čtvrtek 6. listopadu 2014

Ledový Deo Parfém Coton Milk&Pear


Můj poslední zážitek s hliníkový deodorantem si můžete přečíst tady: KLIK. Od léta sice uteklo spoustu času, ale deodorant je třeba pořád, co si budeme povídat.

Zamířila jsem tedy do mojí oblíbené lékárny, kde mají spoustu kosmetiky a hlavně si ji můžu vybrat online, a vyzvednout přímo na prodejně u práce. Lenost a neochota platit poštovné z eshopů zvítězily nad mou touhou po některé z přírodních profláklých deodorantů.


Jedná se o kuličkový deo parfém - nehledejte v tom žádné zázraky, prostě klasický deodorant. S kapánek příznivějším složením: Aqua, Alcohol Denat., Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cucumis Sativus Extract, Zinc Ricinoleate, Tetrahydroxypropyl Ethylendiamine, Laureth-3, Propylene Glycol, Plantago Major Extract, Carbomer, Aloe Vera Extract, Kalanchoe Pinnata Extract, Aralia Mandshurica Extract, Sodium Hydroxide, Menthol, Allantoin, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone.

Dle složení můžete vidět, že to není úplně čisté přírodní složení, ale při nejmenším již neobsahuje hliník. Označení ledový bych asi taky vynechala, nic chladivého po jeho nanesení necítím. Voní příjemně, ale hrušku v něm necítím (naštěstí ani slibované mléko), spíše něco krémového. Přes léto jsem si s jedním natřením za den nestačila, a tak se stal mým kabelkovým kamarádem. V létě jsem jej používala 3-5x denně, teď v zimě si vystačím s použitím 2x denně. (poznámka pod čarou, potím se málo až průměrně)

Musím říct, že deouš je fajn, ale znovu bych si jej asi nepořídila, jednoduše protože hledám něco "čistšího". Mám momentálně zálusk na Alterru, která se všude chválí a stojí pár drobných :-)

Hodnocení:5/10 (Cena cca 90 Kč)

Co Vy a přírodní deo? Řešíte, neřešíte? Hezký den Vám přeji!



6 komentářů:

  1. Alterra je fajn, ale Alverde je lepší! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to vyzkouším oba, aby mi to nebylo líto :-)

      Vymazat
  2. Mám od Alterry ten veganskej s granátovým jabkem a pro mě naprosto k ničemu. Ještě, že stál jen pade, jinak bych se kroklínala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všude ho chválí, že je fajn, tak jsem myslela, že to bude správná volba. No uvidíme :-)

      Vymazat
  3. Nejaký prírodný antiperspirant hľadám aj ja. Našťastie sa potím dosť málo, no pocit istoty a sviežosti je na nezaplatenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí také, takže nepotřebuji nějakého šíleného zabijáka, jen něco jemného :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥