středa 11. března 2015

Srovnávání henny II. - Khadí & Henne Color

Slíbené pokračování srovnávání henny je téměř po roce tady! Takhle velká pauza byla zapříčiněna jednoduchou věcí. Přes léto se nehenním. Dávám si pauzu, protože miluju, když mi sluníčko vyšisuje vlasy do různých odstínů, a na podzim to pak vypadá jako hezké ombré, když se zadaří. Ale zpět k tématu.

khadí - Čistá henna


I přes širokou škálu khadí odstínů jsem si vybrala čistou hennu. Mám ráda zrzavé odlesky, a když už je v henně moc červených pigmentů, jdou mi vlasy do hněda, a to nechci.

Čistočistý prášek z henny se zalije horkou vodou, a (ne)rovnoměrně napatlat na hlavu. Prášek se rozmíchává dobře, a na vlasy jde taky nanést v pohodě. Co jsou pro mě ale zásádní věci je to, aby henna moc dlouho po nabarvení nesmrděla. U khadí je vůně "kopřiv" omezená, a po méně než týdnu nejde cítit (s tím jsem u Lushí henny docela bojovala, hlavně při fyzických výkonech). Se šedinama se ještě neperu, ale moje máma ano - nepoužívá zrz, ale všechny ostatní barvy a kryje je dobře (na šedinách dělá takový o odstín světlejší melír)

Nevýhodou henny je cena. Za 100g zaplatíte okolo 180 Kč, což při vlasech délky po ramena je na dvě barvení. A to se mi zdá docela dost.
Hodnocení:8/10

Henne Color-  měděná


Taktéž odstín bez přídavků. Na tuhle hennu jsem byla hodně zvědavá, protože je všude možně vychvalovaná, bohužel mě nezaujala. Seno z jde z vlasů cítím ještě dlouho po nabarvení. Nechápu proč, když je taky bez přídavků, jediné co mě napadá je to, že asi používají méně kvalitní hennu. Barevně je to takový průměr, hezké odlesky jako u khadí nebo třeba Lushe se nekonají, a tak mě moc neuchvátila.

Cena už je ovšem příznivější, za 100g dáte okolo 140 Kč. Znovu bych do ní asi nešla, prostě mě tolik nezaujala.
Hodnocení: 5/10

A na závěr bych mohla potěšit blondýnky, jelikož khadí přišel na trh s hennou i pro ně - jak dobře účinkuje bohužel netuším, ale pokud máte někdo zkušenosti, tak se podělte :-)

Kterou hennu máte nejraději vy? Sháním tipy, které bych měla vyzkoušet dále!

6 komentářů:

  1. Henna mě láká, zatím používám jen chemické barvy...protože jsem blondýna a nechci mít na hlavě žlutou slámu. Jsem zvědavá, zda má někdo zkušenosti právě s tou hennou pro blondýnky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, že nechceš mít vlasy jako slámu, halóó blondýnky, zkoušely jte Khadí? ;-)

      Vymazat
  2. Já hennuju na hnědo. Khádí jsem měla oříškový odstín, ten byl pěkný, ale velmi rychle se vymylo indigo (nebo prostě ta studená složka) a byla jsem spíš do zrzava, což se mi na mě nelíbí. Henné color mi vlasy spíš jen ozdravila, ač jsem měla taky hnědou. Nejlíp mi asi seděla zatím henna z Lushe, ale je fakt, že ten odér a práce s tím není nic moc. Teď mám cosi, co jsem koupila ve Vídni, tak uvidím, co z toho vyleze, až to konečně napatlám na vlasy. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lushí henna je parádní, jen ta příprava mě fakt nebaví. Ten obér jde cítit dlouho na můj vkus. Ale možná bych to i překousla, kdybych nemusela hennu strouhat, fujtajbl.

      Vymazat
  3. je zajímavé, jak má každý na hennu jiné požadavky ;) já potřebuju hlavně sytý odstín, nejhorší byl v tomto směru Lush (navíc balení v kostce mi přijde naprosto uživatelsky nepříjemné a nevím, kdo takovou kravinu vymyslel :D), Khadí mi zas neuměla vytvořit takové červené odlesky jako Henné Color, navíc mi přišla víc hrudkovitá, musela jsem dlouho míchat, abych vytvořila hezkou kašičku ... takže úplně opačně než ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda sytost nevadí - většinou mi všechny henny sedí dobře, ale Lushí je nejvíc user unfriendly, naprosto souhlasím. Khadi se mi právě rozmíchávala celkem dobře, teď mám nějakou no name hennu, a ta dělá hrudky jako kráva. Ale jinak vůbec nesmrdí, takže se mi líbí!

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥