozvěděla o všech jeho trampotách po světě. A chobotnicích. A podmořském světě. A o tom, jak jsou medvědi v américe nevychovaní. A o tom kam letos pojede. A že nemá rád zvířata! Počkat, počkat! Nesnáší kočky. Nesnáší psy. A lidi, kteří se potřebují mazlit s něčím smradlavým jsou divní. Whaaaat?

[zdroj]
A mě byly položeny čtyři, fakt nekecám, čtyři otázky za celý večer. A když už jsem měla možnost se rozkecat, zase jsem byla přerušena historkou o tom, jaké to bylo tam a tam. Já bych měla být ta ukecaná! Od toho jsem ženská! A vůbec, já bych měla být ta, co pije kafíčko se šlehačkou!

A tak jsem si aspoň cestou z rande zašla nakoupit, aby ten večer byl aspoň trochu užitečný. A získala novou zkušenost. Protože jsem nikdy nepotkala někoho, kdo by neměla rád kočky a psy zároveň. 

A co Vaše randící zkušenosti? Šup sem s nimi, čím bizarnější, tím lepší!

PS: Prý to bylo supr, a těší se na další setkání. OMG. 

34 komentářů:

  1. Zdrhej sis!! šmarjá, co to máš za kámoše, že ti dohodí tohle!! 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou hrozně zoufalí, už neví co mi dohodit. Jsem prý vybíravá :D:D

      Vymazat
  2. Já mám "veselý" zážitek až z jednoho druhého rande, na prvním bylo všechno v pohodě, takové to nesmělé oťukávání, sympatie snad z obou stran... a tak jsme se domluvili na "dobrodružnější" schůzce, že půjdeme na procházku do přírody a vylezeme na jeden místní kopec. On se už napoprvé chvástal, jaký je sportovec, tak jsem si říkala, že to určitě nebude problém. No... ve třetině kopce funěl jak parní lokomotiva, předcházely nás rodinky s dětmi, které šly rychlejším tempem! Bylo mi dost trapně, sama nejsem žádná atletka, ale zase tak špatně na tom ještě nejsem. :-D Tohle bych ještě přešla, kdyby při každé zastávce netrousil poznámky, že u nich (pocházel z jižních Čech, na jižní Moravu se přestěhoval za prací) je to teda mnohem krásnější, tady teda jako nic moc! Já jsem asi přehnaně citlivá na svou rodnou hroudu, ale když o krásné přírodě v památkové rezervaci říká, že nic moc, výhled se mu nelíbí, skály viděl lepší, jeskyně ho nezajímají, nic mu není dost dobré... těšila jsem, až slezem dolů a už ho nikdy neuvidím. Po rychlém rozloučení jsem pádila domů až jsem mi za patami prášilo. Dojdu domů, kouknu do mailu a co nevidím? "Setkání bylo super, vážně jsem si procházku užil, těším se na další setkání!" WTF? Cestou měl zatmění mozku a doma se mu rozsvítilo? Já se na žádné další setkání netěším, smůla. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Ilko, tohle je taky dobrý! :D Negativisti, co pořád vymýšlejí jsou nejhorší :D Aspoň víme, co nechceme, že jo :D

      Vymazat
  3. Cotojezačlověka?! :D
    Tady je asi lepší prchat, co nohy stačí. Ukecanější než ženská a ještě nemá rád zvířata... Divný. To zcestovalost nezachrání.
    Moje nejdivnější rande bylo kafe se vzdálenější známou. Co si od toho slibovala, jsem se dozvěděla až potom (ten měsíc byl vůbec divnej, vyjely po mně dvě lesbičky a jeden 40letý alkoholik...).
    Jak na to tak koukám, ještě, že už nerandím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč An.! Člověk, který nemá rád zvířata pro mě neexistuje. Haha, po tobě vyjely dvě lesbičky? Asi jsi vysílala do okolí nějaké podivné vlny :D A ano, buď ráda, že nerandíš, není vůbec o co stát :D

      Vymazat
    2. Přesně tak. Nevyžaduju, aby na každé zvíře (včetně krajty) šišlal jako já, ale mít je rád musí (muž má, je to v suchu. :D).
      Dodnes nevím. O to děsivější to bylo. Ale mě vůbec často balí ti nejdivnější lidi (nedávno na zastávce nějaký člověk bez ruky. Nejdřív chtěl drobné, potom jídlo a když jsem řekla, že nemám, zval mě na jídlo k sobě... :D).
      Já si taky říkám. Navíc pro nás, nespolečenské introverty, je to učiněný horor... :D

      Vymazat
  4. :D :D
    "Můžu tě zase vidět?"
    "Ne."

    OdpovědětVymazat
  5. pobavilo, ale zároveň s tebou soucítím :). Moje motto je, že kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi, a pro mě jako milovníka chlupáčů je tohle zásadní bod :). No a takové vykecané všudybyly všechnoznaly taky miluju :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že Tě to pobavilo, přece si z toho nebudu lámat hlavu, že jo. Aspoň mám o čem psát, že jo :D A s mottem naprosto souhlasím. Když mi někdo řekne, že lidi, kteří mají potřebu se tulit k smradlavému kožichu, jsou slaboši (nebo tak nějak), tak mi to přijde jako naprostá arogance a bezcitnost...

      Vymazat
  6. Já teda nerandím už docela dlouho, ale někdy ke konci gymplu se mi stalo, že jsem kývla na schůzku jednomu kamarádovi - chtěl si jít popovídat do kavárny, nepřišlo mi na tom nic divného. Až když tam stál ve sněhu s kytkou, došlo mi, že je Valentýn! On si chudák myslel, že si dáváme rande, a já to vůbec nepochopila. Bylo to celé takové trapné a naše kamarádství tuhle příhodu bohužel nepřežilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda, o nic nepřicházíš :D Ty jo, chudák, Ty jsi mu takhle zlomila srdíčko. No což, všechno nemůže být podle plánu :-)

      Vymazat
  7. Já podobné story mám od nezadané sestry a jako přijdou mi ty chlapi dneska hodně pošahaný !! No a mě říct že nemá rád zvířata tak mažu rychlostí blesku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi neříkej, že neexistujou normální chlapi! Já myslela, že to je jen vyjímka, a ono se to děje všude, no potěš koště :D

      Vymazat
  8. Já jsem se snažila zahnat smutek z rozchodu s prvním klukem v šestnácti tak, že jsem náhodně odepisovala na relativně zajímavý inzoše na Lide.cz. A chodila jsem na rande s těma, co se mi pak líbili i na fotce. S jedním mě mělo zarazit už to, že mi psal, jak strašně miluje sport a že si jde zrovna kupovat s tátou nový kolo. Což o to, proč ne, jenže já jsem naprosto nesportovní, zatímco on už na ICQ mluvil furt jen o sportu. Páč byl hezkej, zašli jsme na čaj. Bylo to hrozný! Vyjmenovával mi druhy bot a sandálů, který se používaj na lezení po skalách a který na kolo atd. Protože jsem v tý době nebydlela v Praze, vymluvila jsem se po hodině na to, že mi jede poslední bus. On za mě ani ten čaj nezaplatil a podle toho, co si pamatuju, se mě nezeptal vůbec na nic! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jak čtu ty komenty výše, tak s toho "tvýho" týpka musim zastat - já taky nemám moc ráda zvířata a je to proto, že s nima nemám dobrou zkušenosti. Slony miluju, ale až mě ňákej slon flákne chobotem, taky ho zařadím do kolonky "Nemám ráda" :) Třeba se mu taky stalo něco, proč není zvířecí..

      Vymazat
    2. No tak takoví jsou nejlepší, to je taky dobrá historka :D Já se naštěstí v mládi vyhnula seznamkám, lidem, atd, a co jsem slyšela od kamarádek, prý se to nezlepšilo :D

      A co se týče zvířat - na to jsem se ho ptala. Nemá rád zvířata proto, že to dělá kravál. Ok, to bych pochopila. Ale když řekne, že si myslí o lidech, kteří mají potřebu tulit se ke smradlavým chlupatým věcem, že jsou divní (nebo jak to nazval), bez toho, aby zjistil, jestli třeba zrovna já nejsem jedním z nich mi přijde sobecké.

      Vymazat
    3. Mně to obecně přijde úplně ujetý něco takovýho říct, ať se každej tulí k čemu chce :)) Ber to tak, žes aspoŇ přišla hned na to, že je to tele a ne až potom, co jsi s ním ztratila víc času :)

      Vymazat
  9. Ach, ach, ach! Ja teda nie som veľmi ukecaný človek, ale keby mi nedal možnosť povedať aspoň pár viet...
    Spomenula som si pritom na jedno svoje randiace obdobie, keď mi týpek pri každom ďalšom stretnutí podhodil pod nos, na ktorej priečke jeho 10-stupňovej stupnice sa práve nachádzam. Dodnes sa na tom musím smiať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taky dobrý! A postupovala jsi po té stupnici aspoň nahoru? :D Já jsem ukecená tak nějak průměrně, ale šlo vidět, že ten člověk o mě vůbec nemá zájem :D

      Vymazat
  10. Bože, kdo nemá rád zvířata nemá rád ani lidi. Nazuj tretry a utíkej, jako by tě honil dravej king kong!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. :D Tak tenhle článek se opět povedl.. Úplně se do Tebe dokážu vžít, něco takového bych nevydržela snad ani na to jedno kafe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nutno dodat, že si pěstuju trpělivost :D

      Vymazat
  12. Teda! To aby člověk nechodil na rande :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý!! Já myslela, že buď má někdo raději psy nebo kočky, ne že se dá nesnášet obojí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tohle jsem si bohužel taky myslela. Ne, existují lidé, kteří nemají rádi nic chlupatého (a my, milovníci zvířat nemáme zase rádi takové lidi :D)

      Vymazat
    2. Ahoj, tak jsem si sem přišla přečíst článek na základě odkazu, co jsi mi dala na blog a koukám, že už jsem ho četla :-)

      Vymazat
  14. Najhoršie je, keď sa ťa chlap nepýta a len sám rozpráva, jasné, že sa cítil dobre, počúvala si ho, bola si skvelé publikum a prečo sa nepýtal to netuším, asi je to sebec zahľadený len sám do seba. Mne sa stali iné srandičky, môj už teraz bývalý na prvé rande prišiel švorc, čiže sme museli ísť do bankomatu, lebo pán nepredpokladal, že všade sa nedá platiť kartou, och no teda. Večne a vždy meškal a to mal auto, čiže ani auto nie je zárukou včasného príchodu. Potom som bola na rande s niekým, kto tiež len kecal sám o sebe a príliš sa na mňa lepil a ešte k tomu som zistila, že má frajerku, aj keď vraj sám nevie ako to je, hlúposti. Potom som bola na rande s fešákom, ale už viac sa mi neozval, síce sa v práci občas vídame a bavíme sa normálne, ale nikdy sa mi už viac neozval ohľadom ďalšieho rande, boli sme na obede, ťažké témy sme neprebrali čiže neviem kde sa stala chyba.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pozdní příchody, to je něco pro mě! To bych nepřežila, jsem na to docela háklivá (toleruju maximálně 5 minut zpoždění). A to, že má frajer holku, když s těbou jde na rande, no tak to je síla. A ano, výmluvy, že neví jaké to je, a s tebou to zkouší jakože jen tak, to vždycky dodá sebevědomí.

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥