čtvrtek 13. listopadu 2014

PUR Logona - nejnudnější pleťový krém

Značka Logona je v přírodní kosmetice docela známá. Aby taky ne, většinou se německá kosmetika ukazuje jako kvalitní. Já jsem měla možnost vyzkoušet hydratační krém na přecitlivělou pokožku. I když moje pleť není úplně tak přecitlivělá.

Vzhledem k tomu, že konzistence krému je lehká, doufala jsem, že by si s mou mastnou pletí mohl nějaký způsobem rozumět. Krém obsahuje spoustu olejů a pyšní se tím, že je neparfíémovaný, a proto vhodný pro citlivky, při homeo léčbě, pro alergiky.
Ne, ještě mi nebyl navrácen fotoaparát, a focení mobilem je fakt mňamka. Ještě navíc při těchto světelných podmínkach. 
Takže první bod - nevoní (logicky, pro citlivky bez parfemace). Věřím, že to někomu může vyhovovat, já ale nevoňavé krémy nevyhledávám, přece jen si ráda užívám ten rituál, kdy si masíruju obličej něčím úžasným. Už jen pocitově to zlepšuje účinky a především náladu.

Druhý bod - je vodový. Ano, voda je jako u většiny krémů na prvním místě ve složení, dále glycerin, jobobový olej a olej z hroznového semínka. A hned za ním alkohol. Jenže při mazání mi přijde, že kapku oleje umixovali s kopou vody. Díky své vodovosti se tak nějak špatně roztírá nebo spíše maže po celém obličeji.

Bod třetí - lepí. Že by to bylo glycerinem na druhém místě? Nevím. Ale není to příjemné. Obličej mi nepřipadá moc vyživený, a teď s přicházejícími mrazíky bych jej určitě nedoporučila. Přes léto mi docela výživa stačila, ale lepivý pocit jsem prostě nemohla překousnout.

Bod poslední - neubývá. Používám ho už od začátku července. Je listopad. A já pořad nejsem na dně. Fňuk. Krém, který mě nebaví, krém který mi nějak extra nevyhovuje a on neubývá. Na druhou stranu mu nemůžu odepřít, že je fakt čistý, a na mou pleť nemá žádné negativní vlivy. Žádné zbytečné akné nebo černé tečky.

Krém tedy mohu doporučit, pokud jste alergici, vadí vám silné parfemace, a hledáte něco lehkého. A nevadí vám trocha toho lepení.

Složení: Aqua (Water), Glycerin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Alcohol denat., Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Arctium Lappa Seed Oil*, Palmitic Acid, Stearic Acid, Xanthan Gum, Tocopherol
*BIO

se nemůžu dočkat dne, kdy jej dopotřebuju a otevřu krém nový, který mě bude bavit. Protože každý krém mě bude bavit více než tento.

A co Vy a Logona? Zkoušeli jste tenhle krém nebo něco jiného zajímavé od Logony? Já si teda brousím zuby na no poo "šampon" :-).

6 komentářů:

  1. Krém neznám, ale zato velmi dobře znám ten pocit používat něco, co mě absolutně nebaví :-D Taky to jak na potvoru vůbec neubývá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pech, nejraději bych si to mazala na sebe místo tělového krému, abych se toho zbavila, ale bylo by mi to líto :D

      Vymazat
  2. Asi bych ho zahrabala na dno skříně, abych ho nemusela dopotřebovat a dělala, že se ztratil. :D To by mě taky nebavilo. Dostalas bezedný balení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dík, že vím, že ho nepotřebuju :o)
    A tím, co nemůžu dopotřebovat na obličej, bez výčitek mažu celé tělo a to (jak jistě chápeš :D) dožene jakkoliv velké balení k rychlému konci :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Hlásím, že mám totéž bezedný balení! :-D A už mě nebaví, prostě ho taky domazávám na celý tělo a na obličej používám dávno něco jinýho. :-) Ale jinak jsem ho měla docela dost ráda, zbavil mě suchých šupinek na nose a za to má velké významné plus. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas, neuchvátil a lepí jak lepidlo na tapety,ale táta s extra suchou pletí byl spokojený :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥