neděle 2. listopadu 2014

New in October 2014

Tento měsíc se snad půlka blogosvěta účasnila nenakupovací výzvy, kterou jsem letos úspěšně zazdila. Už jen kvůli tomu, že jsem ji podstoupila loni a navíc jsem letos neměla pocit, že bych měla nějak zbytečně moc kosmetiky (ehm), abych se musela omezovat.

Fotky zase stojí za starou belu, mobil to moc nezvládá a fotoaparát mi ještě nebyl navrácen, fňuk!


A vlastně jsem toho ani moc nenakoupila, když se na to tak dívám, spoustu jsem toho dostala. Zakoupila jsem si jen výrobky od Treacle moon dva sprchové mini skořicové sprchové gely, jeden už tohoto času darovaný, a dvě tělové mléka: kokosové a zázvorové (ano, před focením jsem to nevydržela a požila ho, voní báječně!) a balzám na rty Bee Natural, který se z fotky ztratil. Zaujal mě v německé drogerii, jelikož stál cca 2€ a vypadá jako balzám na rty od Burt's bees. A řasenka od Yves Rocher (stojí za prd, to vím už teď!).

Manufaktura Meruňkový krém na ruce a Meruňkový olej. Vůbec nevím co s meruňkovým olejem, jestli máte někdo nějaké tipy, sem s nimi. Opět jsem byla nucena udělat nějakou objednávku z Avonu, a slyšela jsem spoustu chvály na linky ve fixce a zaujaly mě oční stíny, které mi v katalogu připadaly jako napodobenina CT od Maybelinne, které jsem si naprosto zamilovala, tak uvidíme, jak mě tyhle překvapí. 

Poslední položkou jsou mýdla. Ty tři balíčky po levé straně jsou dárkem od kamarádky, levandulová mýdla (+ nálož levandulového oleje, levandulové soli, a kuliček do vany) domácí výroby. A jako poslední Black Ghassoul od Misshy, který jsem vyhrála na Deníku fotografky u Ilky, ještě jednou díky :-)

A co Vy, taky jste držely nákupní půst nebo jste nakupovaly? Už nakupujete dárky na Vánoce? 

11 komentářů:

  1. Pěkný nákupy, zlato..:)) Já teda výzvu nedržela, ale nějak extra jsem stejně nenakupovala.. Nějak se mi to teď nehodí..:/ Dárky ještě nenakupuju, ale už se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se taky chystám, vlastně pár kousků už mám doma :-)

      Vymazat
  2. Já držím půst už tak 4 měsíce, takže jsem tuto výzvu splnila i když jsem o ní nevěděla :D Jinak dárky na vánoce mám sepsaný co komu a teď čekám jen na výplatu... .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O 4 měsíce? To jsi dobrá! To by se mi nepovedlo (a už vůbec ne nevědomky :D)

      Vymazat
  3. Já jsem omezila nákupy na minimum už před pár měsíci a to z toho prostého důvodu, že mi to doma padá z poliček :)) a strašně se těším, až budu moct zase nakupovat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zjistila, že na tom zase tak hrozně nejsem, když jsem třídila věci pro dobrou věc. Takže si občas můžu něco dovolit. Věřím, že Tě musí svrbět prsty (mě teda svrbí hrozně, když vidím tu limitku lorealu s rudými laky a rtěnkami!!)

      Vymazat
  4. Tak to ja som sa minulý mesiach nechutne rozšupla, možno ani nie tak množstvom, ako celkovou utratenou sumou. Trocha ma to aj štve, ale snažím sa ospravedlniť tým, že nenakupujem skoro žiadne oblečenie :D
    Tvoje nákupy sú tiež krásne. Ja túžim po nejakých výrobkoch od Manufaktury, najviac po slivkovom kréme na ruky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ten švestkový krém na ruce od manufaktury je bombastický, čichala jsem k němu v obchodě, a voní jako marcipán, mňam!

      Vymazat
  5. Já mám to kokosové mléko a rozhodně mi nevoní :D Kdybys chtěla, můžu poslat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, vždyť to voní jak kokoskyy! Daruj to Domi, ta má kokos ráda, ne? ;-) Škoda pošty :D

      Vymazat
  6. Já budu muset zase zajít do manufaktury :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥