pátek 2. ledna 2015

Cupcake po kterém nepřiberete ani deko!

A to se teď po Vánocích - svátcích obžerství hodí, ne?

Co na Lushi mimo jiné miluju? To, že za 5 kelímků dostanete čerstvou masku dle vlastního výběru! A já jsem konečně při poslední služebce nezapomněla všechny kelímky doma a šla si vyměnit svou masku! Posledně jsem měla zelinku (klik), která byla super, ale proč neprubnout další, že jo. A čokoládová maska je jasná volba!


Cupcake je vhodná pro všechny mastňáky, a měla by bránit vzniku pupínků a odstraňovat přebytečnou mastnotu. Navíc voní naprosto dokonale, jako čokoládový puding! Když jsem s ní frajeřila, a dávala jí očuchávat Terez, přišlo jí to jako čoko-termix, tak si vyberte :-)

Maska je nebezpečná, měla jsem co dělat, abych si ždibíček nedala! Po nanesení masky na obličej mi mi maska připomíná jílovou masku. Jde cítit, jak se obličej stahuje, a po delším působení začíná trošku štípat (nechala jsem ji déle než bych měla, nešlo odolat ;-) ). Přičítám to mátě a bahnu. Mohla bych ji lehce srovnat s čistým jílem, jen prostě voňavější.


Obličej je po smytí masky vyčištěný, jemný a nevysušený. Že bych si všimla nějakého úbytku pupínků se říct nedá, ale to je hodně závislé na fázi měsíce, co si budeme povídat. A i když si přetřu xicht nějakým tím hydratačním olejem, maska jde pořád cítit, takže člověk usíná s čokoládovou vůní na obličeji, a zdají se mu sladké sny!

Jediné, co mě tak nějak namíchlo - masku zdražili, takže už se dá pořídit za 299,-. Nebo sbírejte kelímky a máte ji zadáčo. Co se skladování týče, maska by měla vydržet cca 14 dní. Ale může se používat, dokud nejsou vidět známky plísně, změna konzistence, vůně a podobně. Já si všechny masky od Lushe vždycky rozdělím na půl, a jednu část zamrazím. A tu druhou vytáhnu, až si na ni vzpomenu.
Hodnocení: 8/10

Složení: marocké bahno Rhassoul (SILT), nálev z lněného semínka (LINUM USITATISSIMUM SEED EXTRACT), glycerín (GLYCERINE), mastek (TALC), kakaový prášek (THEOBROMA CACAO FRUIT POWDER), kakaové máslo (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER), čerstvá máta (MENTHA PIPERITA LEAF ), santálová silice (SANTALUM AUSTROCALEDONICUM WOOD OIL), vanilka absolue (VANILLA PLANIFOLIA FRUIT EXTRACT), silice z máty klasnaté (MENTHA VIRIDIS LEAF OIL), silice z máty peprné (MENTHA PIPERITA OIL ), *Limonene ( ), parfém (PARFUM)


Máte nějakou nejoblíbenější masku z Lushe? Nebo třeba nějakou čokoládovou od jiné firmy?

18 komentářů:

  1. Ty joffka, jsem ráda, že nejsem jediná kdo chce ochutnávat kosmetiku. Jednou jsem si z Body Shopu koupila malinovej peeling s pravejma malinovejma zrníčkama, vonělo to jako malinová omáčka na cheescake. Neodolala jsem a opravdu jsem ždibíček ochutnala - byl to hnus :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, já už taky zkusila kousek nějaké kosmetiky. Občas prostě nejde odolat. A pak mě hrozně mrzí, že to není tak dobré, jak to voní :D

      Vymazat
  2. Joo Lush - tomu jsem propadla taky. Čekám na výplatu a udělám tam pěknou útratu .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se těžko odolává těm krasným obalům a libovým vůním, že jo?

      Vymazat
  3. Dobrá finta s tím zmražením! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to není z mojí hlavy, beztak jsem to někde vyčetla :D

      Vymazat
  4. Já měla pidi vzoreček a jelikož prostě mám ráda vůni čokolády jen když ji nezřízeně konzumuji tak pro mě ta maska fakt není, vůni na obličeji jsem snad cítila ještě ráno :D A super nadpis :) A i fígl se zamražením, já si lush masky nekupuji právě kvůli tomu že je nestíhám spotřebovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že maska podporuje chuť na čokoládu, taky jsem měla chuť pak vykoupit celý obchod s pralinkama :D

      Vymazat
  5. Tak ta vypadá dokonale! :) Bych ji asi dřív snědla než se namazala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt problém se udržet, co si budeme povídat. I když on ten jíl asi nebude moc dobrý :D

      Vymazat
  6. první, co mě napadlo při pohledu na fotku byla otázka, jestli se to dá jíst :D v Lushi jsem byla před Vánoci, naivně jsem si myslela, že si koupím taky nějakou masku, když o tom tak všichni básní, ale byla tam fronta přes celý obchod a ještě i ven, tak jsem vzala jen dárek pro chlapa a k maskám se nedostala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to je pech, máš pravdu, že před Vánocema tam bylo lidí hrozně moc. Já to stihla naštěstí na konci listopadu, ale taky jsem měla co dělat, abych se tam vlezla. Tak snad příště ;-)

      Vymazat
  7. Musím říct, že tohle je značka, okolo které chodím a nemám chuť jít dovnitř a to vždycky okoukávám, co všechno si ostatní holky pořídily :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jednou zavítáš i dovnitř, až bude ta správná chvíle ;-)

      Vymazat
  8. já jsem kdysi měla vzoreček jí a Zelinky, ale vzala jsem zeleňáka, čoko vůně nemám ráda, tak jsem se v ní necítila dobře... jinak já zas pravidelně požírám ty jejich lip scruby, jsem hrozné čuně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelinka je parádní, tu jsem měla taky. Fakt se ty scruby dají jíst? :D Já je teda ještě nezkoušela, ani na pusu ani do pusy, ale asi příště požádám o vzoreček, když to tak čtu :D

      Vymazat
  9. Tak to musí byť na zjedenie. Ešte nikdy som od Lush nič nemala ale čím dalej ma viac láka vyskušať, ked vidim, ake produkty maju v ponuke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budeš mít cestu do Prahy, určitě se stav do jejich obchůdku, a očuchej si to tam, je to bájo :-) A Lushí víly ti určitě dají nějaké vzorečky na požádání ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥