pondělí 23. února 2015

Střípky za únor aneb jak teď žiju

Ahoj všichni! 14 dní jsem nenapsala žádný článek, ale chybělo mi to. Tak nějak jsem se vzpamatovávala z náročného zkouškového a kritické fáze projektu (který je pořád jen kritičtější se mi zdá). Takže jsem se stáhla do ústraní a lítala mezi prací a zkouškama. Pár fotek z uplynulých týdnů Vám hodím i sem. Takže Ti, co mě sledují na instáči asi nic moc nového neshledají.


Není nad to, než když babi odmrazuje ledničku a zbavuje se zásob. A udělá vám ten nejlepší švestkový koláč ♥


Praha z ptačí perspektivy, paráda!


U Sju jsem se dočetla, že je děsně kůl fotit mramor a tak. A protože jsem hlavně kosmetický maniak tak fotím mramor a hotelovou kosmetiku (mimochodem to je pěkný fujtajbl, jediné použitelné bylo šitíčko).


Bílé moře a sluníčko na cestě zpátky z Bruselu. Ze kterého jsem viděla jen letiště a cestu na hotel z tága. Takže příště.


Byla jsem po dlouhé době na horách a užívala si sluníčka a sněhu v Beskydech.


A ještě jeden krásný výhled na Beskydské podhůří z Javorníku.


Fotila jsem selfíčko při cestě do kina (jo, v takovém krásném počasí jsem si válela zadek v kině (a ani se neptejte na čem jsem byla! :D)!)

A co Vy, jak žijete poslední dny? Užíváte přicházejícího jara? 


14 komentářů:

  1. Tipuju 50 shades, když říkáš "ani se neptejte"... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D A pobavila ses aspoň? :D

      Vymazat
    2. Vzhledem k tomu, že jsem od toho nečekala nic, tak docela dobrý. Ale mohla bych vypsat celý seznam, co na tom bylo špatně a na hovno :D

      Vymazat
  2. Souhlas s hotelovou kosmetikou.. použitelné je šitíčko a krém na boty :o))
    Nadcházejícího jara si užívám maximálně a intenzivně plánuju, že se začnu trochu hýbat :D
    A těším se do Olomouce! Mmch, neměl by to někdo začít plánovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, krém na boty jsem nevyzkoušela :D Aa, plánuješ se hýbat? Tak to chválím, a když budeš potřebovat parťáka tak se ozvi ;-)
      No už abyhc začala šetřit, jestli pojedeme do Olmíku ;-) Asi by to někdo měl začít organizovat, nějaký dobrovolník? :D

      Vymazat
    2. Jéé, dík! Parťák by se hodil, ale ty se svojí formou bys mě uštvala :DD někdy to proberem u kafe :o)
      Jo na Olmík taky musím nejdřív našetřit, ať se můžu v utrácení pořádně odvázt!! :o)

      Vymazat
    3. Jasan, můžem porovnávat formu u kafe! (dortovou samozřejmě ;-))

      Vymazat
  3. Cos dělala v Bruselu? Tam musela i ta cesta v taxíků bejt super! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tam na služebce, no jasně že byla i cesta taxíkem supr, ale přece jen by to chtělo něco více ;-)

      Vymazat
  4. Krásné fotky:) hlavně pohledy z letadla . A dostala jsem chuť na ten koláč !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;-) Pohledy z letadla miluju!

      Vymazat
  5. takovéhle články miluju, super :))! S Bruselem je to škoda, ale není tam nic, co by nepočkalo na další návštěvu :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem ráda, že mi nic neunikne! Náhodou jsem nebyla úplně v Bruselu, ale v Genval du Lac, a tak jsem koukala na mapu, jestli to není kousek od Tvého sídliska. Ono to sice není daleko, kdybych měla pár hodinek času, tak návštěvu u Tebe prubnu ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥