pátek 9. ledna 2015

Po čem mé srdce prahne!

Tak je to tady, můj první list věcí, které si letos chci pořídit. S novým rokem vyplynuly moje přání a tužby. Uvidíme na konci roku, co z toho si nakonec pořídím (já doufám, že všechno!).


Jako první letošní odměna za zkoušky to bude kolo, pokud všechno půjde hladce jak má (nejen ve zkouškách, ale i v práci). Sice ještě nevím, jaká to bude nakonec značka, ale to je asi nepodstatné (i když spešl to asi nebude, to vím docela jistě).  

Protože si uvědomuju, že už nejsem nejmladší a každým rokem stárnu, chtělo by to nějaký fajný oční krém. A ten od 100% Pure je všude vychvalovaný, prý zmenšuje i ty pytle pod očima. Když už jsme u 100% Pure, jejich make-upy nejsou prý špatné - takže buď tenhle nebo nějaký super MMU.

Havlíkův zázrak je u nás docela novinkou, a taky na něj jsou dobré ohlasy. Mádara kosmetiku už zkoušeli snad všichni, jen já jsem pozadu, a jak nejlépe otestovat jejich bestsellery než se Starter setem

Jako kosmetické novoroční předsevzetí jsem si dala starat se lépe o obočí. A proto si přeju nějaký dobrý eyebrow set, nemusí to být rovnou Too Faced, ale nezlobila bych se. A jako poslední lak na nehty Sparitual v nějaké čupr červené barvičce. 

Nechci toho tak moc, ne? No jo, to kolo bude trošku nákladnější výdaj, a kosmetika je oproti tomu levná záležitost, nemyslíte? Proto nebudu utrácet tolik za kosmetiku (haha, říkám teď), a budu si raději kupovat ověřenou kosmetiku a né kraviny (ještě jednou, haha).



A co si přejete v roce 2015 Vy? Shodly jsme se na nějakých položkách?

10 komentářů:

  1. Konečně nějaký splnitelný wishilist :) Kolo je určitě dražší věc, ale na druhou stranu vydrží roky a člověk se na něm skvěle odreaguje. Co se týče předsevzetí ohledně utrácení a nakupování ověřených věcí, jsme na tom stejně. Ráda bych se vyhnula hloupým nákupům nepotřebných limitek, tak uvidíme. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, plánuju koupit kolo, na které nebudu muset nějakou dobu sáhnout ;-) Taky jsem zvědavá, jak mi vydrží tohle moje odhodlání, nekupovat blbosti :D

      Vymazat
  2. Hezké, hlavně jsem otevřela článek a první myšlenka byla "jé, kolo". :))
    Jinak hezké a splnitelné věci. Ten zázrak mě zaujal teď v Dm, ale nechtěla jsem ho kupovat jen tak naslepo.
    Poslední hahabod se budu asi taky snažit plnit. Haha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zvládneme An., nekupovat blbosti :D Kolo je můj sen, na tom starém se to už nedá :D

      Vymazat
  3. však si to zasloužíš, jen do toho :). Pod ten krém 100% Pure se můžu podepsat, pod make-up samozřejmě taky, ale ten krém je snad i lepší :D. Teď jsem zkoušela jiný (JMO) a zatím jsem perfektně zklamaná, zlatý Pure!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě hlavně kvůli tobě jsem se tak zamilovala do 100% pure věcí, za to můžu děkovat (ne)jen tobě ;-)

      Vymazat
  4. Po tom očním krému prahne mé srdce taky. Havlíkův zázrak mne celkem zaujal (hlavně tou cenou :), ale nad pořízením neuvažuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vyšší, ale když to srovnám s kvalitnějšími přírodními krémy, tak mi to nepřijde jako taková palba :-)

      Vymazat
  5. Havlíkom by som tiež nepohrdla, no makeup od 100% Pure si asi doprajem. Čím skôr, tým lepšie :D Najmä ma potešilo, že odtieň Créme by mal byť do žlta, čo by mi vyhovovalo :) teraz mám od 100% Pure objednané dve veci, tak ak s nimi budem spokojná, pôjdem aj do makeupu :) Od Sparitual mám podkladový lak a je super, mám aj jeden farebný, ale keďže je to taký fialkový odtieň (Thunder road) , skúšať ho budem asi až na jar, teraz na tú farbu až tak náladu nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se těším na recenze na 100% pure. jJá bych od Sparitual nejraději celou sadu (podlak, lak, nadlak), ale asi budu ze začátku skromná, a budu si přát jen jeden ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥