sobota 31. ledna 2015

Report z nákupní drbárny a lednové novinky!

Tak jo, konec měsíce a pravidelná (téměř) rubrika, kde se dozvíte, za co jsem utrácela, a co mi doma přibylo nového!

Na konci loňského roku lesní rada rozhodla, že  se letos bude cestovat, žádné sezení v lese! A tak poslali Lišku na výzvědy, jak to vypadá v Ostravě. A Liška si přibrala na prozkoumání pomocnici Sabču, a ozvaly se severní grupě blogerek!

Sraz s holkama byl v 9 na nádraží, ovšem já s Enkou jsme chtěly přijet dříve, abychom stihly nachystat uvítací transparent. Chudáka Enku zradili řidiči MHD, kteří si jezdili po nedělních prázdných cestách, jak se jim zachtělo. Já už stepovala na čerstvě zasněženém nádraží, a doufala, že to stihneme. Jestli se nám to povedlo, můžete posoudit tady: Sabčin pohled Ostravu - Liščin pohled na Ostravu
Skvělý jablečný koláč v Ikea
Pak jsme si to namířily do nákupáku, kde byly všechny obchody zavřeny, a taky jsme musely splnit Lišce podmínku - čokoládový zákusek (ze kterého se vyklubal mufin). 

Dále jsme prošmejdily Sephoru, kde na nás vletěla eMka s dcerkama, Douglas, a nějaké krámky s oblečením, kde jsme koukaly po špercích, ale co si pamatuju, nic třpytivého si nikdo nekoupil. Protože nás hrozně to nakupování unavovalo, šly jsme to zajíst, a pokračovaly v Claire's, Nanu nana a kdo ví, kde všude jsme ještě byly. Nutnost byla taky Ikea, kde jsme dostaly další kofeinovou šlehu (se zákusečkem samožřejmě), udělaly z Lišky muchomůrku a nakoupily zásoby svíček (já ne, už tak nestíhám pálit svoje syslovské zásoby :-) )

Závěrem jsme ještě prolítly dmkem, a pak pospíchaly zpátky na nádraží. Sice jsme původně plánovaly navštívit nákupní centra dvě, ale nakonec jsme byly rády, že jsme stihly jakž takž jedno. Den jsem (a myslím, že všechny) si užila a hrozně ráda poznala další milé holky z blogosvěta (ony snad ani nemilé blogerky nejsou, jak jste mohly číst v reportu z Plzně). 


Nakonec nákupy dopadly tak, že jsem si koupila 3 věci. V Sephoře ve slevě: řasenku, bronzovou a v dmku sprej na smradlavé vlasy, který mi po roce (!) došel.

Zbytek jsem dostala jako dáreček od holek. Stíny od Alverde, rtěnku Catrice a efektový lak Essence od Lišky, naušničky, vzoreček krému a čokoládového méďu (mňam!) od S. EMka byla tak zlatá, a vzpomněla si na to, jak jsem ji vychvalovala Freidu od Lorealu, autorský obrázek, a mňamku (neníí). A Enka dotáhla taky super dárečkyv óbr tašce: Další červený lak od Lorealu (holky prostě ví jak na mě), MMU od Mitsuuko, pití abychom neuschly během dne, kůkí (taky byla moc dobrá) a stírací los (který bohužel žádná z nás nevyhrála, to bychom si jinak ty nákupy protáhly až do té doby, než bychom všechno utratily :-D )


A protože Liška byla rychlejší než vítr, už u ní můžete mrknout na to, jak super jsou linky a maskara od Sephory (Tady). A jelikož v lese Sephoru ještě neotevřeli, tak jsem skočila Lišce pro chybějící bronzovou linku. A taky si koupila konečně pořádnou Kabuki štětku na MMU.

A co jste za leden nakupovaly Vy? Ulovily jste taky něco ve slevách? 

8 komentářů:

  1. Ten ostravský blogerský sraz Vám prostě závidím! :-) Z ledna si pamatuju akorát učení a zkoušky... a teď jsem ještě ke všemu zjistila, že jsem si nekoupila žádnou kosmetiku! :-O Akorát jsem ulovila jedny zlevněné lisované Meteority, ale ty nebyly pro mě, takže se to nepočítá. Ale já to v únoru zase napravím. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele zkoušky se mi v lednu nevyhnuly, tak jsem si s nima užila víc než dost (a ještě jedna zkouška přede mnou :-( ). Jakto, že sis nekoupila žádnou kosmetiku? :-O Já v rámci odměňování sebe sama musela (z novinek se mi ztratil parfém a vzorečky parfémů, ha).

      Vymazat
  2. Já můžu dodat jen jedno.. že už se těším na další sraz!! :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné zase se ve srovnání s tebou cítím jako nákupní maniak :/ Chtěla bych mít alespoň jeden měsíc jako ty, ale nějak to nedokáži krotit, je to silnější než já. Také se mi povedlo ukořistit pár kousků ve slevě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, hezky jsi ulovila :-) Já bych to tak nebrala, že jsi maniak, já se hodně brzdím, ale kdybych mohla, bylo by toho 2x tolik ;-)

      Vymazat
  4. krásný článek :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ten blogerský sraz musle být super! Škoda, že jsem o něm nevěděla, nakupovat bych šla taky :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥