úterý 25. listopadu 2014

Linkovací fixa od Avonu

Od té doby, co jsem se naučila linkovat horní víčko, je to má nejoblíbenější úprava obličeje. Je to rychlé a efektivní, co si budeme povídat. Ovšem problém je najít nástroj, kterým by se linkování provádělo lehce a drželo na svém místě nejlépe celý den. A nestálo princeznu a půl království k tomu. Třeba Benefití linkovač byl zklamání na plné čáře.

Ani nevím, kde jsem slyšela nějaké zvěsti, že fixa od Avonu je slušná. Že se s ní skvěle kreslí, vyrdží na oku, nestojí moc a tak. Protože mám k fixám vztah kladný, při každoroční nucené objednávce Avonu jsem sáhla (mimojiné) po fixce. 


Vzhled je klasika. Plastový černý obal s růžovým nápisem Mega effect, s dobře držícím víčkem, takže nemusím trpět strachem, že se mi v kabelce otevře a obarví všecho okolo. Jako bonus vidím pogumovaný úchop, aby se lépe linkovalo.


Hrot je zkosený, Takže v případě touhy je možno jej otočit a vytvořit pořádnou lajnu. Háček je v tom, že je hrot tvrdý. A dost. Takže při aplikaci na očním víčku škrábe, zlá fixa. Ovšem byla bych schopna jí tuto vlastnost odpustit. Kdyby...


...linky byly černé. Jak jde vidět na fotce výše, černá není úplně tak černá. Pro černou, aby to jakž takž vypadalo je třeba oči přetřít tou škrabkou tak 3x. Nic pro citlivé oči, že jo. 

...linky vydržely aspoň 5 hodin na místě. A to nevydrží. Po dvou hodinách je můžu najít obtisknuté, a po celém dni v práci doma zjistím, že vlastně z linek zůstaly jenom ocásky. A nepomáhá ani pudr pod, ani pudr nad - ani svěcená voda.

...se linky netváříly, že vyschnou po každém použití. Teda přesněji, po olinkování jednoho oka je nutnost fixu zavřít, protřepat, a modlit se, aby ještě kreslila. A to ji skladuju hore kopýtkem, aby na hrotu bylo co nejvíce barvy. Podotýkám, že jsem linku použila všeho všudy 10x, a mám ji teprve měsíc.

Takže Avon nezklamal. Neočekávala jsem MEGA effect, a ten se taky nekonal. Za ty peníze (tuším, že 99,- v akci) nestojí. 

Hodnocení: 2/10

Co vy a linkování? Nějaké tipy na držáky? A co Avon, jste kámoši? 

21 komentářů:

  1. Ahoj, děkuji za pěkný článek, já mám linky ve fixu od Avonu v hnědé barvě a musím říct, že barva je opravdu dosti tmavá a výdrž naprosto dokonalá, neobtiskávají se mi a drží celý den. Třeba zrovna mám dobrý kus. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Že by se tak lišily barevné verze? A nebo jsem opravdu narazila na špatný kus, to je pech.

      Vymazat
  2. Mám je a je to pro mě totální propadák. Nejde s tím udělat nějaká normální hezký linka. Jsem hold zvyklá na tužkové tvary a né na tohle. Snažila jsem se, ale hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě vyhovují všelijaké fixy a udělátka, ale ta výdrž a škrábání je hrůůza.

      Vymazat
  3. Hm, tak zase nic.. :o( ale i kdyby fungoval, stejně by to nebylo nic pro mě, já prostě linky umím jen tužkou.. ale o víkendech pilně trénuju s gelovkama a už jsem se s výsledkem párkrát odvážila i do obchodu :o) dávám tomu ještě tak rok a odvážím se i do práce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Na gelovky se právě chystám, ale jako pořád z nich mám celkem respekt no. Až natrénuješ, přijdu na kurz! :D

      Vymazat
  4. Já chci taky umět linkovat! :(( Ale s Avonem se to učit teda nebudu..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě to nejdee? Naučíme! Uděláme nějakou linkovací session! :D

      Vymazat
  5. Ja linkujem skoro každý deň, u mňa jednoznačne vedie tekutá linka od Cosm´etika a bonus je, že je prírodná :) Jedine ten štetček by som uvítala trochu iný, ale už som si zvykla, dobre drží, neotláča sa...som spokojná :) Mám ju už niekoľko mesiacov, takže jedno balenie vydrží dlho. Keď nad tým tak rozmýšľam, neviem, či ju nemám už niekedy od februára - marca? Ale v lete som sa zas líčila pomenej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda moc děkuji za tip! Cosm'etika mě láká už dlouho, tak třeba si ji konečně pořídím!

      Vymazat
  6. mám od benefitu TAR liner a drží dobře jsem moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, omrknu v parfumérce (hlavně teda cenu, ha :D)

      Vymazat
    2. 750 myslím, pak je ještě dobrá gel.linka od dr.hauschky a 100%pure a ty jsou levnější

      Vymazat
  7. Linky mám taky hodně ráda. Zato Avon ne. Raději se mu už vyhýbám. Takových zklamání jak popisuješ v článku jsem už pár zažila. Momentálně používám tekuté linky Lavera a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, mrknu po nich u nás ;-)

      Vymazat
  8. Haha, presne ten postup s fixkami poznám - namaľujem jedno oko, fixku zatvorím a čakám a modlím sa, aby maľovala aj na druhom :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, bojím se dne, kdy už druhé oko nenamaluju :D

      Vymazat
  9. Zkus tekuté linky od NYC, na těch jsem začínala já a za tu cenu se vyrovnají nebo dokonce předčí o hodně dražší značky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ty mě na ně pořád lákáš! A já jsem ještě nebyla schopná je pořídit :D A hledala jsem u nás v sephoře ty, o kterých si nedávno psala, a u nás nejsou, bů!

      Vymazat
  10. Miluju gellinky od L´Oréalu. Nejlepší na trhu, které jsem kdy vyzkoušela :) S Avonem jsme kámoši jen v něčem. Třeba vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma gellinkama, myslíš, že to je i pro nejvíc nešikovné lidi na světě? :D Jo, některé vůně jsou fajn, ale posledně jsem něco oňufávala, a zvedl se mi kufr :D

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥