úterý 30. prosince 2014

Objevy roku 2014 a děkovačka

Vypadá to, že jsem skoro neaktivní tady na blogu, co? Ale ti, co mě sledují na instagramu ví, že jsem ještě stále živá! (Sledujeme se taky tady?)

Já nevím jak vy, ale já tyhle články miluju. Všichni vytáhnou že šuflátek věci, které byly pro ně letos nejlepší nebo naopak zkritizujou to, co bylo úplně naprd. No prostě super souhrn, to fakt můžu. Já jsem sice neobjevila ameriku, ale je tady pár věcí, které mi utkvěly v paměti a hodlám se k nim vracet.


Color Tattoo od Maybelline (recenze zde)
Ano, tohle je tak trochu opožděná reakce na maybeline novinku v roce 2012 v zahraničí. Nejvíc nejlepší počin od Maybelline, a navíc odstín On and on bronze je neuvěřitelně univerzální, a dokonce pokud jste nemehla, bez jakékoliv schopnosti se nalíčit, tohle zvládnete i prstem a budete vypadat dobře. (Díky S., za to můžeš Ty!)

Balzám na rty Alverde (recenze bude)
Pro mě překvapení letošního roku, jelikož jsem na začátku roku ještě dodělávala mé milované CR, a nedovedla si představit, že existuje něco lepšího. A pak jsem v dmku narazila na třešňovo-brusinkový balzám a bylo to.

Nejlepší tělový peeling
Je ten od Saloosu a...? A ten podomácku udělaný. Protože mám ráda pořádné drhnutí, vyhovují mi cukrové a solné peelingy. Kdyby to šlo, tak si kupuju pořád saloosí, ale ty domácí jsou lehce srovnatelné.

Pleťový krém Alterra (recenze zde)
Recenze je sice na jeho bráchu, ale tenhle s Aloe Vera je mu hodně podobný, dokonce snad ještě o kapánek lepší. Za tu cenu je to skvělý krém, který se rychle vsakuje, a dostatečně vyživuje (smíšenou) pleť.

A pak taky slíbená děkovačka.

Už to bude druhý rok, co mě čtete, a já si toho hrozně vážím. Když se stane, že tady sem tam zavítá nějaký čtenář, mám z toho ohromnou radost. Vážím si i těch, kteří zde jen chodí a nahlížejí, protože sama, když jsem začínala číst blogy, komentáře jsem nepsala a byla jen tichým pozorovatelem :-)

Díky blogu jsem měla možnost poznat super holky a těším se, že v příštím roce se potkám s dalšíma z Vás!

Chci Vám tímto popřát takové to klišé - hodně štěstí, lásky a zdraví v novém roce, a ten zbytek přijde sám, pokud přiložíme ruku k dílu a půjdeme si za svým :-)

PS: Zaujalo Vás něco z mého chabého výčtu? Co zaujalo letos Vás?




12 komentářů:

  1. Taky přeji krásný rok 2015 :)!
    chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. my děkujeme za skvělé články a taky vše nej do nového roku :)! Hezky vyživující peelingy taky můžu, ještě jsem nedělala domácí, ale nechceš na něj napsat tutoriál pro neumětely jako já :D?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že můžu udělat tutoriál, to nebude problém. Věř tomu, že to je nejjednodušší DIY, které znám :-) Píšu na seznam příštích článků ;-)

      Vymazat
  3. Moc díky za super články i fotky na Insta :) A naprostý souhlas že domácí peelingy jsou best :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou, při množství, které na sebe napatlám se ani nic jiného nevyplatí :-)

      Vymazat
  4. Ať se ti daří vše na co sáhneš a doufám, že se zase brzy uvidíme!! eMka už na tom pracuje a jen co vyhladí bacily, tak dorazí!! Počítáme s tebou!! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Enko! Určitě se uvidíme brzy, už rezervuju stůl v Ostravance ;-)

      Vymazat
  5. Koukám, že už máš CT fakt vydlabaný :))) Já jej snad s každou aplikací miluju víc a víc, je super.

    Měj se fajn a snad brzo! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se prokousala na dno, pomalu budu muset koupit jeden do zásoby :-)

      Díky, těším se! :-)

      Vymazat
  6. Krém i balzám znám. Obojí jsem však vzdala a dál poslala. Já od Alterry miluji odličovací emulzi ve stejném designu. Rozhodně stojí za vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, mrknu se po ní :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥