úterý 17. března 2015

Je libo trochu konopí? Samozřejmě! + soutěž

Není žádným tajemstvím, že oleje u mě vedou, a to jak v odličování, mazání těla i obličeje a nebo taky ve sprše. Už jsem sprchových olejů od Saloosu vyzkoušela několik, mezi nimi i recenzovaný rakytník-pomeranč. A dneska to bude o nedávné novince - Sprchový olej s konopím.


Když jsem dostala jsem možnost od zastoupení Saloos vyzkoušet tuhle novinku, neváhala jsem ani chvíli (velké díky Saloos marketingovému oddělení).

Olej je v klasické plastové lahvičce, nehrozí tady žádné rozbití při trošku nešikovnějším zacházení. Vršek je šroubovací, a nálevka stejná, jako u většiny Saloos výrobků. Pracuje se s ní dobře, aplikace oleje jde hezky korigovat.


Co mě překvapilo jako první byla vůně. Pokud nemáte rádi vůni konopí, ale máte rádi jeho účinky, tohle je ideální sprchový společník. Voní totiž po levanduli mixlou s rozmarýnem a šalvějí, a když budete čichat hodně dlouho, ucítíte i kapku tea tree a citrónové trávy (a nehrozí, že by se vám zorničky rozšířily a zamotala hlava). Je ozvěžující, a pro ranní sprchu jako stvořený, jelikož vám odpadne nutnost mazání se. A taky se nebudete drbat jako prašiví psi celý den.


Složení mě taky překvapilo, protože hned na první místě se objevuje konopný olej. Je jasné jako facka, že tam nějaký být zákonitě musí, ale že ho tam bude tolik mě překvapilo a potěšilo. Mimo to tam nejdete taky olej mandlový a směsi éterických, již výše zmíněných olejů. Co už mě ve složení neuchvacuje je přítomnost PEG-40, který není úplně tak něco, co bych vyhledávala. A laureth-4, ale ten se objevuje i v produktech KH, které mám za nejčistší kosmetiku u nás.

INCI: konopný olej, bio slunečnicový olej, bio sezamový olej, mandlový olej, esenciální oleje šalvěj, rozmarýna, levandule, tea tree, lemongrass, PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin, vitamíny A, E, F

A jak jste si mohli všimnout na první fotce, oleje mám dva, což znamená jediné - o ten druhý si můžete zasoutěžit! Stačí, když splníte následující podmínky:

  • Sledovat blog přes GFC nebo Bloglovin
  • Sledovat fb můj a Saloos (kde se často soutěží) - nepovinné
  • Když budete sdílet, můžete přidat další komentář (s linkem, kde sdílíte)
  • Napsat do komentáře, co máte/nemáte rádi na jaru
  • Emailovou adresu nepište, výherce bude vyhlášen na mém fb a ozve se mi sám (takže sledování fb má nějakou výhodu ☺ )
  • A držte si palce!
Výherce vylosuju s panem randomem, po 17.4.2015

Máte rádi sprchové oleje nebo jste věrní sprchovému gelu a mýdlu?



32 komentářů:

  1. cez GFC sledujem ako Peťuška
    na FB sledujem ako Peťuška Reichlová
    najradšej mám na jari, keď začnú kvitnúť kvety, stromy a všetko začne krásne voňať... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Konopné věci mám moc ráda, a u této bych právě ocenila moji milovanou levanduli :-)
    Sleduju jako Lucy (benita).
    Na jaru mám ráda tu pozitivní atmosféru - jak všechno kvete a množí se :-)) Naopak neoceňuju aprílové počasí...

    OdpovědětVymazat
  3. K tomu PEGu, bez něj by se olej s vodou vůbec nemísil a ke sprchování by nešel použít a z přírodních ingrediencí není moc čím ho nahradit.

    A k soutěži, sleduju pres Bloglovin jako Marketa P. A na jaré miluju ty barvy a vůně, že začíná být teplo, kabáty schovám do skříně...

    Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem si díky spolupráce vybrala tenhle olej :) Takže soutěžit nemá cenu. Jsem s ním též moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám jaro ráda, kvetoucí jarní kytky, konečně je dýl světlo, je teplo a můžu vytáhnout jarní kousky svého šatníku a botníku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na jaru miluju rozkvetlé květinky, jak po zimě zase ožívá příroda a všechnu tu vůni, co nemám ráda je paradoxně na jednu stranu ta vůně - jsem alergik, takže některé kytičky a kvetoucí stromy ze mě během mžiku udělají z nosu červenou bambulku a z očí drákulu. Olej jsem zkoušela jen jednou a byla jsem spokojená, sprchový gel ale kupujeme častěji - máme už své oblíbence. Tenhle olej mě ale láká - zajímala by mě ta vůně! :-)
    Sleduji přes GFC a FB pod jménem Klára Komrsová

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Mycakestyle1

    Jaro je asi mé nejoblíbenější období. Příroda je v nejkrásnějším stádiu v roce, ptáci zpívají, stromy se probouzejí, zkrátka nádhera. :)

    OdpovědětVymazat
  8. https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts :)

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Terka Černá, Bloglovin: cterezka
    FB: Teruš Černá
    Tu atmosféru a hlavně, že se nemusím moc balit a oblíkat :D :), procházky...

    OdpovědětVymazat
  10. Sdílím - https://plus.google.com/u/0/114038359467541295997/posts/QBY26e4zB7b

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    Jaro mám moc ráda!: 1) teplo, sluníčko 2) méně oblečení 3) hezčí příroda a 4) už je blízko léto :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jediné, čo mám rada na jari je slnko :)
    sledujem ťa :)

    OdpovědětVymazat
  13. zdieľam :)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009179942638

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,
    1/ sleduji tvůj blog na FB: Petra Ježková
    2/ na jaru? Přírodními oleji provoněnou kůži, na kterou pere sluníčko :-)

    PS: také se zabývám přírodní kosmetikou - zejména výrobou - a také mi na něm běží soutěž: http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/03/tyden-s-vilinem-virginskym-soutez.html

    Petra

    OdpovědětVymazat
  15. sledujem blog na FB - Oľga Hudecová
    cez GFC - Oľga Hudecová
    Jar je moje najobľúbenejšie obdobie. Najradšej mám kvitnutie kvetov a to, že sa nemusím toľko obliekať :)
    olga.hudecova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. zdieľam na FB súťaž pod menom Oľga Hudecová
    https://www.facebook.com/olga.hudecova.9

    OdpovědětVymazat
  17. poslední dobou si holduji v kosmetice s obsahem konopí a také jsem propadla olejíčkům,takže tento by se hodil :)
    gfc i fb-Jana Svobodová
    Jaro miluji,mám ráda sluníčko a jak se vše zelená,po zašedlé zimě je to příjemná změna a i nálada je hned lepší :)

    OdpovědětVymazat
  18. gfc tento ucet fb Nikola Benková
    mam rada to že konečne tie farby sa lepšie vytahuju a lepšie oblečenie mozem nosit a nemusim chodit ako cibula naobliekana :D

    OdpovědětVymazat
  19. zdielam tu
    https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref=bookmarks

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj sledujem cez GFC aj FB :) ako Dasa Frantova
    jar mam jednoznačne rada... nie je tak príšerne teplo a všetko zaćína byť super farebné :)

    OdpovědětVymazat
  21. gfc : kate
    fb : kate zuz
    Moje nejoblibenější období je jaro, a to proto, že všechno rozkvétá, je teplo, můžu jít ven jen v mikině a balerínkách. Taky miluju jarní deště a bouřky. No a taky proto že jsou velikonoce :)
    Jinak poslední dobou mi strašně slzí oči a myslím, že to bude asi alergie na pyl, takže kvůli toho moc jaro mít ráda asi nebudu :D :/

    OdpovědětVymazat
  22. Na jaru nesnáším alergie! :D a letos taky to, že maturuju :/ a čím je to blíž, tím se víc bojím :D
    O sprchovém oleji jsem už u jedné blogerky četla a dost mě to zaujalo, co už všechno lidi nevymyslí :D a ráda bych to zkusila, teď mám krém na obličej s konopným olejem a není špatný :) Saloos mám moc ráda, na noc používám meruňkový olej a je parádní.
    Sleduju na FB i přes GFC jako Monika Indráková.

    OdpovědětVymazat
  23. vyskusala som uz aj sprchove oleje a musim povedat, ze pre mna su lepsie ako gely a mydla :-)
    sledujem cez GFC ako Tinky Rinky, aj na FB ako Martina Bačová a Saloos ma moj lajk :)
    na jari nemam rada to cakanie na leto :-D

    OdpovědětVymazat
  24. a zdielam tuto sutaz na nasledujucej stranke:
    https://plus.google.com/u/0/108924461221744857077/posts

    OdpovědětVymazat
  25. Nesnasim na jaru alergii. Ale miluji slunicko, mladatka od zvirat, provpchszky a jaj se vse oo zime bufi. Veci jsou moc pekne, konopne pripravky pouzivam. :-) fb Denisa Šebestova gfc dendy

    OdpovědětVymazat
  26. GFC - Kristýna Košuličová
    Na jaru miluji vše , že můžu skovat všechny ty zimní bundy a kabáty. A miluji když jsi ráno udělám kávu vezmu si knížku mobil a sluchátka a jdu si sednou na lavičku a do toho si pustím písničky a čtu to přímo miluji! ♥

    OdpovědětVymazat
  27. GFC - Kristýna Košuličová
    Na jaru miluji vše , že můžu skovat všechny ty zimní bundy a kabáty. A miluji když jsi ráno udělám kávu vezmu si knížku mobil a sluchátka a jdu si sednou na lavičku a do toho si pustím písničky a čtu to přímo miluji! ♥

    OdpovědětVymazat
  28. GFC, FB: Lucia Balintová
    Na jari mám rada, že vonku všetko krásne kvitne, pomaly sa otepľuje a všetko okolo je pestrofarebné a ľudia sú pozitívnejšie naladení! :) Čo sa týka sprchových olejov tak ja osobne som ešte žiaden nevyskúšala a používam väčšinou sprchové gély. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji jako Sedmikráska a FB like Lenka Kalašová - oboje :-)
    Mám ráda sprchové oleje, gely i mýdla, jsem nenáročný tvor :-D Od Saloos momentálně používám sprchový olej na intimní hygienu a dětský olej je mým pomocníkem při odličování.
    Jaro miluju! Je to moje nejoblíbenější roční období. Nemám ráda zimu (furt tma, zima, mokro, zamračeno) ani léto (vedro - nenávidím vedro!!, komáři), ale jaro, to je jiná. Příroda se krásně probouzí, sluníčko začíná hřát a večer je déle vidět. Jaro mám ráda i z hlediska oblékání, protože nemusím nosit 10 vrstev jako v zimě a zároveň mě nic nenutí být přehnaně odhalená jako v létě, když je vedro :-)

    OdpovědětVymazat
  30. GFC a FB: Anežka Koroze
    Na jaře mám nejraději, jak se vše probouzí k životu a jak se prodlužují světlé dny.

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    Na jaře mám ráda sluneční paprsky, to, že je větší teplo a kvetoucí stromy a květiny. :) Jediné co nemám ráda je jarní únava. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Sdílím zde: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1422797821359255&id=100008871519564

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥