sobota 7. března 2015

Ovesná výživa pro vlasy od Weledy

Mánie ovesných kaší hýbe světem, hlavně teda instagramem, a kdo nejí ovesnou kaši na snídani, jako by nebyl. Já osobně ovesnou kaši taky můžu (ale fotit mi nejdou), je to jednoduchá a lehce kombinovatelná snídaně, mňam!

Ale objevila jsem taky ovesnou kaši pro vlasy od Weledy, konkrétně Ovesný regenerační kondicionér. A že to není jen obyčejná kaše, to si povíme dnes ☺. Vlastně by mě tenhle kondicionér ani nijak nezaujal, kdybych tenkrát neměla hluboko do kapsy a nenafasovala právě poukázky do lékárny. A co jiného by si mohla marnivka jako já koupit v lékárně než kosmetiku? Weleda byla jasná volba, protože výběr v lékárnách, kde berou poukázky je značně omezený. 

Osvícená ovesná péče na vlasy
Kondicionér je určený pro suché a poškozené vlasy, pro regeneraci, pružnost, odolnost a lesk. Sice své vlasy za suché a poškozené nepovažuji, protože se o ně starám. I když to "sluníčko", které se mi kolem hlavy občas objeví je na mašli.

Použití kondicionéru klasika, do umytých vlasů vetřít kondicionér, chvíli počkat, spláchnout. Kondiš je hustý, přirovnala bych ho ke konzistenci indulony, takže se s ním dobře pracuje. A i přes to, že je výživný až až, můžu si ho dát i ke kořínkům a nezmastí mi vlasy. Co víc, dva dny se mi kolem hlavy neukazuje "sluníčko" (brácha tomu říká svatozář, ha!). A další pecka, podporuje moje vlnění vlasů, což už se mi dlouho u žádného kondicionéru nestalo, maucta Weledo.

Někomu by možná mohlo trošku vadit alkoholové trio ve startu složení, ale myslím, že díky němu nejsem mastná jak hrnec od sádla.
Složení: voda,alkohol, cetearyl alkohol, behenyl alkohol, PCA glyceryl oleát,glycerol stearát citrát, glycerol stearát, ovesný extrakt, vůně (parfém) *, isoamyl laureát, extrakt z kořene proskurníku lékařského, kokosový olej, jojobový olej, xantanová guma, karagenanový extrakt, kyselina citronová, arginin, hydrolyzovaná pšeničná bílkovina, limonen*, linalool*, citronellol*, geraniol*, kumarin* *z přírodních esenciálních olejů
Bohužel jsem nedokázala blíže identifikovat vůni kondicionéru, a tak vám řeknu, že to je čistá vůně. Nic v něm nepřevládá, a ovesné vločky z něj taky necítím. Balení je sympatické, z tuby vymáčknete úplně všechno, takže nic z 200ml za 260 Kč nepřijde vniveč. Kdybych si zapisovala, jak dlouho vydrží těch 200ml, bylo by to moc dokonalé. Každopádně na vlasy po ramena mi vydržel cca 3-4 měsíce, takže jsem si rovnou koupila druhé balení.

Hodnocení: 10/10

A tak mě Weleda zaujala, takže šup sem s tipy, co ještě mají super. Anebo nějaký váš oblíbený kondiconér, hmm?

12 komentářů:

  1. to zní dobře :). Já měla žlutý ovesný šampon ve vzorku a přišel mi dobrý, tak jsem si koupila pak plné balení toho zeleného (pšeničného, nebo co je za obilovinu) a byl to děs, tak nevím. Kondiš bych ještě zkusila, ale šampon už fakt ani za zlaté prase :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, mám pocit, že Liška měla ten pšeničný šampón, a byla s ním spokojená :-) A já se chystala kondicionéru koupit bráchu, aby nebyl smutný. Budu muset někde splašit vzoreček ;-)

      Vymazat
    2. Pšeničný šampon fakt můžu doporučit, ale jako vždy záleží na stavu a struktuře vlasů ;) my dvě máme kadeře podobné, takže bych se ho nebála, každopádně si píšu, že ti příště mám donést vzorek a že až zas chlap dostane poukázky do lékárny, tak chci tento kondiš ;)

      Vymazat
    3. Ty jsi zlatá! Dovalím vzorek kondiše, ať mě pak nepomluvíš, že jsem ti doporučila něco blbě :D

      Vymazat
  2. Já jsem taky o těch obilných Weleda věcech neslyšela nic moc, takže je fajn, že ti kondiš sedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky moc ne, jen ještě na pšeničný šampón pěla Liška chválu ;-)

      Vymazat
  3. Já dnes snídala kaši ze špaldových vloček.. počítá se to nebo jsem out? :DD
    Kondiš neznám, ale měla jsem ovesný šampón a byl fajn, takže ten kondiš asi chci... jen co spotřebuju těch asi patnáct, co mám v zásobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně že se to počítá, ty nikdy nebudeš out! :D Ty máš takové zásoby? :-O Mě z tebe picne :D Si říkám, že ty moje dva šampóny v zásobě nic nejsou oproti tobě :D

      Vymazat
    2. Ó, díky drahoušku :D
      Zásoby mám značné.. já ti nevím, mě se to v té koupelně asi množí dělením nebo co :DD

      Vymazat
  4. Ovesnou kaši jsem dneska měla, tak nejsem out. To se mi ulevilo... :D
    Kondiš vypadá dobře, ale nejspíš mám úplně jiný typ vlasů, takže těžko říct...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys byla out, asi by jsi dnes neusla, co? :D Těžko říct, jak by ti sedl, zkusím dovalit nějaké vzorky na sraz ;-)

      Vymazat
  5. Asi by stál za vyskúšanie :) Poobzerám sa po ňom.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥