pondělí 1. prosince 2014

New in Movember 2014

Měsíc se s měsícem sešel, a zase tu máme konec roku. Vánoce už dýchají ze všech koutů a já se na ně těším mnohem více než loni (dokonce už mám skoro všechny dárky, a ty co nemám jsou už vymyšlené). Dneska se teda přiznám, co všechno jsem si pořídila nebo dostala za měsíc kníračů.



Tak jako první, za co jsem utrácela já. Nějaké peníze jsem nechala v YR, za dárečky pro kamarádku z vánoční kolekce, ale plechovku na čaj jsem si nechala a skladuju v ní čajové svíčky a vosky YC. Protože mi došel olej na obličej, rozhodla jsem si prubnout Alverdí olej s růží, který z fotky utekl, stydlín. Na "výletě" v Praze jsem nemohla vynechat Lush obchůdek, kde jsem směnila kelímky za masku Cupcake, a neodolala novému šampuku Jason And The Argan Oil, který voní báječně. Navštívila jsem i Body shop, kde jsme koupila tělové máslo, a tělové mléko s vůni jablka, které asi budou dárečkem. No a na závěr nákupy z Plzně, kde se na konci listopadu konal báječný blogosraz uspořádaný Pelíškem. A tam jsem neodolala zlevněným linkám od Alverde a novou Colosalku.


Z výše zmíněného srazu jsem si odvezla skvělé kosmetické (ale i nekosmetické :-)) dárečky. Alterra balzám na rty, který byl chválený u Lišky, Alverde kabelkový krém na ruce a másílko ze zimní kolekce s červenám pomerančem. Od YR sprchový gel, tabletu do vany a balzám na rty - všechno s vůní kokosu, mňam! Balea tyčinku do vany, cestovní sprcháč, a balzám na rty. Od Alterry ještě pleťový krém s Aloe Vera, který jsem dostala od kamarádky na narozeniny, opožděně ;-). Na fotce je taky vyfocený tuhý heřmánkový šampón a růžový lak na nehty s různobarevnýma třpytkama.

Sestava byla následující: Domi (klik), Peťka (klik), Terka (klik), Markét (klik) a Klárka (klik). Den v Plzni se vyvedl, je to pěkné městečko, kde ještě nedošly automatické označovače jízdenek, což je fakt stylové! Vymetly jsme kavárny (a odnesly si super suvenýry), vyzkoušely skvělé sushi, prošmejdily drogerky i parfumerky, vánoční trhy, zdrbly obchody a kosmetiku, a další. Přidám i nějakou tu fotodokumentaci ;-)
Tahle fotka je fakt cool!

A pusa pod jmelím!

A co jste nakupovaly Vy v Listopadu? Už máte nějaké dárečky nebo to necháváte na poslední chvíli? 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Joo :-) Jsem ti odloudila všechny policajty!

      Vymazat
  2. Jak píšeš Klári, blogosraz byl opravdu podařený. Zrovna včera jsem si dělala čaj do Crossího hrnečku a vzpomínala na něj :) Jinak už se těším až prubneš tu Colosalku. Jsem a ní zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem z něj jedla, kaši, hned se jinak snídá ;-) Colosalku už zkouším, a je zatím fajn;-)

      Vymazat
    2. Takže vám to prošlo a žádná policejní razie se nekonala? :D Dobré vědět...

      Vymazat
  3. Linky od Alverde jsem si taky koupila, ale gelové a nechám si je pod stromek. Ten Alterra balzám na rty je výborný, ale rychle mizí (nebo se Honza jenom moc maže, to je taky možnost :D). Poslední fotka je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkujeme ;-) Ty gelovky od Alverde jsou prý supr, tak jsem zvědavá, jak se Ti budou zamlouvat. Jen se bojím, že bych s gelovkama měla problém, ale třeba bych se to časem naučila ;-)

      Vymazat
  4. Já jako obvykle nechávám vše na poslední chvíli :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥