neděle 19. dubna 2015

13. věcí, kterými zaručeně naštvete single holku

Tak trochu jsem single, už nějaký pátek. A proto bych mohla psát romány o tom, jak jsou některé otázky věčně omílané a prudící.

1. A nebývá ti smutno?
2. Kamarádka: Já jsem tak ráda, že mám Honzu. Já si nedokážu představit, jak bych hledala někoho tak hodného a pozorného.
[zdroj]
3. A to se teď jako soustředíš na kariéru?
4. Nejsi náhodou lesba? Že jsem tě už dlouho neviděla s žádným chlapem.
5. A proč jsi odmítla Jirku? On se ti nelíbí?
6. My pojedeme v létě s Honzou k moři. Nechceš jet s náma?
7. Gynekolog: Kdy jsme měla naposledy pohlavní styk?
8. Teď jsme byli v baru, a byl tam takový hezký kluk. A balil mě. Ale já mám Honzu, co kdybych vás seznámila?

[zdroj]
9. Gynekolog: Vy se snažíte otěhotnět, že neberete žádnou antikoncepci?
10. Víš kdo se ženil? No a on si vzal normálně tu kozu z béčka. Jsem si myslela, že se nikdy nevdá. A ty pořád nic? To už bude X měsíců, co jste se rozešli, že?
11. Gynekolog: A nechcete nějakou antikoncepci?
12. Mám novinku. Jana se snaží o miminko s tím svým novým. Jo a tvůj ex taky.
13. Šéf: Jak jsi se vyspala? Dobře nebo sama? (několikrát týdně!)

Tak co nezadané, taky máte nějaké otázky, na které už vás nebaví pořád dokola odpovídat? 

PS: Tento článek není stěžování si na fakt, že jsem momentálně nikoho nemám, ale jako stěžování si na to, s čím se nezadaní lidé musí setkávat, a nemají to lehké :D.

36 komentářů:

  1. Souhlasím :-D
    Další je třeba "To já bych nemohla, chlap je prostě potřeba." nebo "Kdy už se budeš vdávat? Věk už na to máš. Hahahaha."
    Případně od lidí, se kterými jsem se několik let neviděla - "Tak co, už jsi vdaná?"
    Babička se mě pravidelně ptá, "kdy už jí přivedu ukázat nějakého toho chlapce." Děsný :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí je moje babička chápavá, a neptá se mě. Ale když se jen zmíním o tom, že jsem někde byla s kamarádem, už jsou tu výzvědy, co je zač, a jestli má přítelkyni a kdesi cosi :D

      Vymazat
    2. :D babička se mě ptá na to samé a hlavně, kdy už budou ty děti :D

      Vymazat
  2. :D gynekologické fráze mě pobavily nejvíc!
    Držím palce aby se pravej chlap objevil v pravej čas (=až se nebudeš soustředit na kariéru... až nebudeš lesbička... až tě kamarádka, co má Honzu, seznámí s tím klukem... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kamush :-) No jo, až nebdu lesbička, to bude všechno snažší :D

      Vymazat
  3. Pobavilo, a to nejsem single (ale neotravuju své single kamarádky s podobnými kecy... :D).
    Ale ono ani nebýt single má svá úskalí. To je zase samé "a to už jste spolu dlouho, kdy bude svatba/děti/whatever?", "a nenudí tě to?", "No, kdoví, s kým nakonec skončíš..." apod... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, i z té druhé stránky to má své neustále dokola opakující se otázky :D

      Vymazat
  4. já to mám stejně jako An., otázky na svatbu a děti jsou teď strašně in :D ale nejvíc mě štvou otázky a připomínky typu "jíš vůbec?" nebo "no jo, takové mám nejradši, všechno sní a vypadají takhle"...já za to nemůžu, že jsem hubená :D :D :D už nevím, co na to říkat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si dokážu představit, že to otravuje :D To víš, závist je hrozná, a pro nás, kdo si nemůžeme dovolit zvalit čokošku na posezení bez následků to je nepochopitelná věc :D

      Vymazat
  5. Pro pobavení pohled z druhé strany od nás vdaných :) "Tak co, kdy bude miminko?" Gynekolog: "Neberete žádnou antikoncepci, to se snažíte otěhotnět?" "Toho psa máte místo dítěte, co?" "Tak co, jak dlouho ještě budeš studovat? Aby ti neutek za nějakou, co už chce dítě." Gynekolog: "A nechcete nějakou antikoncepci?" "A kam se vám do tohohle pidibytu jednou vejde dětská postýlka?" Gynekolog: "Měla byste uvažovat o otěhotnění, už na to máte nejvyšší čas." "Na, pochovej si Aničku, mateřství je prý sociálně nakažlivé!" "Já už bych tak ráda byla babička..." Moje máma na našeho psa: "Pojď k bábě!"
    Aneb každá fáze má něco :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrý :D To s tím nakažlivým mateřstvím si dobře pamatuju :D A moc dobře si pamatuju, že to vůbec není nakažlivé, alespoň ne v mém případě - pro mě to byla dobrá antikoncepce :D

      Vymazat
    2. Ano, na mě to s tím chováním mimin taky zrovna moc nefunguje :D

      Vymazat
  6. Tak, taky jsem se zasmála. :D Bohužel jsem ten typ: ,,Díky bohu že mám tak suprovýho chlapa a lepšího bych asi nenašla." :D Achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda, to je náhodou super mít fajn chlapa, jen to nepředhazuj svým singl kámoškám :D určitě to neocení :D

      Vymazat
  7. Pěkný článek :D Asi bych měla napsat podobný,ale na téma, S přítelem jsme spolu dlouho a otázky co nás dokáží spolehlivě nas... , typu A vy nechcete miminko? A kdy bude svatba? A ty pořád bereš antikoncepci? A to se asi rozejdete když nechcete svatbu co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D jo, napiš, ráda si přečtu trable z té druhé stránky :D

      Vymazat
  8. Gynekolog to zabíjí nejvíc :D Dobře jsem se pobavila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, gynekologovi to jde dobře no :D

      Vymazat
  9. Jéžiš, to je úžasně napsaný - no to si piš, že mě to sejří, ale věř mi, single mámě (rozvedené) pokládaj ještě debilnější otázky, páč nechápou, že fakt jako toho chlapa nepotřebuju za každou cenu někde nahnat!!! Přesně...a Jirka se Ti nelíbil??? Za to bych zabíjela - to je moje máma :-)))...Ať žijou nádherný single holky, kerý čekaj na zázrak muhehe!!!!!!!!!!!!!! A gynekolog ať se jde vycpat - co je mu potom - ještě jednou se mě takhle blbě zeptá a vyměním ho!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřím, že tebe s tím lidi prudí ještě více :D Přesně tak, gynekolog by si měl dávat pozor, není jediný v oboru :D

      Vymazat
  10. Jo, to znám. :D Hlavně poslední šéfovo hláška mě pobavila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šéf je číslo, jsem zvědavá, kdy ho to přestane bavit se takhle tázat :D

      Vymazat
  11. Ježiš, já se tak dlouho nepobavila =D nejvíc mě dostává ta pětka =D =D to taky furt slyším "a co je na něm špatného?" =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Tě pobavila, no jo když oni si myslí, že funguje rovnice sama=zoufalá=klofne kohokoliv, ale ne, my jsme vybíravé :D

      Vymazat
  12. Přéésně :D:D:D A totálně nesnáším větu "Buď ráda, že jsi sama aspoň nemáš takovéhle starosti" :D

    Jahoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda! :D Člověk by tyhle starosti někdy rád měl, že? :D

      Vymazat
  13. Tak to je skvělý! Dost jsem se nasmála. :D Já to naštěstí neznám, protože už jsem 2 a půl roku zadaná a předtím, než jsem přítele našla, jsem na takové otázky byla moc mladá. :D Ale napsala jsi to opravdu pěkně!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že ses nasmála! A buď ráda, že to řešit nemusíš, to jsou poslední věci, které by jsi chtěla slýchat :D

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Šéfa bohužel zabít nemůžeš, že jo :D I když by si to někdy (několikrát týdně) zasloužil :D

      Vymazat
  15. 13. Šéf: Jak jsi se vyspala? Dobře nebo sama? (několikrát týdně!)
    Toto mě fakt pobavilo. Palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  16. Ten šéf to bol gól a asi aj tú kamarádku čo mi furt kecá, že má frajera, by som najradšej zniesla zo sveta alebo minimálne obmedzila kontakt s ňou. A ešte sú dobré tie somariny typu, vydáva sa ti už každá kamoška to zaznelo minule doma, fakt vtipné, ale nebrala som to nejako vážne. Celý problém je v tom, že chlapi sa nás boja ako čert kríža, kým ich neposmelíme, tak nič z toho a niekedy z toho nič tak či tak, mala som dva vzťahy, no ani jeden nebol ten pravý, ale nevadí, ja to beriem ako skúsenosti do života, lebo vďaka tomu viem, čo chcem a čo nechcem, ale netvorím si kritériá, len sú isté veci, do ktorých už asi nepôjdem.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥