neděle 25. ledna 2015

Lakovací TAG

Článek plný fotek (ne moc kvalitních, foťák furt nemám) o lacích, které jsem si nastřádala. Za pouhé dva roky. TAG jsem okopčila od eMky, tak kdo ho ještě nečetl, šup tam :-).

Když jsem začínala blogovat, měla jsem přesně 6 laků. Průhledný, bílý na francii, že jo, žlutý a oranžový, plus nějaké dva z časáku. Od té doby se moje sbírka trošku rozrostla a jsem na ni náležitě pyšná, ha!

1) Kolik laků vlastníš?
Přesně 23! Shodou okolností je to můj současný věk, kdybych vydržela si nekoupit žádný až do narozenin, mohla bych číslo zvyšovat úměrně věku (haha, neměla bych si dávat nesplnitelné cíle).

Všichni pohromadě!
2) Jaká je tvoje oblíbená značka, jaké značky nakupuješ?
Ono to asi nejde jednoznačně určit, ale  mám ráda Rimmeláky a Lorealáky. A co nejvíce nakupuju? Nezáleží na značce, hlavně když je to červená!

Pruhledňák; 315 Ready, aim, paint!; 613 Midnight rendezvous; 198 Azure
3) Jaký je tvůj nejoblíbenější lak? Jaký nejvíc nosíš?
Goshí červenou! Je pořád tak nějak dobře tekutý, nevysychá, a je prostě skvěle červený (a hlavně se u nás téměř nedá sehnat, tak je to takový můj miláček).

A skoro neubývá!
4) Jaký druh laku máš nejradši?
Nemetalické odstíny a jako protiklad pískáče. Ale nesnáším jejich odlakovávání!

5) Jaký druh obvykle nevyhledáváš?
Pastelové, neonky, a metalické velice sporadicky.

6) Jaký je tvůj nejnovější? 
Pozoor, není jeden, jsou rovnou tři! A všechny jsem je dostala minulý týden na blogonákupech (report bude☺)

Nejnovější lakovači.
7) Jak skladuješ své laky?
V krabičce od telefonu, kam se mi asi za chvíli nevlezou, budu muset najít nový domeček.

Organizovaný chaos, ne? :D
8) Jaké laky si plánuješ pořídit?
To je jasné, Sparitual lak - zajisté červený, už jsem ho zmiňovala ve wishlistu ;-)

9) Kupuješ si odlišné odstíny nebo podobné? Jaké odstíny preferuješ?
Ehm, nee nekupuju si podobné odstíny. Tak jo, jsou to červené laky. Viz stopadesátosm odstínů červené.

Zatím je jich 6 a každý je jiný, to mi nikdo nevymluví
10) Mění se tvá paleta dle ročního období nebo spíše s příležitostí?
Spíše podle nálady. V létě jsem nosila hodně bílou, a jinak celoročně hlavně červenou, jak jinak.

11) Ladíš laky s oblečením a make-upem?
S makeupem určitě ne. A s oblečením se snažím. Ale červená se hodí téměř ke všemu, tak to zas tak nehrotím, spíše ty specifické odstíny (fialová, modrá, atd.)

Miss Sporťáci

12) Používáš laky denně nebo jen na speciální příležitosti?
Jsou období, kdy si lakuju nehty několikrát týdně. A pak třeba dva měsíce nic. A tak se to střídá.

13) Jaký lak používáš nejméně?
Žluťase od Avonu. Zůstal mi z mojí barevné éry, mám k němu citový vztah a vzpomínky. Ale letos jsem ho měla snad jednou (asi ho nikdy nevypatlám, má 12ml!).


Žluťák a dvě růžovky

14) Máš nějaký lak, který by sis chtěla pořídit?
Viz bod 8).

15) Kolik jsi nejvíc utratila za lak?
80 káčé, za GS pískáče. Pokud se teda nepletu. Nuda, co? (Ale ten Sparitual je tak za tři kilča, tak to se prohnu :D )

Essence: nudné laky, efekťák a topcoat. Essence limitky jsou fajn.

16) Které obaly laků se ti nejvíce líbí?
Asi pro nikoho nebude překvapením, že GS, a Lorealy. Prostě ty hranaté tvary - jsou čisté, pěkné. A Goshí lak se mi taky líbí.



17) Je nějaký lak, který sis koupila vícekrát? 
Není, zatím mi žádný nedošel dříve, než by vyschl. Ale vypadá to, že u Addictive Plum od Lorealu udělám vyjímku, už jsem skoro na dně, a ta barvička je boží.

A co Vy a laky? Kdo se připojí do práskačky, kolik má laků a ukáže srdcovky?



17 komentářů:

  1. Hele, máš jich nějak málo! :o)) myslím, že bys měla průběžně doplňovat sbírku.. a přesně vím, co ti koupím na příští sraz.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, nemám jich moc, ale aspoň netrpím výčitkama, když si nějaký pořídím, zatím :D O jéje, to jsem zvědavá, co jsi na mě vymyslela :D

      Vymazat
  2. Pěkný tag :) Já mám zase jen jeden červený lak, který jsem si koupila nedávno. Na tu červenou nějak nejsem. Za to mám miliony odstínů modré, růžové a fialové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom jeden červený lak? :-O Tak to tě obdivuju. Každý máme úchylku na něco jiného, že jo. Udělej taky tag, ať se pokocháme ;-)

      Vymazat
    2. Dobrý nápad :) Udělám

      Vymazat
  3. Mam mnoho cervenych a pochopeni pro ty, kteri ani jine nekupuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti, že to chápeš :-))

      Vymazat
  4. Tak málo? :D Já už se práskala. Teda až na to, že od té doby mám zase o (šerednéčíslo) víc... :))
    Ale červené mám taky ráda. A fialové. A růžové. Achjo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by chtělo aktualizaci tagu, ne? :D Já mám růžové dvě, a to jsem obě dostala. Koukala jsem na tvou sbírku, kolik jich máš teď, co? :D

      Vymazat
    2. Raději ani nevím, ale víš co, nedávno přišly čtyři Color Cluby, koupila jsem Catrice, L'Oréal, Ciaté, Kiko...Takže asi tak. :D Na aktualizaci to asi nebude, to až jich bude dvakrát tolik... :D

      Vymazat
  5. Já mám nejradši laky červené a tmavě fialové :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tmavě fialová se mi taky líbí, i když mám jen jeden, nosím ho docela často ;-)

      Vymazat
  6. Zaujímavý tag. Lakov mám asi tak do 30, aj to nestíham spotrebovať :) Najradšej mám červené a rozne odtiene ružovej. Najradšej mám značku miss sporty Jednoduché laccné laky, ktoré sa lahko nanášaju. S výdržou je to u mne jedno, žiadny lak mi nevydrží dhšie ako 2 dni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, mě výdrž uspokojí taky na dva dny, maximálně tři. Miss sporty jsou docela fajn, hlavně jsou často v akci ;-)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Boli časy, keď som mala lakov pod 30, no závratne rýchlo sa všetko zmenilo v priebehu minulého a predminulého roka. Kde sa stala chyba?
    Čo sa týka farieb, červená (hlavne tmavá) bola vždy moja, ale aj ružová a fialová. Teraz lakujem najradšej nude alebo rôzne výrazné a bláznivé farby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, tak já se taky pyšním zatím tím, že jich pod 30 je. Ale bojím se, že dlouho nebude, už jen od té doby, co jsem článek napsala jsem neodolala dalšímu odstínu červené :D (V rossmannu je akce na Loreal pure red collection, tak uvažuju ještě o nějaké :D)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥