neděle 14. prosince 2014

Xmas TAG II.

Byla jsem nominována na Vánoční TAG (díky Y.!), a tak jsem využila možnosti čekání na letadlo na mou letošní poslední služebku tak trochu Vánočně. Abych se konečně taky uklidnila, a uvědomila si, že za týden (!) jsou už Vánoce a s nimi i 14 dní volna, které věnuji převážně studiu (och to vypadá tak zodpovědně). Tak si uvařte nějaký super čajík  a ukradněte nějaké to krásně vonící cukroví.

1. Jaký je tvůj oblíbený vánoční film? 
Poslední dobou nemám žádný vyloženě oblíbený, protože nemám televizi, ale ráda koukám na klasické české pohádky jako třeba s čerty nejsou žerty. 


[zdroj]
2. Nejoblíbenější vánoční jídlo? 
Jenom jedno? Vánoce jsou svátky obžerství to přece nejde jen jedno jídlo. Ale asi bych si vybrala vánočku. Domácí. S brusinkama. Bez rozinek (fuj). S máslem. Mňam. 


[zdroj]
3. Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér? 
B je správně. Strašný amatér. Lepící páska je moje nejlepší kamarádka, a moje dárky si rodinní příslušníci pletou s dárky mé 8 leté sestřenice. 

4. Jaký byl nejlepší dárek, který jsi dostala? 
Matně vzpomínám na Vánoce, kdy jsem dostala lyže. Moje první sjezdovky, které nebyly z bazaru ani poděděné. A mám je do dneška, nějakých 10 let, wow. 

5. Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ? 
Jsem ostuda, žádné. Posledních pár let, když jsem bydlela na vesnici, jsme chodívali před kostel, po skončení půlnoční, připít se sousedy na zdraví a veselé svátky. To už zase dva roky ve městě nedodržuju. 

6. Dáváš si novoroční předsevzetí? 
Ani ne. Když mám chuť něco v životě změnit, jdu do toho hned. Nebo to odkládám na "pondělí". Čekat na nový rok se mi nechce :-) 

7. Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi? 
Ono je to trošku složitější. Vlastně jsme doma nikdy Vánoce jako takové neslavili, takže jsem už na základce a ještě dříve věděla, že Ježíšek neexistuje. Ale myslím, že mě to nijak nepoznamenalo. (Až na tu snahu ignorovat Vánoce každým rokem :D)

8. Oblíbená vánoční vůně? 
Perníčky a skořice. Tady není třeba nějakého dlouhého přemítání.

9. Bílé nebo barevné svíčky na stromečku? 
Nejraději mám stromeček s bílýma žárovkama a přírodní dekorace na stromečku. Takže sušené pomeranče, jablíčka a perníčky. Nic extra třpytivého, blýskavého a přeplácaného. 

[zdroj]
10. Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila? 
Vlastně mam každým rokem tendence se sebrat a uniknout Vánocům. Nejlépe na hory nebo úplně pryč z republiky. Snad příští rok to dopadne :-)

Nominace nebudou, ale budu ráda, když mi do komentářů hodíte link, pokud jste dostali taky nominaci nebo pokud se Vám tag líbí:-)


Co máte na Vánocích nejraději? Těšíte se na dárečky? Nebo Vám stačí jen to, že se sejdete s rodinkou a užijete si klidné dny?

8 komentářů:

  1. páni, super, hezky jsem si početla :)). Nechuť k rozinkám a nedokonalý balení máme stejný. Přírodní výzdoba stromečku se mi taky líbí, vypadá to hezky staročesky, ale stejně vždycky skončím u třpytivých koulí a řetězů :D... no a nemůžu se dočkat cukroví, letos nepeču, tak si musím počkat, až dorazím domů, doufám, že se povedlo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos taky nepeču, taky jen uždibuju cukroví od všech ostatních :-) Tak snad sis užila super Vánoce doma! :-)

      Vymazat
  2. Vánočku mám taky velmi ráda a rozinky naprosto nesnáším, stejně jako ty :-)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá vánoční giveaway
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama, kdo nemusí rozinky :-)

      Vymazat
  3. To s těma předsevzetíma jako fakt? Sakra, to je pevná vůle. Já si je dávám jen na ten Novej rok a stejně je nedám. A tak, i když se snažíš ignorovat Vánoce, nechť si svátky užiješ a krásný nový rok:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenazývala bych to zrovna pevnou vůli, ale ony ty životní změny přicházejí tak nějak přirozeně :-) Díky moc za přání!

      Vymazat
  4. Milá Claire, vyhrála jsi Vánoční giveaway, pošli mi na mail svou adresu, balíček Ti pošlu mezi svátky :-*

    OdpovědětVymazat
  5. krasny tag!

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥