sobota 21. března 2015

Travel kit NUXE, sedli jsme si?

Protože jsem si služebku v Bruselu užila jen pracovně, měla jsem děsnou touhu se něčím odměnit. A tak jsem na rychlo před odletem zaskočila do letištního obchodu, a vybrala si tenhle NUXE set. NUXE mě lákal, i když jsem věděla, že jako příroda se to jenom tváří. Ale velikost vzorečků mě přesvědčila, že z toho už se názor udělat dá, abych věděla, jestli to nutně potřebuju.



Celý set je zabalený v plastové taštičce, kterou využiju na další cestování (já žádné cestovní taštičky nemám, jak se to mohlo stát?). Obsahuje Micelární vodu, Rozjasňující krém, opěvovaný Suchý olej, Pleťový krém, a sprchový gel. Dokážu ocenit, že sada obsahuje jen jeden produkt na tělo, zbytek na obličej, a jeho cena se pohybuje okolo 12 €.


Creme Fraîche de Beauté zklidňující a hydratační krém pro normální pleť
Zprvu jsem z něj byla nadšená. Nádherná jasmínová (zatuchlá, prostě boží) vůně, fajn vstřebávání, hezká pleť. Dokonce se mi zdálo, že mimické vrásky lehce vyhlazuje. Dokonce jsem začala uvažovat o koupi plného balení, i přes to nic extra složení. ALE. Po častějším používání začal na pleti žmolkovat. Netuším čím to může být zapříčiněno, možná silikony? Co jsem si ale po měsíci používání všimla byla věc horší. Ucpával póry, hodně. Po vymáčknutí (trošku chuťovky si neodpustím) mi zbyl na xichtu kráter jak po meteoritu. A to i na místech, kde se mi normálně póry neucpávají. Takže u mě skončil.

Složení: TADY (je toho fakt hodně, stačilo by samotné na jeden článek)



Body sprchový gel pro všechny typy pokožky
Tak to bylo to poslední, na co jsem od NUXE byla zvědavá. Přece jen na sprcháči většinou není co zkazit, a nejraději mi vyhovují sprcháče od Alverde nebo sprchové oleje. Ale když už byl v balíčku, tak jsem si jej přibalila do fitka. Při sprchování jsem si všimla zajímavé věci - na obalu je napsáno NO SOAP. To je sice hezké, ale proč by někomu mělo vadit mýdlo? Většina lidí se snaží vyhýbat SLS, jelikož vysušují pokožku. Ale SLS obsahuje, tak jako sprcháč z drogérky za 30 kaček. A to hned na druhém místě. Takže jsem se po něm drbala jak ratlík s blechama. Ještě, že to byl jen vzoreček, více bych ho nevypotřebovala (vlastně mi ještě leží v batohu).

Složení: TADY - každopádně po vodě je tam SLS a glycerin, klasika.



Huile Prodigieuse multifunkční suchý olej
Vlastně byla celá koupě tohoto setu iniciována tímto roztomiloučkým mini balením sucháče. Který je opěvovaný všude (no dobrá, i negativní recenze se objevují). A co jsem zjistila já? Vůně, kterou si všichni nemůžou vynachválit mi nepřijde nic extra. Voní, to jo, ale něco, po čem bych šílela to není (oproti krému na obličej, to bych mohla), a navíc mi přijde docela vyumělkovaná.

Vyzkoušela jsem jeho multifunkčnost na obličeji a vlasech. Jako použití na vlasech mě nezaujal, a neurazil, normálka. Když se to s ním přežene, stejně vaše vlasy budou vypadat jak po týdnu na čundru, co si budeme povídat.

Na obličej jsem ho používala tak jak jsem zvyklá. Očistit pleť, dočistit tonikem, a naolejovat. A zkoušela jsem ho jak na suchý, tak na mokrý obličej. A znova, žádný zázrak se nekonal. Nevsakuje se rychleji než ostatní oleje (což bych od něj čekala), a nevyživuje tak, abych z něj byla odvařená.
Když si vzpomenu na to, že jsem si chtěla menší balení před Vánoci koupit (naštěstí bylo beznadějně vyprodané), tak jsem ráda, že ho nemám. Teď bych si s ním nevěděla rady, a bylo by mi líto, že jsem si za něj nekoupila něco lepšího.

Složení: Isopropyl Isostearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Ether, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Corylus Avellana Nut Oil/Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Parfum/Fragrance, Tocopherol, Borago Officinale Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinale (Rosemary) Leaf Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit/Leaf/Stem Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool [N1005/D]



Nuxellence Jeunesse rozjasňující fluid pro všechny typy pleti
Jak mě jasmínový krém nahoře bavil i přes silikony, které v sobě ukrýval, tenhle mi přijde o ničem. Konzistence je více vodnatá, vůně nic extra. A na pleti mi nedělá skoro nic. Trošku pleť hydratuje, ale to se během dopoledne ztratí. Kdybych si koupila krém v plném balení, byla bych tím tuplem namíchnutá, a možná uvažovala o reklamaci - jestli to třeba není nějaký nepodárek.

Složení: TADY


Suma sumárum, NUXE mě zklamalo. Věděla jsem dopředu, že to není nic moc přírodního, ale doufala jsem, že je to aspoň něco luxusního. Na to, že suchý olej teďka letí, a je to bestseller (před Vánoci u nás nešel sehnat), tak mi přijde, že má akorát hezký obal.

Zkoušely jste suchý olej od NUXE? Nebo nějakou jinou kosmetiku, se kterou (ne)jste spokojené?

PS: Micelárku jsem si schovala na příští recenzi, budu porovnávat s NUXE pleťovou vodou :)

13 komentářů:

  1. Mě od NUXE láká jen jejich balzám na rty, jinak mi přijde, že je to akorát přechválená klasická chemická kosmetika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ten balzám na rty je poslední lákadlo, kterým bych se při nějaké super akci asi nechala zlákat. I když zase na rtech mám ráda přírodu, protože se mi často stává, že ho trošku sním ;-)

      Vymazat
  2. Tak aspoň víš, že to nepotřebuješ a že si ušetřila :D a taštička jako bonus :D hele, jak to, že nemáš zásobu cestovních taštiček??? jak se ti to mohlo stát? :D
    A o kosmetice, která mě zklamala bych mohla psát romány... kéž bych měla všechny ty prachy, co jsem vyhodila zbytečně např. za Vichy, Biodermu a jiné sračky z lékárny.. a nebo za profi masku na vlasy od Lorealu, po které jsem měla vlasy tak hnusné, že jsem se málem rozplakala, když jsem to viděla.. ale osvědčila se jako aviváž.. a kdo může říct, že používá aviváž - kelímek za tři kila, žejo :DD
    A víš, že voda je micelární, od slova micela, nikoliv micerální, od slova minerální? :DD ale chápu, že to svádí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to čtu poprvé, že kromě mě někdo taky používá nevyhovující vlasovou masku jako aviváž :-D Používám sice levnější kus, cosi od Dove, ale i tak to asi bude dražší než nějaký Lenor. A proti elektrizujícím silonkám neznám nic lepšího :-D

      Vymazat
    2. Sakryš, trapas. Aspoň jde vidět, proč mám radši oleje, protože na jejich výslovnosti, nemůžu nic zkazit. Přiznávám se, že když tohle přišlo na trh, několikrát jsem gůglila, jak se to správně píše. A když jsem si jistá, že to konečně umím, příjdeš ty a zrušíš mi všechny moje iluze. Dík ségra, už jsem to spravila :D
      Tak piš o kosmetice, která tě zklamala, tvoje hejty jsou nejlepší! :D Viz bylo nebylum sero-zinc :D Hehe, myslím, že jsi kapánek rozežraná, používat aviváž za tři kila :D
      A naprosto nechápu, jaktože nemám zásobu cestovních taštiček, ehm mám takový pocit, že se ztratily někde při cestě mezi Hradcem a Ostravou, to stěhování jim dalo zabrat :D

      Vymazat
    3. Míšo, Enka je tím proslavená, ona si nekupuje ani prací gely, prostě používá sprcháče a nevyhovující šampóny :D

      Vymazat
    4. Jo, peru ve sprcháčích a šampónech, což je důkaz toho, že jsem nepoučitelná kráva, která furt kupuje to, co nemá :D ale trochu se to zlepšuje.. odhadem tak do roka půjdu pro persil :DD
      Dík ségra za pochvalu mých hejtů.. je to téma k zamyšlení.. asi něco sepíšu :D
      Ad micely.. žádný trapas, plete si to kdekdo a tohle přehazování písmen se týká i mě, buď v klidu..

      Vymazat
  3. Hmm tak koukám, že láska to teda asi nebude :) Mě tahle značka co si trochu hraje na přírodu neláká. Zatím odolávám a díky tvé recenzi bude ještě dlouho :) suché oleje moc ráda nemám, až na Loccitane tělový mandličku :) ale ta je jen na tělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, tělová mandlička, to je jiná :3 Mě právě NUXE hrozně lákalo, přece jen se to vydává za luxusní kosmetiku. Tak a teď s klidem můžu zamířit do L'occitane pro mandlový olej, protože sucháč oproti němu smrdí ;-)

      Vymazat
  4. Tak jsem ráda, že ušetřím. Někde jsem četla chválu na jejich masku, tak možná tu bych riskla...ale nevím nevím :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska mě moc neláká, po těch zkušenostech. Možná kdyby měli vzorkovou :D

      Vymazat
  5. Já jsem si tuhle cestovní taštičku kupodivu užila:) Ten Fariche krém mi dělal tak dobře, že jsem si koupila celé balení. Vůně je opravdu fajn a hydratace taky, ale hlavně mě nedráždí a to já mám skoro po všech krémech i čistých olejích rudý ksicht:) S tím ucpáváním jsi mě ale vyděsila, no uvidíme. Sprcháč byl pro mě taky krásně voňavý a protože netrpím na suchoo pokožku, nedráždil mě. Suchý olej mě ale neba, měla jsem už ty dvě malé balení a příjde mi to k ničemu. Stejně jako ten fluid.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem Tě nechtěla vyděsil, možná jen moje pleť reaguje takhle na ten Fraiche :-) Ale zase nemívám červenou pusu po olejích, takže třeba se ti to nebude stávat :-) Ten fluid mě taky moc nenadchnul ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥