pátek 12. prosince 2014

Zubní pasty Dr.Hauschka

Zdravím po dlouhé době! Nějak se mi začíná doma kupit kosmetika, kterou bych chtěla zrecenzovat, a říct co je fakt super, a co je úplně na prd, ale nějak se ten prosinec zvrhl, a já trávím v práci spousty času. S panem recepčním si říkáme dobrou noc, a projektů do školy mám tolik, že nedělám radši žádný. No tak jo, kecám, po nocích se snažím udělat projekty. A taky asi stárnu. Je pátek, všichni někde paří, a já ležím doma s čokoládovou maskou na obličeji a datluju semestrálky, průda. A tak dnes jen krátce, o něčem na zub.

Díky akci Dr. Hauschky na jejich fb jsem měla možnost vyzkoušet miniaturní pasty, které jsou přírodní.

Zubní pasta Sole
Jak už název vypovídá, pasta je solná. Citím v ní i trochu pepře, ale neštípe. Je docela jemná, a není to pasta, která by mě uchvátila. Pokud bych si měla znovu koupit slanou pastu (jakože koupím, mňam), bude to tahle Weleďácká. Ale pokud nemáte rádi mátovou příchuť (zdravím Kris z IYF), bude Vám chutnat.

Složení:
Water, Calcium carbonate, Sorbitol, Glycerin, Sea salt, Hydrated silica, Xanthan gum, Carrageenan, Witch hazel distillate, Frangrance/parfum (from natural essential oils), Lemon essential oil, Grapefruit essential oil, Diatomaceous earth, Kaolin, Mastic gum, Moor extract, Xanthophyll, Citral, Geraniol, Linalool, Limonene

Zubní pasta Mátová
Bez keců, tahle pasta je chuťově lepší než její předchozí kolega Sole. Troufám si tipovat, že tahle mátová verze přírodní pasty by mohla potěšit kohokoliv, jelikož svou chutí není nějak nepříjemná a nevybočuje z řady. Samozřejmě podobnost s obyč pastou v ní budete hledat těžko. Mátovka je vhodná při začínajících zánětech dásní a paradentóze, takže pro mě!

Složení:
Water, Sorbitol, Kaolin, Glycerin, Sodium silicate, Diatomaceous earth/silica, Citric acid, Carrageenan, Fragrance/parfum (from natural essential oils), Peppermint essential oil, Neem leaf extract, Horse chestnut bark extract, Mastic gum, Proplis wax, Alcohol, Eugenol, Linalool, Limonene, Cinnamol, Chlorophyllin-Copper Complex (Cl 75810), Titanium dioxide (Cl 77891)

Obě pasty jdou sehnat na internetu za 125,- kus a to není úplně tak špatná cena na přírodní pastu.

Co na ně říkáte, šly(i) by jste do nich? Jak jste na tom s časem teď těsně před Vánocemi Vy?

9 komentářů:

  1. Nejvíc mám ráda colgate červenou! vybělila mi krásně zuby

    OdpovědětVymazat
  2. Cena mě příjemně překvapila. :) Jaké má jedno balení objem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, cena se mi zda taky super, objem je 75 ml:-)

      Vymazat
  3. hmm.. kterou jen vybrat :)? Mám teď Urtekram, už asi třetí, ale zkusila bych i Hauschku, jenomže fakt nevím, kterou :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tu zkus radeji tu matovku, myslim ze je lepsi ;-)

      Vymazat
  4. Ptáš se na čas před Vánoci?
    Prostě jakoby žádný nebyl - volný čas, který člověk před tím věnoval psovi, blogu nebo prostě lenošení je sprostě ukradnut a zahozen :)

    http://theclarkysworld.blogspot.cz/2014/12/vanocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze jo, kam se ten cas ztraci. Porad se uklidnuju tim, ze uz jen tyden a pak bude spousta casu to dohnat:-)

      Vymazat
  5. Já jsem nevěrník přírodě...já se přiznám bez mučené já používám bělící chemky ...a je to venku ..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥