neděle 15. března 2015

Jak se z pátku 13. stala sobota 14.

Můžete si myslet, že když přežijete pátek 13., už vás nic neohrozí. A ještě když je to už druhý pátek 13. v roce. Přijdete domů z práce a raději už nic neděláte, aby se náhodou nic nepokazilo. Raději strávíte večer hezky v teploučku, než aby se něco stalo, a zaspíte ho.

[zdroj]
Celý měsíc jsem se těšila na to, až si koupím nové kolo. Vlastně už loni jsem se těšila na to, jak to bude super, až budu moct nasednout na něco, co neskřípe a neváží tunu. A tak jsem po pečlivém vybírání našla kolo, které odpovídá mým požadavkům a odšktrla tak první položku z mého wishlistu (vlastně už třetí!). Prostě parádička. Kolo jsem si projela, nechala nachystat od mechanika, a dorazila pro něj v sobotu 14.

Samozřejmě, den jako dělaný pro převoz kola, 8°C, mrholení s deštěm. Placení po menších komplikacích proběhlo úspěšně, a já se vydala na 30km výlet na novém miláčkovi domů. Cestu jsem si nějak pamatovala z autobusu, a po chvíli jsem dokonce objevila ceduli cyklostezka! Vidina minima aut mě zaujala, a tak jsem se vydala dále po cyklostezce. O to větší překvapení mě po chvíli čekalo, když cyklostezka náhle skončila. A to tak rychle, že jsem nestihla vycvaknout nohy ze šlapátek. Zbývalo jen doufat, že sletím na tu lepší stranu. A nepoškrábat kolo, se rozumí. Odnesl to zadek, krvavým šrámem. Ale přece nejsem žádné béčko, pokračujem!

[zdroj]

Po pár kilometrech na hlavní silnici se rozpršelo ještě více. No nic, už to není daleko. Co čert nechtěl (teda spíše chtěl hajzl jeden), rána, syčení. Jak jinak, defekt. A protože člověk neočekává, že takhle zkraje sezóny píchne (a ještě na novém kole, že jo), bez výbavy pro lepení. Takže zbytek mého úspěšného výletu byl sestaven z pěší procházky v dešti s bolavým zadkem a legínama od bahna (5 kilásků) a mačkání se v tramvaji s napruzenýma důchodcema vezoucíma akční párky z Tesca. Kdybych si nekoupila tramvajenku pro kolo, určitě by mě chytli revizoři.

A jaký byl váš pátek 13? Co vaše dny, kdy se pokazí všechno, co jde?


2 komentáře:

  1. No, na to se dá říct jen jedno... jsem ráda, že jsi to přežila... a tušíš vůbec, jak se osádka traumatologie nasírá na bikery, když si něco udělají? :D a vůbec.. furt to říkám, že nakupování je taky sport, ale bezpečnější :D
    Ale až se oteplí, nafoukám kola na koloběžce a... povykládám ti, jaké to je, ujet tři kiláky :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no taak, nemůžete být nasraní na bikery! :D Máš pravdu, nakupování je bezpečnější sport (hehe, ale tohle bylo tak trochu nakupování, no ne?, minimálně spoustu peněž jsem tam nechala :D)
      Jee, ty máš koloběžku? :D No já si náhodou myslím, že na koloběžce je docela fuška ujet tři kiláky, člověk se u toho pěkně nadře!

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥