středa 25. února 2015

Paletka z džungle od Alverde

Jak je vlastně správně česky "džungle"? Nějak mi to nejde přes pusu, ale je to dobře :-) Tahle paletka je z limitované edice Colorful Paradise Jungle, která byla u nás k dostání v létě loňského roku. Já si tenkrát pořídila jenom rtěnku, a tuhle paletku jsem dostala od Lišky na našem blogosraze.


Abych pravdu přiznala, je to další takové moje poprvé, protože do této chvíle jsem používala jenom CT od Maybeline - jsou to moje první klasické stíny!

Paletka je v krásných zemitých podzimních odstínech, já konkrétně vlastním barvičky pod krycím názvem 20 Coral Beach (Ono je Vám to stejně k ničemu, když tuhle limitku už stěží najdete ve výprodejovém stojanu).


Co se týče mého malířského umění, jsem na tom bledě. Ale díky paletce se snažím vykouzlit si občas na očích NĚCO. A kupodivu to něco asi nevypadá tak špatně, protože mě kolegyně v práci pochválila, že prý mi to sluší (podotýkám, že jsem za ten týden naspala asi 15 hodin, a byl zrovna pátek), že ona se tak daleko v líčení za svůj život nedostala (ta holka má kolem 40), což beru jako poklonu!


Mimo to, že mi paletka přijde děsně fotogenická bych se mohla taky zaměřit na nějaké detaily jak funguje, že? Barvičky nejsou nějak extra pigmentované, jak jde vidět na swatchi níže. Světlá barva je super jako rozjasňovač - pod obočí a do koutků, a se zbytkem se dá hezky čarovat. Hnědá nebo šedá do záhybů, oranžová klidně na celé oko, a orámovat záhyby. Nebo tak nějak. 



Moje líčení se mi bohužel nepovedlo vyfotit ani na po osmdesátédeváté, tak to nechám tak. Je mi trošku líto, že stíny hodně práší, a bez báze (já používám CT) by asi na oku nic moc nevydržely. Ovšem s dobrým podkladem vydrží celý den, a vím, že večer budu mít na oku to stejné jako ráno.

Takže Liško, díků dík, posunula jsi můj líčící level zase o stupínek výše!

Máte doma něco z téhle limitky z džungle? Co na paletku říkáte? Přijímám tipy na to, jak se naučit stínovat! (Tutoriály na Youtube nepomáhají :-( )

9 komentářů:

  1. Ja mam z tejto letnej edicie bronzer, ruz a lesk. Z tychto troch veci som najviac spokojna prave s bronzerom.
    /rúž/
    /lesk/
    /bronzer/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku mám taky, a jsem spokojená ;-) Koukala jsem na recenze, bronzer se mi taky líbil, ale nejsme moc bronzerová ;-)

      Vymazat
  2. Mám! A hádej od koho :D
    Stínování musíš trénovat a hlavně mít dobré štětce.. ne, že bych teda byla odborník.. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, od koho máš tuhle paletku :D A zkoušíš s ní čarovat? Jde ti to?

      Vymazat
  3. Z téhle edice jsem nakonec nic neulovila. Měla jsem zálusk na tu fialovou paletku, ale nakonec jsem ji nesehnala. Ale když vidím tu pigmentaci, asi bych s ní moc spokojená nebyla...Musím říct, že všechno je jen a jen o tréninku a dobrých štětcích...snažím se už přes dva roky a přijde mi, že už to není taková hrůza (ale stále mám mezer v malování habaděj :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, štětce, to bude ten problém :D Nee, nerada bych o sváděla na blbé štětec, protože to je asi v ruce. Ale plánuju dokoupit i nějaké štětce, aby to šlo lépe :-))

      Vymazat
  4. jsem velmi ráda, že jsem přispěla tvému stínovacímu umu! ;) a navíc si myslím, že tak hrozné, jak to popisuješ, to taky nebude ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško, děkuji za projevenou důvěru, že to se mnou nebude tak hrozné. Hele když se držím bezpečných odstínů, tak to hrozné není, kdyby se pustila do něčeho odvážnějšího a výraznějšího, tak by mě asi nabrali v konkurzu na klauna :-)

      Vymazat
  5. Konečně si nepřipadám jako jediná, kdo má pocit, že neumí stínovat oči. Používám bázi, mám docela dobré štětce, levné i dražší stíny a pořád nejsem s výsledkem spokojená. Často se uchýlím ke krémovým očním stínům, je to jednoduché a vypadá to dobře.
    Tutorialy na youtube mi taky nepomáhají

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥