pondělí 5. ledna 2015

New in December 2014!

Ahoj všichni! Normálně bývá článek new in hned na začátku měsíce, ale asi jsem na to tak nějak zapomněla. No to nevadí, ještě není tak pozdě, abych to nemohla napravit :-) Krom toho, že jsem dostala nějakou kosmetiku od ježucha, jsem si taky něco stihla nakoupit v první části prosince, a něco jsem taky vyhrála.


Když se na to tak dívám, tak toho není moc, měla jsem pocit, že jsem toho nakoupila více (kdo ví, na co všechno jsem zapomněla). Jedna menší objednávka od Hadka - dva mini odličovací oleje (ylang ylang a santalové dřevo). Jednak vydrží dlouho, a taky se teď neodličuju hydrofiláky (byl by zájem o aktuální pleťopéči?) a tihle prďolové se mnou budou na cestách. 

Hned po tom co mi přišla objednávka od Hadka mi došlo pleťové tonikum, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tonikum od NUXE, pro mě úplně první zkušenost s touto rádoby přírodní, lékárenskou kosmetikou.  Šampón s hnědým cukrem od Uterkramu jsem vyhrála při jejich akci "brown sugar challenge" a minerální pudr/make-up od Alterry jsem ulovila v německém Rossmannovi.

Od ježucha kosmetické přírůstky vyfocené nemám, ale nejednalo se o nic extra zajímavého: Garnier krémový deo, pudr od Avonu, tygří mast, řasenku Avon (kterou jsem hned poslala dál). 

Pozor, pozor! I můj blog se dočkal fb stránky (po téměř dvou letech), takže už má snad všechny sociální sítě :-)

A co jste dostaly naježeno Vy? Koupily jste si dárečky samy nebo jste to nechali na důvtipu blízkých?

8 komentářů:

  1. Už teď se těším na recenze, hlavně na Hádka a šampon :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakou řásu od Avonu jsi dostala a proč jsi ji poslala dál? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to byla Shock nebo big shock. Už jsem ji jednou měla, a nevyhovuje mi ten kartáč. Měla jsem v avonu jednu oblíbenou - už dávno, ale mám pocit, že ji přestali vyrábět :D

      Vymazat
    2. Jééé, super shock já mám zrovna děsně ráda, páč neslepuje :) Ale je pravda, že lidi se ohledně týhle řasenky dělej na dvě skupiny - jedna ji miluje a druhá nesnáší :)))

      Vymazat
    3. Neslepuje, ale vůbec nic to s řasama nedělá :D Ale moje máti ji třeba zbožňuje :-)

      Vymazat
  3. To jsem tedy zvědav, co na věci řekneš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě řečeno, jsem taky zvědav :D

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥