pondělí 19. ledna 2015

Dlouhotrvající oční stíny - Avon

Ještě před rokem jsem nepoužívala žádné oční stíny. Pak jsem se zamilovala do CT stínů. Při listování katalogem Avonu mě zaujaly jejich stíny, u kterých jsem předpokládala, že budou stejné nebo hodně podobné a hlavně odstín vypadal univerzálně. A nevyhneme se dneska srovnávání s CT.


Odstín Totally Taupe je šedý metalický odstín (přiznávám, ne tak úplně moje barva), bez šílených třpytek. Jsem si myslela, že bych ho mohla používat společně s růžovým CT, abych tu sladkost nějak vyvážila. Skleněný kalíšek je robustní, nepovedlo se mi jej nijak otlouct ani se svou (ne)šikovností. Zádrhel nastává u konzistence, která není tak máslová jako CT, vlastně jsou stíny úplně tvrdé. Myslela jsem, že je to problém třeba jen vrchní krusty, ale bohužel ne.

Ofiko text říká: "Krémově-gelové složení umožňuje pohodlnou aplikaci a zajistí až 18 hodin intenzivní barvy", haha. [zdroj]

Jakože snaha o swatch
.A jak si stín vede? Spíše nevede. Na skoro povedeném swatchi je vidět, že vpravo jedna vrstva - nic moc. vlevo tři vrstvy docela dobrý, ale má to ALE. Ale i na fotce nahoře jde vidět ve spodní části taková kulička. Při jedné vrstvě to nedělá, při více vrstvách se žmolkuje. Nemluvím o tom, že prstem si s ním nenamalujete nic, ani kdyby jste se stokrát snažili. Bez štětce nejde namalovat ani žmolek, se štětcem je to trošku lepší. Ale zase, žmolek.

Stíny vydrží celý den na víčku bez hnutí, ale co z toho, když žmolek. Ale mám pocit, že vysušují, tak nějak se mi s špatně mrká (ač to zní divně, je to tak).

Suma sumárum, Avon mě nepřesvědčil, že by okopíroval CT dobře, stíny jsou takřka na nic, nehodí se ani jako báze pod klasické stíny. Kdyby přece jen někdo chtěl stíny vyzkoušet, hlaste se, třeba jsem já jen kopyto.

Máte s někdo s tímto dílem zkušenosti? Nebo jsem dostala zase vadný kus? 

7 komentářů:

  1. Škoda, tak nic. :) Zkušenosti nemám a nejspíš ani mít nebudu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tyto stíny ve dvou odstínech a jsou opravdu dobré, zrovna dnes jsem je měla na očích :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Že bych měla vadný kousek? To by to všechno vysvětlovalo :D

      Vymazat
  3. Nech si je vyměnit a uvidíš, pro každej případ, radši... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to fakt jde vyměnit, jo? :-O Tak to zkusím ;-)

      Vymazat
  4. No vidíš, a já se do nich zamilovala. Pravda, pigmentace je vážne docela slabá, chtělo by to krapet přidat, ale výdrž je za mě dokonalá, ráda je používám místo báze. Rozhodně vydrží víc, než dermacol báze. Žmolky se mi na prstech taky občas objevují, ale nemám problém je rozmazat do ztracena (štětcem se nanášejí blbě). Ráda bych vyzkoušela i color tattoo, ale nějak mě nezaujala žádná z těch barviček, což je mi líto

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥